Yarıştan önce Cumartesi günü Ali Şenol ile güzel bir çalışma gerçekleştirdik. tavsiyeleri ile 6 turda ideal kurulumumu tamamladım. Bana minimum 30 tur kazandırdı kendisi. Teşekkürler.
Sıralama turlarında istediğim zamanı elde edemedim. Pist uzun bir pist her şeyi bir araya getirmek hem zor hem de fazla fırsat olmuyor. Yarışa güzel bir startla başladık.
Bu sezon gördüğüm kadarıyla start dramaları çok az yaşanıyor. Bence bu iyi bir şey. Geçen sezon biraz daha fazla ilk tur karmaşası yaşanıyordu.
4. viraj sonrası iyi bir çekiş yakalayarak Özgür' ün yanına Fatih' in hemen arkasına geldim. Fatih' e çok yakındım. 5 viraj öncesi yol biraz sağa kıvrılıyor. Ben Fatih' e çok yakın olduğum için sağa kayamadım. Ve soldaki Özgür ile temasım oldu. Şanslıyız ki ikimiz de toparladık. Benim için yarış Bu Temas ile ilgili. İrdelememiz gerekir.
Temas anının linki burada:
https://goo.gl/photos/FdzqQCM5yqihKVr76Düzlüğün başında ikimiz de birbirimize iyi yer bırakmışız. Ancak ben Fatih'in arkasına gelince önümü göremiyorum. Sonraki sağa kıvrımı farkedemiyorum. ve dışarı açılıyorum. Buradaki direksiyon tepkisi bir anlıktı. Saniyenin ondalık dilimleriyle ölçebiliriz direksiyonu geç sağa kırmamı. Yarışların bu kadar yakın geçmesi ve küçücük hatalar büyük sonuçlara sebep olabilir.
Mİnorating sitesinde bununla ilgili bir açıklama var eğer önünüzdeki araç sebebiyle yolu göremiyorsanız araca çok yakınsınız ve tüm sorumluluk sizde diyor. Burada Fatih' in hava koridorundan çıkmamaya çalışırken Özgürle yanyana gitmeye çalışıyorum. Eğer ayağımı gazdan çekseydim özgür frenlemede beni geçecekti. Frenlemeye iyi bir pozisyonda girebilmek için Fatih'ten uzaklaşmamaya çalıştım. Sonucunda temas gerçekleşti. Özgür' den özrü dilerim.
Bir iki tur Özgür ve Ali' den kopmamaya çalıştım ancak viraj kesme cezalarıyla temasımı kaybettim.
Sonraki 15 tur boyunca bir türlü istikrar yakalayamadım. 3 ya da 4 kez viraj kesip ceza ödemek zorunda kaldım. Özgür pite girince bu bana bir sıralık bir ödül gibiydi. 16. Tura geldiğimizde aramızdaki fark 10 saniye civarındaydı. Bu andan sonra aramızda psikolojik bir savaş vardı. Özgür her tur arayı belli bir miktar kapatıyordu. Ancak yarış sonuna kadar farkı kapatması için hata yapmam gerekiyordu. 15 tur boyunca 3-4 kez viraj kesme cezası yediğimi düşünürsek büyük ihtimalle sıramı kaybedecektim. Bu sebeple tüm enerjimi temiz tur atmaya harcadım. Özgür' ün arkasındaki Fatih ile şampiyonada yakın bir sıralamamız var. Özgür' ü onunla aramda tutabilirsem puan farkını biraz daha açabileceğimi düşündüm.
Son 10 turda odamdaki oksijen seviyesinin düşmesine bağlı bir ağırlık üzerime çöktü. Konsantrasyonumu iyice kaybettim. Yine de istediğim turları atmaya devam edebildim. Son 5 tur iyice ızdıraba dönüştü. Sürekli Özgür'ü kontrol ettim. Ve bitişe ulaşabilmek için elimden geleni yaptım. Son turlarda 1.5 2 saniye yavşalamıştım artık. Bitişi geçtiğimde çok rahatlamıştım.
Podyuma ve katılan tüm arkadaşlara tebriklerimi sunarım. Sonraki yarışta görüşmek üzere.