1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Formula 1 (FRX-17) 2. Yarış Redbullring

Gönderilme zamanı: 16 Eyl 2017, 13:07
gönderen antking
[align=center]Resim[/align]


İlk yarışta hızlı araçlar ile manuel pitin azizliğine uğrayan bir çok pilot oldu. Pitte yapılan hatalar sonra yarışın 2. bölümü daha kopuk geçti. Ama pilotlar bu yarış için daha kontrollü olacaklarını konuşuyorlar ve bu da bize 90 dakika boyunca mükemmel bir mücadele izleticek gibi duruyor.


Tarih: 21/09/2017
Antreman: 21:00
Sıralama: 22:15
Yarış: 22:30 (90 dakika)
Yarış Detayları:

Zorluk-GetReal
Yakıt Tüketimi-Gerçek Zamanlı
Görsel Hasar-Gerçekçi
Mekanik Hasar-Açık
Pist Kesme Kuralı-Pisti kestiğiniz zaman oyun size gerekli uyarıları yapıyor. İlk olarak uyarıyor devam etmesi durumunda pitten geçiş cezası ve halen devam ediyorsanız diskalifiye oluyorsunuz.


Server: SimRacersTR F1 Şampiyonası

DRS kullanımı: Tur tamamlandığında önünüzde ki araçtan 1,5 saniye geride olursanız, içinde bulunduğunuz tur boyunca 3 sefer her hangi bir alan beklemeden DRS kullanabilirsiniz.



Hot Lap Süreleri

Re: Formula 1 (FRX-17) 2. Yarış Redbullring

Gönderilme zamanı: 16 Eyl 2017, 13:54
gönderen MUE
2. yarışı merakla bekliyorum. İlk yarışta yaptıgım pit hatasını bu yarış yapmayacagım. Ve daha iyi çalışıcagım. ;)

Re: Formula 1 (FRX-17) 2. Yarış Redbullring

Gönderilme zamanı: 17 Eyl 2017, 23:44
gönderen car_lover
Pit çalışması tamamlandı. Raceroom bu pistin yüzeyine iyi çalışmış. Tümsek ve çukurlar sürüş sırasında hissedilir bir etki yapıyor.

Re: Formula 1 (FRX-17) 2. Yarış Redbullring

Gönderilme zamanı: 18 Eyl 2017, 08:27
gönderen Frtsan
Gerçekten Çok tümsekli bir pist ciddi anlamda zorluyor aracı. Hoplayıp zıplayarak gidebiliyorum :)

Leaderboard da 3. dereceyi yapan kişinin Youtube videosunu buldum. Ayar konusunda yardımcı olabilir. Ben kendi ayarımla sürülebilir bir performans alamamıştım. Arkayı stabil hale getirememiştim. Videodaki ayarlarla araç Tren gibi oldu sanki rayda gidiyor :)

https://youtu.be/KQb7mScp_Z4

Bunun dışında iki yarş videosu daha buldum. Özellikle ilk viraj ve ikinci viraj da olabilecekler hakkında fikir verebilir.

https://www.youtube.com/watch?v=ZoGm8FD71sg

https://www.youtube.com/watch?v=vkgAC0R-2aI

Re: Formula 1 (FRX-17) 2. Yarış Redbullring

Gönderilme zamanı: 20 Eyl 2017, 10:53
gönderen Taner
Ben hazırım. : ) Çok farklı bir ayar gerektiriyor bu pist. Monza setupı çalışmaz burada.

Re: Formula 1 (FRX-17) 2. Yarış Redbullring

Gönderilme zamanı: 20 Eyl 2017, 15:21
gönderen antking
hızdan ziyade aero konuşturacak bir yarış sağlık sıkıntılarından dolayı fazla antreman yapamadım o yüzden bu hafta bir iddiam yok.

Re: Formula 1 (FRX-17) 2. Yarış Redbullring

Gönderilme zamanı: 20 Eyl 2017, 22:05
gönderen KobraAbiniz
Efe Can geçmiş olsun önemli bir şey yoktur inşallah. Raceroom'u FRX-17 aracıyla ben geçtiğimiz gün ilk defa denedim ve çok beğendim. Newbie sezon 5'te ısındıktan sonra kesinlikle bir sonraki Raceroom turnuvasına katılacağım.

Re: Formula 1 (FRX-17) 2. Yarış Redbullring

Gönderilme zamanı: 20 Eyl 2017, 23:18
gönderen Ahmet Tokmak
Pistin bazı yerlerindeki tümsekler nerdeyse 4 tekeri yerden kesecek seviyede. Ayrıca kerbler de bir o kadar tehlikeli. Klasik bir A1 Ring yarışı aksine pilotları oldukça zorlayacak bir yarış bekliyorum.

Re: Formula 1 (FRX-17) 2. Yarış Redbullring

Gönderilme zamanı: 21 Eyl 2017, 21:51
gönderen car_lover
Zıplamaya hazır mıyız ? :D

Re: Formula 1 (FRX-17) 2. Yarış Redbullring

Gönderilme zamanı: 22 Eyl 2017, 07:07
gönderen Frtsan
Hastaligim dolayisiyla sali gunu evde gecirdim. Biraz calisma firsati buldum bu sayede. Siralamalarda cok kucuk bir farkla 4. Oldum. Yarista 2 pitstop stratejisi deneyecektim. Cunku hard lastikler ve asiri dolu depoyla cok yavas kaliyordum. Emrenin hardlarla ciktigini ve tek pit yapacagini discordda duydum. Aradaki farki bir pit seviyesine kadar acmak icin cabaladim. Ancak emrenin depo bosaldikca ve hardlarla turlari ilerledikce farki acmayi gectim kapanmasina bile engel olamadim.oyle ki temiz med lastikler ve 3 de 1 dolu depoyla, kullanilmis hard lastikli, deposu nispeten daha bos emre ye yetisemedim. Emre pite girince tekrar onune gectim ancak fark 5-6 saniyeydi. Bu anda lastik ve benzin olarak avantajliydim ve farki 15 saniyelere kadar cikardim. Ancak sonra hard lastikleri hizlandi sanirim ve fark 12 saniye civarina dusup sabitlendi. Son pitimi 17 dk kala yaptim bu sebeple soft lastiklerle ciktim. Ancak pitstop sonrasi 30 saniye geride dondum. Farki kapatma cabalari 2 turda bir gelen hatali turlarla yok oldu. Son iki tur arkamda da arac olmadigindan rehavete kapildim. Ve spinler attim. Bu sebeple semihin 1 tur gerisine dustum. Gordugum kadariyla hard lastikler 5-6 tur icinde dezavantajindan kurtuluyor deponun da bosalmasiyla tur dereceleri iyilesiyor. Bu pistte pite girmek yaklasik 40 saniyeye mal oluyordu ve bu farki lastik avantajiyla kapatmak mumkun degilmis onu ogrendim. Onumuzdeki yarista hard ile uzun suruse calisacagim. Bir diger konu da med lastikler ile 35 dakika surus yapabilirken soft lastikler ile 17 dakika surus yaptigimda lastikler %50 deydi. Yani asinma farklari yok gibi algiladim. Belki tum stintleri softla atsam bir sans dogabilirdi.

Bir de tur hesaplamalari yanlis oluyor yarista tahmin edilenden cok daha fazla tur atma firsati yakaliyorum. Yaris oncesi en azindan bir stint simulasyonu yapilmali.

Podyum icin savasma sansini yanlis strateji sebebiyle kacirdim ne yazik ki ancak diger liglerde hep basa guresen semih ile yaris icinde zaman farki uzerinden olsa da yasadigim cekisme beni mutlu etti. Umarim bu sezon bir podyum cikarabilirim.

Podyumu ve katilan tum arkadaslari tebrik ederim.