Porsche GT3 Cup 2017 SEZON 1 ⇒ SimRacersTR Porsche GT3 Cup Round 2 IMOLA 18.05.17
Moderatör: Moderatörler
- Boundless
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 1574
- Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
- Ad: Engin
- Konum: istanbul
- Has thanked: 631 time
- Been thanked: 685 time
- Yaş: 44
- İletişim:
Re: SimRacersTR Porsche GT3 Cup Round 2 IMOLA 18.05.17
Tebrikler arkadaşlar güzel yarış oldu bayağa yakın gitti yarışın sonuna kadar
Varsa Temasları bildirmeyi unutmayın
Varsa Temasları bildirmeyi unutmayın
- EmreDFace
- Mesajlar: 327
- Kayıt: 20 Mar 2016, 11:25
- Ad: Emre
- Konum: Kocaeli
- Has thanked: 18 time
- Been thanked: 110 time
- Yaş: 40
Re: SimRacersTR Porsche GT3 Cup Round 2 IMOLA 18.05.17
Aranel Ciryatan yazdı:@emredface emre sana bi yerde ucarak daldim kusuruma bakma cunku araba kontrolden cikti yan yan geldi vurdu sana. Hakemlere yazcam yarin baksinlar duruma.
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yarış içinde olan şeyler Mehmet.Ben şunu anlamadım, yandan vurdun ama benim ön bölge kırmızı oldu yan tarafsa sarı?Ozamandan sonrada bende hata yapmadan sürmeye çalıştım ama yinede frenaj noktalarım tamamen değişti bu yüzden bir iki kez pistin dışına çıktım.
Son anda qualification bölümüne katılmadan direk başladım yarışa.Arkamdaki grubu tebrik ediyorum gayet hızlıydılar.Onlara savunma yapmaktan Engine odaklanamadım
Katılan herkeze tebrikler.
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3337
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Loading…
Re: SimRacersTR Porsche GT3 Cup Round 2 IMOLA 18.05.17
Benim arabanin arkasi gitti orada. Ben nasil vurdum anlamadim sadece araba koptu gitti frene basili kayiyordum. Sonra bide adnan yokladi benim popo yu zaten bi daha iflah olmadi araba
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
The World is Mine!
Re: SimRacersTR Porsche GT3 Cup Round 2 IMOLA 18.05.17
Aranel Ciryatan yazdı:Sonra bide adnan yokladi benim popo yu zaten bi daha iflah olmadi araba
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
keşke bende olsaymışım.
A F F A L T E R B A C H
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: SimRacersTR Porsche GT3 Cup Round 2 IMOLA 18.05.17
Zorlu ama bir o kadar da keyifli bir yarış oldu... demek isterdim fakat son turlarında gerçekten kendime kızarak geçirdiğim garip bir yarış oldu. Sıralamalarda, antrenmanda attığım turu tekrarlamamın yeterli olacağının bilincinde stabil turlar attım ve pol pozisyonunu kazandım. 1:45.8'in 0.2-0.3 saniye ötesine gidebilirdim, fakat bir virajda dahi hata yapsam bu mümkün olmuyordu. Zaten hemen hemen herkesin de böyle hatalar yaptığını bildiğimden memnun bir şekilde ayrıldım sıralama turlarından.
Yarışa geldiğimizde ise farklı bir hikaye vardı. Startı geçen yarışın aksine gayet rahat aldım ve ilk virajı lider döndüm. Bundan sonra yarışı kontrol altında tutmam ve temkinli gitmem gerektiğinin farkındaydım. Antrenmandaki yarış simülasyonumdan biraz yavaş turlar atsam da fark ya sabit kalıyor ya da açılıyordu. Bir yerden sonra bu temkinli yaklaşımdan vazgeçip vitesi yükseltmemde bir problem olmadığını hissettim ve hızlandım. Tempom oldukça cesaret vericiydi, antrenmandaki süremden daha hızlı bir turla geliyordum. Yarış içinde 46.0-1 arası tempo tutturup farkı düzenli olarak açacaktım. Fakat bu tempo değişimini tek turda 0.4 saniye hızlanarak yapmaya çalıştım ve Mineralli (10. viraj) çıkışında anlamsız bir spin attım. Spini kurtaramayacağımı anladığım anda darbeyi yaymak için aracımı mümkün olduğunca yan bir şekilde çarpmaya çalıştım fakat arkadan motorlu Porsche lanet olası o koca kıçını duvara doğru savurdu ve temas sonrasında bana sarı bir splitter, marşpiyel, kırmızı bir arka tampon/kanat ve hasarlı bir sağ arka süspansiyon verdi
Yarışın kalan bölümü yukarıda da dediğim gibi kendime kızarak ve çizgimi düzgün tutarak geçti. Sağ arka süspansiyon aynı zamanda pistin yapısı gereği en fazla aşınan sağ arka lastiğe bağlıydı ve sola viraj için yaptığım her frenlemede (özellikle ilk ve sondan bir önceki viraj) arkayı hafif kaybediyordum ve düzlükte de ufak bir zaman kaybı söz konusuydu. Bunlar da bana tur başına 1.1-1.4 saniye arası kaybettiriyordu. Yine de bir şekilde alabildiğim galibiyetten mutluyum tabii ki.
Kendime karşı her zaman dürüst olmuşumdur. Bu yarışı kazanmayı duvara temas ettikten sonra hak etmedim. Sıralama ve yarış simülasyonunda tempo olarak iyiydim ve şampiyonanın ilk yarışında da burada da %100'ümü verebildiğimde yarışı kazanmamam için bir sebep olmayacağının bilincindeydim. Buna rağmen hala gelişime oldukça açık durumda olduğumu hem 2. olduğum ilk yarışta hem de burada anladım. Umarım sezonun kalan yarışları hepimiz adına daha sorunsuz ve keyifli geçer. Yarış videosunu da en kısa sürede yüklemeye çalışacağım. 2 hafta sonra görüşmek üzere.
Yarışa geldiğimizde ise farklı bir hikaye vardı. Startı geçen yarışın aksine gayet rahat aldım ve ilk virajı lider döndüm. Bundan sonra yarışı kontrol altında tutmam ve temkinli gitmem gerektiğinin farkındaydım. Antrenmandaki yarış simülasyonumdan biraz yavaş turlar atsam da fark ya sabit kalıyor ya da açılıyordu. Bir yerden sonra bu temkinli yaklaşımdan vazgeçip vitesi yükseltmemde bir problem olmadığını hissettim ve hızlandım. Tempom oldukça cesaret vericiydi, antrenmandaki süremden daha hızlı bir turla geliyordum. Yarış içinde 46.0-1 arası tempo tutturup farkı düzenli olarak açacaktım. Fakat bu tempo değişimini tek turda 0.4 saniye hızlanarak yapmaya çalıştım ve Mineralli (10. viraj) çıkışında anlamsız bir spin attım. Spini kurtaramayacağımı anladığım anda darbeyi yaymak için aracımı mümkün olduğunca yan bir şekilde çarpmaya çalıştım fakat arkadan motorlu Porsche lanet olası o koca kıçını duvara doğru savurdu ve temas sonrasında bana sarı bir splitter, marşpiyel, kırmızı bir arka tampon/kanat ve hasarlı bir sağ arka süspansiyon verdi
Yarışın kalan bölümü yukarıda da dediğim gibi kendime kızarak ve çizgimi düzgün tutarak geçti. Sağ arka süspansiyon aynı zamanda pistin yapısı gereği en fazla aşınan sağ arka lastiğe bağlıydı ve sola viraj için yaptığım her frenlemede (özellikle ilk ve sondan bir önceki viraj) arkayı hafif kaybediyordum ve düzlükte de ufak bir zaman kaybı söz konusuydu. Bunlar da bana tur başına 1.1-1.4 saniye arası kaybettiriyordu. Yine de bir şekilde alabildiğim galibiyetten mutluyum tabii ki.
Kendime karşı her zaman dürüst olmuşumdur. Bu yarışı kazanmayı duvara temas ettikten sonra hak etmedim. Sıralama ve yarış simülasyonunda tempo olarak iyiydim ve şampiyonanın ilk yarışında da burada da %100'ümü verebildiğimde yarışı kazanmamam için bir sebep olmayacağının bilincindeydim. Buna rağmen hala gelişime oldukça açık durumda olduğumu hem 2. olduğum ilk yarışta hem de burada anladım. Umarım sezonun kalan yarışları hepimiz adına daha sorunsuz ve keyifli geçer. Yarış videosunu da en kısa sürede yüklemeye çalışacağım. 2 hafta sonra görüşmek üzere.
- car_lover
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 578
- Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
- Ad: Semih Emre
- Has thanked: 154 time
- Been thanked: 278 time
Re: SimRacersTR Porsche GT3 Cup Round 2 IMOLA 18.05.17
Dün sıralamalara rahatça vites düşürebilmemin verdiği heyecanla mutlu başladım.Attığım sakin turla ilk seferde 46.3 ü yakaladım.Bu garanti turdan sonra derecemi geliştirmeye çalıştım ama yaptığım hatalar dolayısıyla mümkün olmadı.
Yarış için başlarda yavaş kalacak daha sonra hızlanacak stabil bir setup yaptım. Araçta çok rahattım beklediğim gibi başlarda yavaş kaldım sonraları hızlanmaya başladım. Fakat aldığım 2 ceza ve hızlı tur atma tutkusu nedeniyle yaptığım hatalar bana podyuma mal oldu.
Hatta yarışta bir ara en hızlı turum 46.3 ten 0.5 daha iyi bir zamanla gelirken, önümdeki Can hızlansın da bu turu tamamlamadan yetişmeyeyim gibi manyak bir düşünceye kapıldım (sonrası ceza yada spin oldu )
Bu yarıştan da birşeyler öğrendim. Önümüzdeki yarış podyumu kovalayacağım.
Yarışı kazanan Furkan ı ve podyumu tebrik ederim.
Yarış için başlarda yavaş kalacak daha sonra hızlanacak stabil bir setup yaptım. Araçta çok rahattım beklediğim gibi başlarda yavaş kaldım sonraları hızlanmaya başladım. Fakat aldığım 2 ceza ve hızlı tur atma tutkusu nedeniyle yaptığım hatalar bana podyuma mal oldu.
Hatta yarışta bir ara en hızlı turum 46.3 ten 0.5 daha iyi bir zamanla gelirken, önümdeki Can hızlansın da bu turu tamamlamadan yetişmeyeyim gibi manyak bir düşünceye kapıldım (sonrası ceza yada spin oldu )
Bu yarıştan da birşeyler öğrendim. Önümüzdeki yarış podyumu kovalayacağım.
Yarışı kazanan Furkan ı ve podyumu tebrik ederim.
- diabolus79
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 235
- Kayıt: 20 Mar 2016, 18:41
- Has thanked: 82 time
- Been thanked: 102 time
Re: SimRacersTR Porsche GT3 Cup Round 2 IMOLA 18.05.17
2 kesme cezası, 1 spin, 2 de savrulmayla yarışı bitirdim, çok sevdiğim İmola'ya uzun süre adım atmam sanırım. Araca hala uyum gösteremedim, ayar fakiri araçta ayar bulmakta zorlanıyorum nedense. Önümüzdeki yarışlarda görüşmek üzere.
- Boundless
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 1574
- Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
- Ad: Engin
- Konum: istanbul
- Has thanked: 631 time
- Been thanked: 685 time
- Yaş: 44
- İletişim:
Re: SimRacersTR Porsche GT3 Cup Round 2 IMOLA 18.05.17
Sıralama turlarında çok iyi bir derece atarak (kendimce) ilk 10 içersinde start aldım(9. olarak). 3. virajda Canın kerbden sekip bana çarpmasıyla aracım hasar aldı birde üstüne Adnana çok yakınken spin atmasıyla ufak bir temasta onla yaşadım ve birinci olma şansım orda bitti yoksa Furkanı rahat geçerdim. bundan sonra hatasız yarışı bitirmeye odaklandım. önümdeki Canla bir süre arayı sabit tuttum sonrasında yetişemeyeceğimi anlayınca tempoyu bir tık düşürerek hatasız sürmeye odaklandım arkamdaki Emre Adnan Mehmet üçlüsü yaklaşmaya başlayınca birazdaha zorlamaya başladım. Arkamdakilerinde birbirleriyle mücadele etmesiyle arayı açıp rahat nefes aldıktan sonra 9. başladığım yarışta 1 kumdan kale yapmama rağmen 7. olarak bitirdim. Bu pistte tur yememekte güzeldi.
Yavaş pilot yoktur arkadaşlar az çalışmış pilot vardır Monzada görüşmek üzere
Yavaş pilot yoktur arkadaşlar az çalışmış pilot vardır Monzada görüşmek üzere
- adnaneren1977
- Mesajlar: 323
- Kayıt: 19 Mar 2016, 18:30
- Ad: Adnan Eren
- Konum: ANKARA
- Has thanked: 68 time
- Been thanked: 82 time
- Yaş: 46
- İletişim:
Re: SimRacersTR Porsche GT3 Cup Round 2 IMOLA 18.05.17
Yarışı özetliyecek olursam KÖTÜ Ya bana DFGT aldıracaksınız zorla onumu istiyonuz?
FANATEC OUT DFGT IN
FANATEC OUT DFGT IN
- EmreDFace
- Mesajlar: 327
- Kayıt: 20 Mar 2016, 11:25
- Ad: Emre
- Konum: Kocaeli
- Has thanked: 18 time
- Been thanked: 110 time
- Yaş: 40
Re: SimRacersTR Porsche GT3 Cup Round 2 IMOLA 18.05.17
adnaneren1977 yazdı:Yarışı özetliyecek olursam KÖTÜ Ya bana DFGT aldıracaksınız zorla onumu istiyonuz?
FANATEC OUT DFGT IN
Ne kadar basit bir set kullanırsan okadar başarılı olursun.Bencede dfgt hatta momo filan iyi gider sana.
Araç boşta motor çalışırken direksiyonun titremesi,fren ve gaza bastığında ayağına uygulanan titreşim kerbler - yol detayları-abs gibi bir sürü ıvır zıvırlar aslında çok daha iyi süreler yapmak için değil , daha fazla zevk almak için.
Ben newbie de yarışırken sürekli bir fanatec aldı öyle oldu yok pedaldan falan filan zırvalıyorlardı.Alakası yok.Mevzu tamamen yarışı ve yarışmayı tecrübe etmek.En iyi set diye bîrşey yok.Alıştığın set en iyisi