Öncelikle yönetimden ricam lige katılım koşullarından olan aşağıdaki iki maddenin uygulanması konusundaki hassasiyetini rica ediyorum. Ligin başından beri yaşanan çoğu temas çoktan engellenebilirdi.
-- Çalışan bir mikrofon ve yüklenmiş Discord programı
-- pTracker ve Helicorsa programlarını kullanmak
Grid 20 kişiyken discordta 10 kişiyiz. Yaşadığımız olayları önceden öngörüp bilgilendirme yapabiliyoruz. Misal bugünkü yarışta Seçkinle arkalı önlü giderken çok yakın olmasına rağmen ilk şikana girmeyelim beraber dedik daha ilk turlardı zaten. Tamam diyip temkinli bir biçimde yarışımıza devam ettik. Ön grubu yakaladık çok güzel bir şekilde sondan.
Ptracker'dan süre takip etmeyen ve helicorsa kullanmayan belli ki çok sayıda pilot var hala. Bunun kontrolü tabii ki zor ama bilmiyorum yani kullanmamak daha da bir saçmalık. Arkanızdaki sizden +1.3sn hızlı dönüyorsa agresif savunma yapmak gereksiz.
Yayında Kemal ile olan temasımız sanki sinirlerine hakim olamadı gibi gözükmüş, haliyle açıklamak istedim. Yayından da belli olduğu gibi (tabi replay'e bakıp yorum yapmanız daha iyi olur) ilk şikana açıktan girip hızımı sol viraja doğru tuttuğum için hızlı çıkıyorum ilk olarak. İkincisi ise eğer sağ viraj öncesi gaz keserseniz tam gaz dönebiliyorsunuz, yayında bahsedildiği gibi fren yapılcak bir durum ya da bir viraj değil. Her iki koşul da geçerli olmak üzere içerde kalarak çizgimde ilerliyorum fakat Kemal daha önceki 5 tur boyunca yaptığı gibi bana göre etik dışı savunmayı yine yaptı ve soldan sağa çizgimi kesmeye çalıştı. Sağa doğru olan bir virajda, kaldı ki ilerki viraj da sağa doğru, sağdan sola geçmenin mantığı nedir? Geldiğini gördüğüm anda gaz kestim zaten sonrasında da temas. Sürükledi gitti vs diyenler için kırmızı fren şeysine bakın bari yayından

Ayrıca Kemal'i geçebilsem ilk üçe yetişebilcek süreye sahibim neden temas yaşamak istiyim. Heralde bir yarışta kaza yapmamak için hiç bu kadar çok ani karar vermek zorunda kalmadım. Helicorsa da bile bir anda beliriyordu hareketleri. Hasardan dolayı da devam etmek istemedim, tadı kaçan bir yarıştı.
Nascar da bile adamlar arabayı 1mm geçse yeter önüne kırabilirsin diyor. Bizde bu bile geçerli olsa geçmeyi beklemeden; çizgiyi kesmek gibi değil, biçmek maksatlı kırılıyor.
Arkadan gelenin tabii ki temkinli davranması lazım ama bu demek değil ki kapı kapıya giderken o gaz kesmek zorunda. Saliselik gaz kesme farkıyla öne geçiliyor o an. İki kişi de çizgisini koruyabilse çok güzel mücadeleler olacak. Önde gidenin yanındakine göre çizgisini ayarlamamasından temas diye nitelendiriliyor. Savunma yapıcam derken iki yarış da mahvoluyor.
Neyse akademi ligi bunun için var fakat bu da 6. yarış ya

Ayrıca Erhan ve Seçkin'i de tebrik ediyorum. Seçkinle gelicektik arkanıza ama kısmet olmadı
