1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
3. Yarış Brands Hatch 17.Ocak.2017
Gönderilme zamanı: 12 Oca 2017, 17:35
gönderen FatihEVREN
Selamlar ,
Önümüzdeki hafta yani 17 Ocak 2017 Salı günü, Paddock Hill Bend isimli ilk virajı ile ünlü Brands Hatch pistine konuk oluyoruz.
Serimizin 4ncü yarışında çekişmenin üst seviyelerde olacağı düşüncesindeyim. Zira sol lastikler ve ilk viraj yarışın seyrini değiştirebilir.

Youtube kanalından canlı olarak yayınlanacak olan yarışımıza seyircilerimizi bekleriz.
Bir önceki sezonda yarışa 1.41.013 'lük derecesiyle pole 'de başlayan pilotumuz Ufuk BABA olmuştur. @Ufkbba 1 pit stop yaparak toplamda 51 dakika 42 saniyede yarışı tamamlamıştır.
Aynı zamanda hem yarışın hem de kendisinin en hızlı zamanını 22. turda kaydetmiştir. Derece 1.41.078 'dir.
Şimdiden herkese başarılar diliyorum.
Fatih EVREN
Re: 3. Yarış Brands Hatch 17.Ocak.2017
Gönderilme zamanı: 12 Oca 2017, 17:44
gönderen EV0T3CH
Güzel bir pist çekişmelerin bol olacağı kesin. Atak yapma noktaları oldukça fazla pilotların pit ve yarış stratejileri oldukça önemli olan bir pist. MX-5 araçlarımıza veda pisti.
Lakin bu hafta ailevi hastalıklar gerekçesiyle bir hafta boyunca şehir dışında olacağım için yarışa katılamayacağımı adminlerimize ve hakem heyetinin bilgisine.
Lotus Cup arabalarında görüşmek üzere canlı yayını izlemeye çalışacağım bütün pilotlarımıza başarılar

Re: 3. Yarış Brands Hatch 17.Ocak.2017
Gönderilme zamanı: 12 Oca 2017, 21:29
gönderen Zin
EV0T3CH yazdı:Güzel bir pist çekişmelerin bol olacağı kesin. Atak yapma noktaları oldukça fazla pilotların pit ve yarış stratejileri oldukça önemli olan bir pist. MX-5 araçlarımıza veda pisti.
Lakin bu hafta ailevi hastalıklar gerekçesiyle bir hafta boyunca şehir dışında olacağım için yarışa katılamayacağımı adminlerimize ve hakem heyetinin bilgisine.
Lotus Cup arabalarında görüşmek üzere canlı yayını izlemeye çalışacağım bütün pilotlarımıza başarılar

çok geçmiş olsun Ali
Re: 3. Yarış Brands Hatch 17.Ocak.2017
Gönderilme zamanı: 13 Oca 2017, 10:56
gönderen luskan
EV0T3CH yazdı:Güzel bir pist çekişmelerin bol olacağı kesin. Atak yapma noktaları oldukça fazla pilotların pit ve yarış stratejileri oldukça önemli olan bir pist. MX-5 araçlarımıza veda pisti.
Lakin bu hafta ailevi hastalıklar gerekçesiyle bir hafta boyunca şehir dışında olacağım için yarışa katılamayacağımı adminlerimize ve hakem heyetinin bilgisine.
Lotus Cup arabalarında görüşmek üzere canlı yayını izlemeye çalışacağım bütün pilotlarımıza başarılar

Geçmiş olsun Ali. Yakın zamanda görüşmek dileğiyle.
Re: 3. Yarış Brands Hatch 17.Ocak.2017
Gönderilme zamanı: 13 Oca 2017, 11:38
gönderen EmreDFace
Dostum çok geçmiş olsun, herşeyden önce sağlık.
Re: 3. Yarış Brands Hatch 17.Ocak.2017
Gönderilme zamanı: 17 Oca 2017, 18:20
gönderen blade036
Merhabalar,
Bir önerim olacak. Son iki yarıştır 10-12 arasında katılım gerçekleştiğini gördüm. 3.sezon kayıtlarından 2.sezon yarışlarına katılım sağlama şansımız olur mu? Olaki full kadro katıldı yarışa 3.sezon katılımcılardan yarıştan çıkmalarını talep edebilirsiniz. Önerimi değerlendirirseniz sevinirim. En azından daha kalabalık yarışlar olsun. Kolay gelsin.
Re: 3. Yarış Brands Hatch 17.Ocak.2017
Gönderilme zamanı: 17 Oca 2017, 18:37
gönderen Aranel Ciryatan
Lisans yarışları olduğu için maalesef sezonlar birbirinden ayrı ilerlemektedir.
Re: 3. Yarış Brands Hatch 17.Ocak.2017
Gönderilme zamanı: 17 Oca 2017, 20:41
gönderen MFlys
Hala şehir dışındayım

Herkese iyi yarışlar
Re: 3. Yarış Brands Hatch 17.Ocak.2017
Gönderilme zamanı: 17 Oca 2017, 22:27
gönderen Aranel Ciryatan
Re: 3. Yarış Brands Hatch 17.Ocak.2017
Gönderilme zamanı: 18 Oca 2017, 00:06
gönderen raicem
Salı günleri önce yarışıp sonra da yayını izlemek en iple çektiğim aktivitelerden biri oldu. Yayın için hem Mehmet'e hem de Engin'e çok teşekkürler. Yarışan tüm arkadaşları da tebrik ederim. Şahsi kanaatimce en pis, en zor pist geride bırakılmış oldu. İnişli çıkışlı, uzun ve hızlı virajlı, bir lastiği hafif çıkarınca direk duvara yollayan bir pistti ama geçti.
Ekipman olarak Logitech Driving Force GT kullanıyorum. Yaklaşık 6.5 senedir bu direksiyonu kullanıyorum ve o zaman 150 liraya almıştım
Yarışa gelecek olursak, lastikler 20. turdan sonra bende sarardı. Ancak Ali'nin pite girmesi ve Emre'nin de tahminen bir noktada hata yapması sebebiyle rahattım. Çok zorlamayınca lastik aşınması kırmızıya ulaşmadan yarış bitti. Assetto'da pitte lastik değiştirmek çok ciddi zaman alıyor. Tahmin ediyorum 20-25 saniye kadar. Pite giriş çıkış turları ile bu kayıp 35 ve belki 40 saniyeyi buluyor. En basit tabirle pite girmek değmiyor. Tur başına 1 saniyeden feragat ederek ve pist üzerinde kalarak yarışı daha hızlı tamamlayabiliyorsunuz. Mazda'nın yakıt deposu da tam yarışı çıkarmaya yettiği için yakıt kısıtı da bulunmamakta. Ali o yüzden pite girmeseydi heralde daha önlerde tamamlardı diye düşünüyorum. Ancak kendisinin antrenman eksiği olmasına rağmen çok iyi turlar çıkardığını da eklemeliyim.
Lotus ile daha önce yarışmadım ancak farklı lastikler ve daha ufak yakıt deposu sebebiyle pit stop yapmak mecburi hale gelebilir. Sonraki pist yanılmıyorsam Brands Hatch'ten de uzun bir pist olduğu için iyi deneyimlemekte, uzun stintler atmakta fayda var.