SimRacesTR Akademi Sezon 3 (Newbie CUP) ⇒ 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
Moderatör: Moderatörler
- car_lover
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 578
- Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
- Ad: Semih Emre
- Has thanked: 154 time
- Been thanked: 278 time
4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
Mazda nın üstüne birkaç beygir koyan Lotus V6 araçlarımız ile ilk pistimize çıkıyoruz. Bu pist ayrıca sezonun ilk F1 pisti.
Geçen sene burayı kazanan Cem Ünalan ın en hızlı turu 2:16.931 idi.Ve bu turu yarışta atarak büyük başarı sergiledi.
Bu sene ise Furkan şimdiden bu dereceye çok yaklaşmış gözüküyor.Sadece 0.1 sn ile geride.Hemen ardından Semih Özen ve Özgür Özgenlik geliyor.
Yeni araç yeni heyecan tüm pilotlara başarılar dilerim.
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
Araba bir güncellemeden sonra değişmiş olmalı. Pist üstünde kimse duramıyor ve ben teorik sürelere baktığımda Cem Ünalan'dan sadece 0.1 saniye öndeyim (1:16.3 ben ve 1:16.4 Cem). Yeni lastik modelinin ne kadar hızlı olduğunu biliyoruz. Cem'in Vallelunga'da bizle beraber tur attığını saymazsak Silverstone ve Brands Hatch'te onun turundan sırasıyla 1.6 ve 2 saniye önündeyim. Bu da V10 lastiklerin hızını gösteriyor. Buna rağmen birden bu farkın erimiş olması ve piste çıkan tüm pilotların aracın dengesinden şikayetçi olması aracın değiştiğini ispatlıyor. Eğer böyle bir şey mümkünse ben aracın değiştirilmesini rica ediyorum, çünkü inanılmaz derecede kötü durumda araç. Geçen sezon yarışan pilotlarımız da tekrardan piste çıkıp o tur zamanlarını yakalayamadıklarını teyit ederlerse sevinirim. KTM X-Bow, Alfa Romeo 4C gibi çok iyi araçlar var alternatif olarak.
Tabii bunla da yarışırsak benim için sorun değil ama kimsenin keyif alacağını ve yeteneğini test edeceğini zannetmiyorum. Tüm bildiklerinizi unutturup viraj girişinde oversteer çıkışta understeer yaşayan, semislick lastikerle 60 km/h hızda dört tekerle beraber kayan, keyfine göre diferansiyel kilidi tamamen açılmış gibi patinaja kalıp arkayı savuran ya da canı isterse önden çekişli bir araç gibi viraj çıkışında kendini dışarı atan bir aracın bir pilotta test edeceği tek şey sabır 3 yarış çekilmez bunla benden söylemesi.
Tabii bunla da yarışırsak benim için sorun değil ama kimsenin keyif alacağını ve yeteneğini test edeceğini zannetmiyorum. Tüm bildiklerinizi unutturup viraj girişinde oversteer çıkışta understeer yaşayan, semislick lastikerle 60 km/h hızda dört tekerle beraber kayan, keyfine göre diferansiyel kilidi tamamen açılmış gibi patinaja kalıp arkayı savuran ya da canı isterse önden çekişli bir araç gibi viraj çıkışında kendini dışarı atan bir aracın bir pilotta test edeceği tek şey sabır 3 yarış çekilmez bunla benden söylemesi.
- KobraAbiniz
- Mesajlar: 133
- Kayıt: 05 Şub 2017, 23:14
- Ad: Erdem Aras
- Konum: Ankara
- Has thanked: 178 time
- Been thanked: 116 time
- Yaş: 34
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
Şampiyon haklı. Yarışlarda hayatımızı ortaya koyuyoruz. Yöneticileri göreve çağırıyorum bir pilotun kılına zarar gelirse nasıl hesap verilecek?
- mert_sch
- Mesajlar: 70
- Kayıt: 24 Oca 2017, 22:28
- Ad: Mert
- Konum: Adana
- Has thanked: 20 time
- Been thanked: 8 time
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
FurkanOzcan yazdı:Araba bir güncellemeden sonra değişmiş olmalı. Pist üstünde kimse duramıyor ve ben teorik sürelere baktığımda Cem Ünalan'dan sadece 0.1 saniye öndeyim (1:16.3 ben ve 1:16.4 Cem). Yeni lastik modelinin ne kadar hızlı olduğunu biliyoruz. Cem'in Vallelunga'da bizle beraber tur attığını saymazsak Silverstone ve Brands Hatch'te onun turundan sırasıyla 1.6 ve 2 saniye önündeyim. Bu da V10 lastiklerin hızını gösteriyor. Buna rağmen birden bu farkın erimiş olması ve piste çıkan tüm pilotların aracın dengesinden şikayetçi olması aracın değiştiğini ispatlıyor. Eğer böyle bir şey mümkünse ben aracın değiştirilmesini rica ediyorum, çünkü inanılmaz derecede kötü durumda araç. Geçen sezon yarışan pilotlarımız da tekrardan piste çıkıp o tur zamanlarını yakalayamadıklarını teyit ederlerse sevinirim. KTM X-Bow, Alfa Romeo 4C gibi çok iyi araçlar var alternatif olarak.
Tabii bunla da yarışırsak benim için sorun değil ama kimsenin keyif alacağını ve yeteneğini test edeceğini zannetmiyorum. Tüm bildiklerinizi unutturup viraj girişinde oversteer çıkışta understeer yaşayan, semislick lastikerle 60 km/h hızda dört tekerle beraber kayan, keyfine göre diferansiyel kilidi tamamen açılmış gibi patinaja kalıp arkayı savuran ya da canı isterse önden çekişli bir araç gibi viraj çıkışında kendini dışarı atan bir aracın bir pilotta test edeceği tek şey sabır 3 yarış çekilmez bunla benden söylemesi.
Aynen araç değişirse çok daha güzel olacak Nurburgring ve diğer pistler
- ozgurx
- Mesajlar: 54
- Kayıt: 15 Oca 2017, 00:01
- Ad: ozgur
- Konum: Çanakkale
- Has thanked: 9 time
- Been thanked: 30 time
- Yaş: 44
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
mert_sch yazdı:FurkanOzcan yazdı:Araba bir güncellemeden sonra değişmiş olmalı. Pist üstünde kimse duramıyor ve ben teorik sürelere baktığımda Cem Ünalan'dan sadece 0.1 saniye öndeyim (1:16.3 ben ve 1:16.4 Cem). Yeni lastik modelinin ne kadar hızlı olduğunu biliyoruz. Cem'in Vallelunga'da bizle beraber tur attığını saymazsak Silverstone ve Brands Hatch'te onun turundan sırasıyla 1.6 ve 2 saniye önündeyim. Bu da V10 lastiklerin hızını gösteriyor. Buna rağmen birden bu farkın erimiş olması ve piste çıkan tüm pilotların aracın dengesinden şikayetçi olması aracın değiştiğini ispatlıyor. Eğer böyle bir şey mümkünse ben aracın değiştirilmesini rica ediyorum, çünkü inanılmaz derecede kötü durumda araç. Geçen sezon yarışan pilotlarımız da tekrardan piste çıkıp o tur zamanlarını yakalayamadıklarını teyit ederlerse sevinirim. KTM X-Bow, Alfa Romeo 4C gibi çok iyi araçlar var alternatif olarak.
Tabii bunla da yarışırsak benim için sorun değil ama kimsenin keyif alacağını ve yeteneğini test edeceğini zannetmiyorum. Tüm bildiklerinizi unutturup viraj girişinde oversteer çıkışta understeer yaşayan, semislick lastikerle 60 km/h hızda dört tekerle beraber kayan, keyfine göre diferansiyel kilidi tamamen açılmış gibi patinaja kalıp arkayı savuran ya da canı isterse önden çekişli bir araç gibi viraj çıkışında kendini dışarı atan bir aracın bir pilotta test edeceği tek şey sabır 3 yarış çekilmez bunla benden söylemesi.
Aynen araç değişirse çok daha güzel olacak Nurburgring ve diğer pistler
Katılıyorum
- blade036
- Mesajlar: 143
- Kayıt: 08 Oca 2017, 01:48
- Ad: Barış Ç.
- Konum: Ankara
- Has thanked: 89 time
- Been thanked: 90 time
- İletişim:
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
Newbie ligi, hem araçlara hem yarış ortamına hemde simracerstr'ye alışmak için yapılıyor. Geçen sezonda antremanlara katılmış biri olarak, mazda'dan sonra Lotus'a alışmak gerçekten zor geliyor haklısınız. Ben de henüz kendi derecemi yakalamış değilim. Ama alışınca çok daha iyi bir araç olduğunu anlayacaksınız. Geçen sezondan bir farkı yok yani..
- car_lover
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 578
- Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
- Ad: Semih Emre
- Has thanked: 154 time
- Been thanked: 278 time
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
Aracı denedim az önce. Lastikler semislick olduğundan yol tutuşu az. Özellikle hızlanma anında çok fazla önden kayıyor. Bu da süspansiyonun yumuşaklığından kaynaklanıyor. Gazı bırakınca da öne yığılıyor çünkü.
Aracın ön arka ağırlık transferini öğrenmek açısından güzel bence. Her ne kadar insanın sabrını ve sinirlerini test etse de
Birkaç tur ve ayardan sonra alışılıyor arkadaşlar. Sezon ortasında değiştirilecek kadar kötü bir durum yok.
Aracın ön arka ağırlık transferini öğrenmek açısından güzel bence. Her ne kadar insanın sabrını ve sinirlerini test etse de
Birkaç tur ve ayardan sonra alışılıyor arkadaşlar. Sezon ortasında değiştirilecek kadar kötü bir durum yok.
- EmreDFace
- Mesajlar: 327
- Kayıt: 20 Mar 2016, 11:25
- Ad: Emre
- Konum: Kocaeli
- Has thanked: 18 time
- Been thanked: 110 time
- Yaş: 40
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
car_lover yazdı:Aracı denedim az önce. Lastikler semislick olduğundan yol tutuşu az. Özellikle hızlanma anında çok fazla önden kayıyor. Bu da süspansiyonun yumuşaklığından kaynaklanıyor. Gazı bırakınca da öne yığılıyor çünkü.
Aracın ön arka ağırlık transferini öğrenmek açısından güzel bence. Her ne kadar insanın sabrını ve sinirlerini test etse de
Birkaç tur ve ayardan sonra alışılıyor arkadaşlar. Sezon ortasında değiştirilecek kadar kötü bir durum yok.
Araç degisimi filanmı düsünüyordunuz ?
- antking
- Mesajlar: 1245
- Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
- Ad: Efe Can
- Has thanked: 259 time
- Been thanked: 354 time
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
EmreDFace yazdı:car_lover yazdı:Aracı denedim az önce. Lastikler semislick olduğundan yol tutuşu az. Özellikle hızlanma anında çok fazla önden kayıyor. Bu da süspansiyonun yumuşaklığından kaynaklanıyor. Gazı bırakınca da öne yığılıyor çünkü.
Aracın ön arka ağırlık transferini öğrenmek açısından güzel bence. Her ne kadar insanın sabrını ve sinirlerini test etse de
Birkaç tur ve ayardan sonra alışılıyor arkadaşlar. Sezon ortasında değiştirilecek kadar kötü bir durum yok.
Araç degisimi filanmı düsünüyordunuz ?
şu an için öyle bir plan yok Emre Bey
- EmreDFace
- Mesajlar: 327
- Kayıt: 20 Mar 2016, 11:25
- Ad: Emre
- Konum: Kocaeli
- Has thanked: 18 time
- Been thanked: 110 time
- Yaş: 40
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
antking yazdı:EmreDFace yazdı:car_lover yazdı:Aracı denedim az önce. Lastikler semislick olduğundan yol tutuşu az. Özellikle hızlanma anında çok fazla önden kayıyor. Bu da süspansiyonun yumuşaklığından kaynaklanıyor. Gazı bırakınca da öne yığılıyor çünkü.
Aracın ön arka ağırlık transferini öğrenmek açısından güzel bence. Her ne kadar insanın sabrını ve sinirlerini test etse de
Birkaç tur ve ayardan sonra alışılıyor arkadaşlar. Sezon ortasında değiştirilecek kadar kötü bir durum yok.
Araç degisimi filanmı düsünüyordunuz ?
şu an için öyle bir plan yok Emre Bey
Öyle bir plana gerekte yok.Aynen devam.