SimRacesTR Akademi Sezon 4 (Newbie CUP) ⇒ 7. Yarış Hockenheimring 18.Temmuz.2017
Moderatör: Moderatörler
- car_lover
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 578
- Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
- Ad: Semih Emre
- Has thanked: 154 time
- Been thanked: 278 time
7. Yarış Hockenheimring 18.Temmuz.2017
Hockenheimring Baden-Württemberg, Almanya'nın Baden-Württemberg eyaletindeki Hockenheim'da bulunan bir otomobil yarışı pistidir. Diğer motor sporları etkinliklerinin de düzenlendiği bu pist her iki yılda Formula 1 Almanya Grand Prix'ine ev sahipliği yapmaktadır. Ren vadisinde bulunan pist hemen hemen tümüyle düzdür.
Bu pistimizle beraber turnuvanın son 3 pistine adım atarken, araç olarak da Tatuus FA01 e geçiyoruz. Tatuus AC içerisinde openwheel e giriş aracı olarak gösterilebilir. Güçlü aerodinamik tutuşu sayesinde viraj hızı yüksek ve fren mesafesi kısa olduğundan pilotların alışmak için bol bol antreman yapması gerekecektir. Aracın özellikleri şu şekilde.
Motor: 1.4l turbo abarth motoru
Güç: 180bg 5500rpm
Tork: 250nm 3500rpm
Ağırlık: 525kg (sürücü dahil)
Bu tür araçlarda fren dengesinin çok önemli olduğunu söylemek isterim. Pilotların aero ve vites oranlarını oturttuktan sonra fren dengesini ayarlaması ve sonra diğer ayarlara geçmesi setup için güzel bir başlangıç olacaktır.
Geçtiğimiz sezon bu yarışı Furkan kazanırken, openwheel e geçtikten sonra şaşırtıcı bir şekilde performansını artıran Mert yarıştaki en hızlı turu atmıştı.
Pistin en hızlı derecesi ise 1:39.302 ile Cem Ünalan a ait.
Herkese başarılar!
Bu pistimizle beraber turnuvanın son 3 pistine adım atarken, araç olarak da Tatuus FA01 e geçiyoruz. Tatuus AC içerisinde openwheel e giriş aracı olarak gösterilebilir. Güçlü aerodinamik tutuşu sayesinde viraj hızı yüksek ve fren mesafesi kısa olduğundan pilotların alışmak için bol bol antreman yapması gerekecektir. Aracın özellikleri şu şekilde.
Motor: 1.4l turbo abarth motoru
Güç: 180bg 5500rpm
Tork: 250nm 3500rpm
Ağırlık: 525kg (sürücü dahil)
Bu tür araçlarda fren dengesinin çok önemli olduğunu söylemek isterim. Pilotların aero ve vites oranlarını oturttuktan sonra fren dengesini ayarlaması ve sonra diğer ayarlara geçmesi setup için güzel bir başlangıç olacaktır.
Geçtiğimiz sezon bu yarışı Furkan kazanırken, openwheel e geçtikten sonra şaşırtıcı bir şekilde performansını artıran Mert yarıştaki en hızlı turu atmıştı.
Pistin en hızlı derecesi ise 1:39.302 ile Cem Ünalan a ait.
Herkese başarılar!
-
- Mesajlar: 48
- Kayıt: 09 May 2017, 01:22
- Ad: Barış Karasakız
- Has thanked: 19 time
- Been thanked: 20 time
Re: 7. Yarış Hockenheimring 18.Temmuz.2017
Sanırım bu sene yarış Hockenheimring National'da.
Barış Karasakız
-
- Mesajlar: 48
- Kayıt: 09 May 2017, 01:22
- Ad: Barış Karasakız
- Has thanked: 19 time
- Been thanked: 20 time
Re: 7. Yarış Hockenheimring 18.Temmuz.2017
peez yazdı:Sanırım bu sene yarış Hockenheimring National'da.
Değişmiş sanırım evet, yarış GP de öyle değil mi ?, o kadar da setup yapmıştım national için
Barış Karasakız
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3341
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Loading…
Re: 7. Yarış Hockenheimring 18.Temmuz.2017
National benim hatam yaa listede yanlış işaretlemişim. Semih sağ olsun dün söyledi düzelttim hemen
The World is Mine!
- Scheisenberg
- Mesajlar: 31
- Kayıt: 01 Oca 2017, 13:42
- Ad: Çağatay Korkmaz
- Has thanked: 9 time
- Been thanked: 8 time
- Yaş: 26
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3341
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Loading…
Re: 7. Yarış Hockenheimring 18.Temmuz.2017
Skin paketi : http://www.mediafire.com/file/191c8rcdn ... +Skins.rar
The World is Mine!
Re: 7. Yarış Hockenheimring 18.Temmuz.2017
Ne güzel yarış için stratejimi seçmiştim.Yakıtta yetiyordu yaptığım ayarlarla.Gp olunca işler değişti
Umarım güzel bol çekişmeli bir yarış olur
Umarım güzel bol çekişmeli bir yarış olur
Re: 7. Yarış Hockenheimring 18.Temmuz.2017
Fazlasıyla garip bir yarış oldu. Bir dolu hata yapmama rağmen yarış galibiyetini alabildim. Her hatadan sonra bu yarış artık hata kaldırmaz dedikten sonra 10-15 hata yaptım. Fazlasıyla garip ve olaylı bir yarış oldu dediğim gibi. Hatalarla geriye düştükten sonra Çağatay'ın pitiyle tekrar liderliğe yükseldim. Çağatay'ın pitinden sonra yanlış hatırlamıyorsam 5-6 turluk daha fazla yakıtım vardı. Hem tur zamanlarım iyidi hemde lastiklerin performansından memnundum. Böyle olunca pite girip sadece benzin ikmali yaptım ve lastikleri değiştirmeyip daha kısa sürede pitten çıktım ve Çağatay'ın önünde döndüm. Kalan turlarda da hatalara devam etmeme rağmen finishi görebildim.
Ek olarak tur bindirme esnasında Mehmet Akif'le bir temas oldu ve kendisi bir sıkıntı yaşadı sanırım. Tekrar izlemem gerekiyor ama hata bendeyse üzgünüm. İçeriyi bıraktığını düşündüm ama aracı durduramayıp hafif ittirdim kendisini.
Ek olarak tur bindirme esnasında Mehmet Akif'le bir temas oldu ve kendisi bir sıkıntı yaşadı sanırım. Tekrar izlemem gerekiyor ama hata bendeyse üzgünüm. İçeriyi bıraktığını düşündüm ama aracı durduramayıp hafif ittirdim kendisini.
-
- Mesajlar: 48
- Kayıt: 09 May 2017, 01:22
- Ad: Barış Karasakız
- Has thanked: 19 time
- Been thanked: 20 time
Re: 7. Yarış Hockenheimring 18.Temmuz.2017
Yarışa başlarken stratejim H ile 20 tur atıp son 10 turu M ile geçmekti. Yarıştaki diğer ilk 2 ye göre ters lastik takıp, onları pitteyken geçmek istedim, yayında da M lastikli ve düşük yakıtlı Çağatay' dan daha ağır kaldığım görülmüş, yarış içerisinde savunmamı iyi yapıyordum fakat tur bindirmeler esnasında bir şanssızlık oldu ve 12. turda, yani H stintimin ilk yarısında planlanmamış bir stop yapmak zorunda kaldım, tekrardan H lastik ve 40 litre benzinle geri döndüm. 6. dönüp 3 e kadar çıktım fakat, saçma sapan bir spin atıp 5 liğe düştüm, ve son turda Fatih Coşkun hata yaptıktan sonra 4. lüğü aldım.
Bu arada şanssızlık yaşadığım pilot Fatih Çağlayan' dı, kendisinin iyi niyetle yavaşlayıp yol verdiğinin farkındayım, fakat tur yiyen arkadaşlar yol verme işlemini gaza oturduğumuz apekste değil de ya viraj öncesi ya viraj sonrası yaparlarsa böyle şanssızlıklar yaşamayız, virajda zaman kaybetmemiz normal bunun yüzünden kimseye hata yaptın denilemez, arkadan gelen pilot geçişten sorumludur. Fakat bugünkü gibi çizgisi zor ve hızlı bir virajda apekste durunca pek yapabileceğimiz bir şey kalmıyor arkadan gelirken. O yüzden rica ediyorum virajda yavaşlayarak yol verecekseniz virajın en apekse en uzak kesiminde, eğer virajdan sonra verecekseniz de tamamen dönüldükten sonra çizgi dışında yavaşlayarak veriniz.
Yarışan herkesi ve yarışı kazanan Ali Göçmeni tebrik ediyorum, haftaya görüşmek üzere.
Bu arada şanssızlık yaşadığım pilot Fatih Çağlayan' dı, kendisinin iyi niyetle yavaşlayıp yol verdiğinin farkındayım, fakat tur yiyen arkadaşlar yol verme işlemini gaza oturduğumuz apekste değil de ya viraj öncesi ya viraj sonrası yaparlarsa böyle şanssızlıklar yaşamayız, virajda zaman kaybetmemiz normal bunun yüzünden kimseye hata yaptın denilemez, arkadan gelen pilot geçişten sorumludur. Fakat bugünkü gibi çizgisi zor ve hızlı bir virajda apekste durunca pek yapabileceğimiz bir şey kalmıyor arkadan gelirken. O yüzden rica ediyorum virajda yavaşlayarak yol verecekseniz virajın en apekse en uzak kesiminde, eğer virajdan sonra verecekseniz de tamamen dönüldükten sonra çizgi dışında yavaşlayarak veriniz.
Yarışan herkesi ve yarışı kazanan Ali Göçmeni tebrik ediyorum, haftaya görüşmek üzere.
En son peez tarafından 19 Tem 2017, 01:08 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Barış Karasakız
- skyline_gt
- Mesajlar: 8
- Kayıt: 24 Nis 2017, 20:32
- Ad: Mehmet Akif Ersoy
- Konum: İzmir
- Has thanked: 2 time
- Been thanked: 4 time
Re: 7. Yarış Hockenheimring 18.Temmuz.2017
Gocmen yazdı:Fazlasıyla garip bir yarış oldu. Bir dolu hata yapmama rağmen yarış galibiyetini alabildim. Her hatadan sonra bu yarış artık hata kaldırmaz dedikten sonra 10-15 hata yaptım. Fazlasıyla garip ve olaylı bir yarış oldu dediğim gibi. Hatalarla geriye düştükten sonra Çağatay'ın pitiyle tekrar liderliğe yükseldim. Çağatay'ın pitinden sonra yanlış hatırlamıyorsam 5-6 turluk daha fazla yakıtım vardı. Hem tur zamanlarım iyidi hemde lastiklerin performansından memnundum. Böyle olunca pite girip sadece benzin ikmali yaptım ve lastikleri değiştirmeyip daha kısa sürede pitten çıktım ve Çağatay'ın önünde döndüm. Kalan turlarda da hatalara devam etmeme rağmen finishi görebildim.
Ek olarak tur bindirme esnasında Mehmet Akif'le bir temas oldu ve kendisi bir sıkıntı yaşadı sanırım. Tekrar izlemem gerekiyor ama hata bendeyse üzgünüm. İçeriyi bıraktığını düşündüm ama aracı durduramayıp hafif ittirdim kendisini.
bende o temastan 2-3 tur öncesine kadar sürekli mavi bayrak vardı zaten fakat bir türlü arkadan yetişemediğiniz için yol veremiyordum, tepkim virajda riske girerek hem kendini hemde beni tehlikeye attığın içindi çünkü benim defans yapma gibi bir amacım yoktu ilk düzlükte gaz keserek yol verecektim, iyi ki pistte kaldın yoksa birincilikte gidebilirdi. Aynı şekilde hata bendeyse şimdiden özür diliyorum, bu sezonda dikkat ettiğim tek şey temiz ve temastan uzak bir yarış çıkartmaktı, bunun için elimden geleni yapmaya çalışıyorum.