automobilista yeni update gelmiş.
http://store.steampowered.com/news/?appids=388990V1.5.08 şimdi kurun:
Drift Serisi oyun modu eklendi
Süper F-Dirt serisi eklendi
Buskerud Ice, Mendig Drift, Foz Tarmac track düzenleri eklendi
Oyuncuların çok oyunculu bir oturumda sunucudan çıkıp tekrar başlamasına olanak tanıyan bir sınırlama getirildi.
Başlangıç bitiş çizgisinde geçerken AI kaldırma ile ilgili bir sorun giderildi
Eklendi HDV Param AIPassLatScalar - Bir araba,% 0 saldırganlığa sahip olduklarında sollama yaparken ne kadar fazla alan bırakır (varsayılan 2 metre artı bir taban 0,5 m'dir)
Eklendi HDV Param AIForcePassCarLength - Bu, öndeki araç uzunluklarındaki mesafenin, yapay zekaya geçiş olasılığını büyük ölçüde artıracağı anlamına geliyor. Varsayılan, daha yavaş otomobiller için 0,6, daha yüksek, 1,0 veya daha fazlası önerilir
Montreal, Adelaide, Brasilia, Buenos Aires, Brands Hatch'ta çeşitli Z-kavgaları ve diğer grafik hataları düzeltildi
Biraz daha iyi gece görünmesi için varsayılan gece parlaklığını artırdı
Tüm araçlar için varsayılan yakıt yükünü yarım depo kapasitesine ayarlayın
AJR, F-Vintage, F-Dirt realfeel değerleri güncellendi
Ibarra: Her iki düzende de biraz geliştirilmiş AI performansı
Caterham: Azaltılmış takım isimleri
SuperV8: Yetenek dosyaları yazım hatası düzeltmeleri
TC Classics: Bazı otomobillerde kaymayı önlemek için ayarlanmış debriyaj torku; Yanlış ses emisyonu pozisyonlarına sahip sabit motorlar; AI tweaks; Fusca 04 takımında sabit yazım hatası
Drift serisi ve modunun hala oldukça WIP olduğunu unutmayınız - işleme ve raylar hakkında geri bildirim almak istediğimizden dolayı Beta'ya itilmiştir.
NOT: Biz ayrılırken ve sunucuya yeniden girerken lastik seti veri düzeltmesini kontrol etmek için bir Multiplayer testi 21h GMT ve V1.5 de Dedi çöküşlerinin raporlarını takip eden bir stres testi için - eğer biraz zamanınız varsa lütfen bir araya geliniz bizi aşağıdaki programa göre:
Build v1.5.08 now up:
Added Drift Series game mode
Added Super F-Dirt series
Added Buskerud Ice, Mendig Drift, Foz Tarmac track layouts
Fixed a limitation that would allow players to reset tire set data leaving & rejoining the server in a multiplayer session
Fixed an issue with AI lifting off when passing at the start finish line
Added HDV Param AIPassLatScalar - This is how much extra space a car leaves to pass when overtaking when they have 0% aggression (default is 2 meters plus a base 0.5m)
Added HDV Param AIForcePassCarLength - This is the distance in car lengths behind the car ahead that the AI will greatly increase their likelyhood to attempt a pass. Default is 0.6, higher, 1.0 or so recommended for slower cars
Fixed various Z-fighting & other graphical glitches at Montreal, Adelaide, Brasilia, Buenos Aires, Brands Hatch
Bumped up default night brightness for slightly better night time visibility
Set default fuel load for all cars to half tank capacity
Updated AJR, F-Vintage, F-Dirt realfeel values
Ibarra: Slightly improved AI performance in both layouts
Caterham: Reduced team names
SuperV8: Talent files typo fixes
TC Classics: Adjusted clutch torque to avoid slipping on some cars; Fixed engines with wrong sound emission positions; AI tweaks; Fixed typo on Fusca 04 team
Please note Drift series & mode is still quite WIP - it´s been pushed to Beta as we´re looking to collect some feedback on the handling and the tracks.
NOTE: We´ll be running a Multiplayer test tonight 21h GMT to check on the tire set data fix when leaving & rejoining server and also for a stress test following reports of Dedi crashes in V1.5 - if you have some time please come join us on the following schedule: