3. sayfa (Toplam 4 sayfa)

Re: FRX-17 (F1) Kurallar ve Takvim (Kayıt Başlığı)

Gönderilme zamanı: 15 Ağu 2017, 13:09
gönderen Frtsan
Race Room' a ilk girişin yoğun satın almalar sebebiyle zor olduğunu düşünüyorum. WTCC ve GT3 şampiyonalarına girerken ciddi kaynak aktardım. Ancak sonrası çok kolay geliyor. Örneğin bu şampiyona için sadece 1 pist almam gerekiyordu. American pack olarak 1 dolar fazla verip 3 pist aldım. Şu an sadece isveç pistleri kaldı almadığım.

DTM 2013 sezonunu alırsanız 9 adet piste sahip olursunuz. steam de 25 lira bu paket. Ardından European pack i race room üzerinden satın almak isterseniz 19 pistin 9 u sizde olduğu için paket ücreti 19 dolar gibi bir miktara düşer. 65+25 yaklaşık 90 liraya pistlerin çok büyük bölümünü almış oluyorsunuz. Bundan sonra sadece eksik olan pistleri yarış zamanı geldikçe alabilirsiniz. en pahalı pist 5 dolar. o da 15-20 lira arası bir ücret yapar.

Yönetime bir önerim de şu olacak. Racerooma katılımın artması için Sadece DTM 2013 paketindeki pistlerden oluşan bir şampiyona yapılabilir mi? bu sayede 9+ 3 bedava pist ile 12 pistlik bir seçenek olur. Katılma bedeli çok uygun hale gelir. Zaten arkadaşlar ilk satın almayı yaptıktan sonra pistleri ihtiyaç duydukça almaları ekonomik olarak da çok daha kolay hale geleceği için sonraki şampiyonalara da katılım artacaktır.

Re: FRX-17 (F1) Kurallar ve Takvim (Kayıt Başlığı)

Gönderilme zamanı: 15 Ağu 2017, 13:32
gönderen antking
Frtsan yazdı:Race Room' a ilk girişin yoğun satın almalar sebebiyle zor olduğunu düşünüyorum. WTCC ve GT3 şampiyonalarına girerken ciddi kaynak aktardım. Ancak sonrası çok kolay geliyor. Örneğin bu şampiyona için sadece 1 pist almam gerekiyordu. American pack olarak 1 dolar fazla verip 3 pist aldım. Şu an sadece isveç pistleri kaldı almadığım.

DTM 2013 sezonunu alırsanız 9 adet piste sahip olursunuz. steam de 25 lira bu paket. Ardından European pack i race room üzerinden satın almak isterseniz 19 pistin 9 u sizde olduğu için paket ücreti 19 dolar gibi bir miktara düşer. 65+25 yaklaşık 90 liraya pistlerin çok büyük bölümünü almış oluyorsunuz. Bundan sonra sadece eksik olan pistleri yarış zamanı geldikçe alabilirsiniz. en pahalı pist 5 dolar. o da 15-20 lira arası bir ücret yapar.

Yönetime bir önerim de şu olacak. Racerooma katılımın artması için Sadece DTM 2013 paketindeki pistlerden oluşan bir şampiyona yapılabilir mi? bu sayede 9+ 3 bedava pist ile 12 pistlik bir seçenek olur. Katılma bedeli çok uygun hale gelir. Zaten arkadaşlar ilk satın almayı yaptıktan sonra pistleri ihtiyaç duydukça almaları ekonomik olarak da çok daha kolay hale geleceği için sonraki şampiyonalara da katılım artacaktır.


Daha sonra yapılacak olan şampiyonalar için düşünülebilir. Teşekkürler fikir için

Re: FRX-17 (F1) Kurallar ve Takvim (Kayıt Başlığı)

Gönderilme zamanı: 16 Ağu 2017, 11:18
gönderen Boundless
Aramızda RR ortaklarından arkadaşlar var herkesi tek tek kontrol edip kimde hangi pist yok bulup olmayan pistlerde organizasyon düzenleniyor. :)

Şaka bir yana bedava olan bir oyun yarıştıkça ve lazım olduğunda aldığınız pist ve araçlar var. Uzun vadede pahalı gibi dursada ayda 3-5 tl gibi bir yatırım yapmış oluyoruz buda alınan keyfe değer diye düşünüyorum.

Re: FRX-17 (F1) Kurallar ve Takvim (Kayıt Başlığı)

Gönderilme zamanı: 16 Ağu 2017, 12:53
gönderen sensei
normalde openeheel pek hazzetmem ama, akşam bir iki test turu attım, araç bana bile baya zevkli geldi. Ozellikle b10 sesi gerçek f1 sesi gibi geliyor.özellikle pcars ın o acayip vızıltılarına göre.alsam mı dedim, ama daha tatildeyim. :) düşüneyim biraz daha :)

Re: FRX-17 (F1) Kurallar ve Takvim (Kayıt Başlığı)

Gönderilme zamanı: 16 Ağu 2017, 13:27
gönderen EmreDFace
Şahsen oyundaki FFB ayarları ,server yapısı , istediğim kamera açısı olmadığı için ilk zamanlar keyif alıp sonradan gittikçe soğuduğum bir oyun oldu RR.Bu oyundan çıkıp asettoya girince kendimi buluyorum.
Genel anlamda da katılmayanların çoğu direk mevzu para olduğu için katılmadığını düşünmüyorum.RR ücretsiz bir oyun.Asetto yu oyunu ile beraber tüm paketlerine sahip olan bir kişi aynı bütçe ile RR un çok büyük bir bölümüne (pist-araç)sahip olabilir.Tercih meselesi.Iracing e bile 1 yıllık üyeliğim var 3 tur atmış değilim.RR da beni tek cezbeden ses konusu.Beklediğim değişimler olduğunda bu zamana kadar ne paket sunmuşlarsa alırım.Aynı zamanda tabi bir zaman problemimde var yoksa sırf buradaki turnuvaları katılabilmek ve değerli arkadaşlarımla birlikte zaman geçirmek için aldığım paketlerde oldu.

Bendeki durum bu.

Re: FRX-17 (F1) Kurallar ve Takvim (Kayıt Başlığı)

Gönderilme zamanı: 31 Ağu 2017, 08:39
gönderen antking
14 gün kaldı. Antremanlar başladı mı

Re: FRX-17 (F1) Kurallar ve Takvim (Kayıt Başlığı)

Gönderilme zamanı: 31 Ağu 2017, 15:39
gönderen Frtsan
Antrenmanlarim hafta sonu baslayacak. Bir iki hizli turu time trial modunda atarsaniz karsilastirma firsatimiz olur. Bunun disinda dereceleri telemetrileri takip edebilecegimiz bir yer var mi assetto corsa daki gibi?

Re: FRX-17 (F1) Kurallar ve Takvim (Kayıt Başlığı)

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2017, 01:45
gönderen antking
malesef onun için oyunun leaderboard tablosunu kullanıyoruz. Oradan hotlap sürelerine 1 - 1buçuk saniye ekliyerek ideal bir zaman belirleyebilsin.

Re: FRX-17 (F1) Kurallar ve Takvim (Kayıt Başlığı)

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2017, 14:45
gönderen car_lover
Bakalim lastik hamurlari Monza ya yetişecek mi? Lastiklerle beraber lastik fiziklerinde ve ffb de değişiklik olacak mi acaba?

Re: FRX-17 (F1) Kurallar ve Takvim (Kayıt Başlığı)

Gönderilme zamanı: 01 Eyl 2017, 19:35
gönderen Ahmet Tokmak
Şuan tamamen 9 Eylülde Caspian Motorsports olarak katılacağımız Estroil yarışına odaklanmış durumdayım. Tatilde olduğum için modu denemek için de fazla fırsatım olmadı açıkcası o yüzden ilk yarışa sadece 3-4 gün kadar hazırlanabildiğim kadarıyla hazırlanıp çıkmayı düşünüyorum. İlk yarış benim açımdan zor olacak o yüzden. Modla ilgili sormak istediğim bi kaç soru var çünkü siz test yarışı yapıp deneme şansı budunuz. Drs hatırladığım kadarıyla yarış içinde heryerde açılıyordu single yarış açtığımda. Ligde de böyle mi olcak drs kullanım alanı yok mu? 2. sorum da lastikle ilgili baktığımda tek tip lastik gördüm o da hard dı sanki truncu lastikler. Tek lastik seçeneği ile mi yarışacağız?