WTCC (World Touring Car Championship) ⇒ 6. Yarış Moscow Raceway 29.09.2016
Moderatör: Moderatörler
- antking
- Mesajlar: 1245
- Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
- Ad: Efe Can
- Has thanked: 259 time
- Been thanked: 354 time
6. Yarış Moscow Raceway 29.09.2016
[align=center][/align][align=center][/align]
Güzel güneşli bir Rusya gününden herkese merhaba.
Moscow Raceway Rusya'nın ilk uluslararası motorsporları etkinliği düzenlenen pisttir. Kısa ve teknik bir pisttir ama uzun arka düzlük öndeki aracın hava boşluğundan yararlanılıp, geç fren manevraları ile geçişleri sağlamak için inşa edilmiştir..
https://youtu.be/0J7tpVLCsOY
[align=center]#RÖPORTAJLAR#[/align]
-8 sıra birden yükselmek gerçekten takdirlik bir durum, Mustafa. Biraz şans da yanındaydı sanki ?
-Şanslı olduğum söylenebilir. Yarışa 13. sırada başladım. Önceki yarıştan kalan cezam sebebiyle sıralama turu atamadım. Yarış başladığında önümdeki araçlar birbirine temas edip geriye düştüler. Bende onları geçtim. İlerleyen turda pitten geçme cezası aldım. 7. sıraya geriledim, önümdeki araçlarda pitten geçme cezası alınca yeniden 5. liğe yükseldim. Yarış setupını doğru yaptığımı düşünüyorum. Lastiklerimi korudum, stabil bir sürüş ile yarışı tamamladım. Sonuçtan memnunum.
-Son olarak şampiyonada son 3 yarışa giriyoruz. Podyum için baya sıkı bir mücadele var. Kendini sezon sonu nerede görüyorsun ?
-Gerçekten de harika bir çekişme var. Pilotlarımız çok yetenekli. Hem bireysel, hemde takımlarda hedefim ilk 3 içinde olmak. Hep beraber izleyip göreceğiz.
__________________________________________________________________________________________
-Arda, temiz bir yarış daha. DTM'den sonra burada da liderliği kimseye bırakmadın. Tebrik ederiz öncelikle. Senin açından 0 mücadele bir yarış oldu, tur bindirmeler dışında. Neler söylemek istersin.
-Teşekkürler. Antremanlara bir gün kala başladım ve her zaman olduğu gibi lastik sorunları diğer pilotlara göre fazla yaşadım ama bu hafta setupumdan oldukça memnundum. Starta biraz yavaş kalsamda ilk viraja kadar olan mesafe kısa olduğu için yerimi korumayı başardım. Yarışın ortalarında Numan'ın pite girmesiyle lastikleri koruyarak rahatça yarışı tamamladım. Sonraki yarışlarda görüşmek üzere.
___________________________________________________________________________________________
-Numan, ilk yarış ilk podyum. Sezona güzel bir başlangıç oldu senin için yarış ve şampiyona hakkında yorumlarını alabilirmiyiz ?
-Öncelikle şampiyonanın Moskova ayağına katılma fırsatını yakaladığım için oldukça mutlu oldum. Yaptığım çalışmalar meyvesini verdi diyebilirim. Bu durum sıralamadaki süremede yansımış oldu. Fakat lastiği çok çabuk tüketme gibi bir huyum olduğu için yarış esnasında yavaş bir başlangıç ve sakin sürüşe odaklanmak konusunda zorlandım. Zorlanmamın sebebi ise ilk simulasyon oyunum olan Assetto Corsa da sadece hız üzerinde çok pratiğimin olmasıydı benim için uzun süreli yarışlar değil de time attack tarzı eventler önemliydi. Endurance deneyimim neredeyse sıfır olması sebebi yüzünden WTCC yarışında lastiklerimi dayanıklılığını 5 turdan anca 7 tura çıkartabildim. 11. turda ise pite girmek zorunda kaldım ve yarış esnasında fazla gaz keserek Arda ile olan aramı 41 saniye ye kadar çıkarmış oldum ki bu durum beni de üzdü eğer başta lastiklerimi düşünmeseydim Arda ile harika bir kovalamaca içerisinde olabilirdim. Benim için 1, 2, 5, veya 10. olmanın önemi yok. Özellikle bu durum Türkiye içerisinde yapılan organizasyonların arasında neredeyse yok bile diyebilirim. Amaç keyifli bir yarıştı ve benim açımdan da beklenilen oldu.
-Bu güzel açıklamalar için sana teşekkür ederiz. Bir sonraki yarış için şimdiden bol şans.
Güzel güneşli bir Rusya gününden herkese merhaba.
Moscow Raceway Rusya'nın ilk uluslararası motorsporları etkinliği düzenlenen pisttir. Kısa ve teknik bir pisttir ama uzun arka düzlük öndeki aracın hava boşluğundan yararlanılıp, geç fren manevraları ile geçişleri sağlamak için inşa edilmiştir..
https://youtu.be/0J7tpVLCsOY
[align=center]#RÖPORTAJLAR#[/align]
-8 sıra birden yükselmek gerçekten takdirlik bir durum, Mustafa. Biraz şans da yanındaydı sanki ?
-Şanslı olduğum söylenebilir. Yarışa 13. sırada başladım. Önceki yarıştan kalan cezam sebebiyle sıralama turu atamadım. Yarış başladığında önümdeki araçlar birbirine temas edip geriye düştüler. Bende onları geçtim. İlerleyen turda pitten geçme cezası aldım. 7. sıraya geriledim, önümdeki araçlarda pitten geçme cezası alınca yeniden 5. liğe yükseldim. Yarış setupını doğru yaptığımı düşünüyorum. Lastiklerimi korudum, stabil bir sürüş ile yarışı tamamladım. Sonuçtan memnunum.
-Son olarak şampiyonada son 3 yarışa giriyoruz. Podyum için baya sıkı bir mücadele var. Kendini sezon sonu nerede görüyorsun ?
-Gerçekten de harika bir çekişme var. Pilotlarımız çok yetenekli. Hem bireysel, hemde takımlarda hedefim ilk 3 içinde olmak. Hep beraber izleyip göreceğiz.
__________________________________________________________________________________________
-Arda, temiz bir yarış daha. DTM'den sonra burada da liderliği kimseye bırakmadın. Tebrik ederiz öncelikle. Senin açından 0 mücadele bir yarış oldu, tur bindirmeler dışında. Neler söylemek istersin.
-Teşekkürler. Antremanlara bir gün kala başladım ve her zaman olduğu gibi lastik sorunları diğer pilotlara göre fazla yaşadım ama bu hafta setupumdan oldukça memnundum. Starta biraz yavaş kalsamda ilk viraja kadar olan mesafe kısa olduğu için yerimi korumayı başardım. Yarışın ortalarında Numan'ın pite girmesiyle lastikleri koruyarak rahatça yarışı tamamladım. Sonraki yarışlarda görüşmek üzere.
___________________________________________________________________________________________
-Numan, ilk yarış ilk podyum. Sezona güzel bir başlangıç oldu senin için yarış ve şampiyona hakkında yorumlarını alabilirmiyiz ?
-Öncelikle şampiyonanın Moskova ayağına katılma fırsatını yakaladığım için oldukça mutlu oldum. Yaptığım çalışmalar meyvesini verdi diyebilirim. Bu durum sıralamadaki süremede yansımış oldu. Fakat lastiği çok çabuk tüketme gibi bir huyum olduğu için yarış esnasında yavaş bir başlangıç ve sakin sürüşe odaklanmak konusunda zorlandım. Zorlanmamın sebebi ise ilk simulasyon oyunum olan Assetto Corsa da sadece hız üzerinde çok pratiğimin olmasıydı benim için uzun süreli yarışlar değil de time attack tarzı eventler önemliydi. Endurance deneyimim neredeyse sıfır olması sebebi yüzünden WTCC yarışında lastiklerimi dayanıklılığını 5 turdan anca 7 tura çıkartabildim. 11. turda ise pite girmek zorunda kaldım ve yarış esnasında fazla gaz keserek Arda ile olan aramı 41 saniye ye kadar çıkarmış oldum ki bu durum beni de üzdü eğer başta lastiklerimi düşünmeseydim Arda ile harika bir kovalamaca içerisinde olabilirdim. Benim için 1, 2, 5, veya 10. olmanın önemi yok. Özellikle bu durum Türkiye içerisinde yapılan organizasyonların arasında neredeyse yok bile diyebilirim. Amaç keyifli bir yarıştı ve benim açımdan da beklenilen oldu.
-Bu güzel açıklamalar için sana teşekkür ederiz. Bir sonraki yarış için şimdiden bol şans.
En son Emin Babaoglu tarafından 29 Eyl 2016, 23:03 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Re: 7. Yarış Moscow Raceway 29.09.2016
[align=center]Öncelikle Fren Noktaları
Resimin Full Hali için Link : http://www.imagebam.com/image/1ee51a506601043
Buda Noktaları Aldığım Referans Videolar
https://www.youtube.com/watch?v=ac-mwnAKGUE
https://www.youtube.com/watch?v=rsRp7Vk2KHQ[/align]
[align=center]Not : Fren Noktalarını Önceden Aldığım için Son Resimdeki Frenleme Mesafesini 3 ile 2 inci Noktaların arasın'a Düşürebilirsiniz illa ki 3 üncü noktada Fren yapmaya gerek yokdur.[/align]
Resimin Full Hali için Link : http://www.imagebam.com/image/1ee51a506601043
Buda Noktaları Aldığım Referans Videolar
https://www.youtube.com/watch?v=ac-mwnAKGUE
https://www.youtube.com/watch?v=rsRp7Vk2KHQ[/align]
[align=center]Not : Fren Noktalarını Önceden Aldığım için Son Resimdeki Frenleme Mesafesini 3 ile 2 inci Noktaların arasın'a Düşürebilirsiniz illa ki 3 üncü noktada Fren yapmaya gerek yokdur.[/align]
A F F A L T E R B A C H
Re: 7. Yarış Moscow Raceway 29.09.2016
ilk antrenman seansı baya verimli geçti bu pistte ilk turlarımı attım. pisti beğendim yavaş yavaş ısınıyorum.
- Painkiller.
- Mesajlar: 173
- Kayıt: 08 Nis 2016, 13:17
- Ad: Arda
- Has thanked: 64 time
- Been thanked: 49 time
Re: 7. Yarış Moscow Raceway 29.09.2016
Pist güzel. Bu seride ne yaptıysam lastikleri bir türlü anlayamadım. Çok çabuk yıpranıyor. Birazda sürüşümün verdiği sebeple 7 8 dakika kala hep düşüyorum yarıştan.
Herkese bol şanslar.
Herkese bol şanslar.
- Boundless
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 1574
- Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
- Ad: Engin
- Konum: istanbul
- Has thanked: 631 time
- Been thanked: 685 time
- Yaş: 44
- İletişim:
Re: 7. Yarış Moscow Raceway 29.09.2016
Numancım fren noktaları ve bilgiler için teşekkür ederiz. Ufak bir uyarı gölgelerden ve yol kenarındaki tabelalardan fren noktası alırsan saat değiştiğinde gölgenin düştüğü yer farklı olacaktır ve pist dışına çıkan biri o tabelaları yok edecektir. sabit ve değişmez noktalar belirle kendine
Re: 7. Yarış Moscow Raceway 29.09.2016
Boundless yazdı:Numancım fren noktaları ve bilgiler için teşekkür ederiz. Ufak bir uyarı gölgelerden ve yol kenarındaki tabelalardan fren noktası alırsan saat değiştiğinde gölgenin düştüğü yer farklı olacaktır ve pist dışına çıkan biri o tabelaları yok edecektir. sabit ve değişmez noktalar belirle kendine
tamamdır fakat o noktaları kasan ve alışan birisi için sonrası kolay olacakdır. sonuçda bir nebze ezberlese bile yakın mesafede başarılı bir fren yapabilir.
A F F A L T E R B A C H
- Boundless
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 1574
- Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
- Ad: Engin
- Konum: istanbul
- Has thanked: 631 time
- Been thanked: 685 time
- Yaş: 44
- İletişim:
Re: 7. Yarış Moscow Raceway 29.09.2016
op7ic yazdı:Boundless yazdı:Numancım fren noktaları ve bilgiler için teşekkür ederiz. Ufak bir uyarı gölgelerden ve yol kenarındaki tabelalardan fren noktası alırsan saat değiştiğinde gölgenin düştüğü yer farklı olacaktır ve pist dışına çıkan biri o tabelaları yok edecektir. sabit ve değişmez noktalar belirle kendine
tamamdır fakat o noktaları kasan ve alışan birisi için sonrası kolay olacakdır. sonuçda bir nebze ezberlese bile yakın mesafede başarılı bir fren yapabilir.
Ben söylim kısaca gölge ve tabelaları fren noktası olarak alma. Tanıdığım arkadaşlar var yarış başlamadan sıralamada özellikle o tabelaları uçuruyorlar.
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3342
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Offline
Re: 7. Yarış Moscow Raceway 29.09.2016
Engin Ahahahahahahhahahahahahahaha
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
The World is Mine!
- Taner
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 748
- Kayıt: 16 Mar 2016, 15:56
- Has thanked: 247 time
- Been thanked: 416 time
Re: 7. Yarış Moscow Raceway 29.09.2016
Yarışın 2. yarısından sonra sıralamanın kaderi değişir bu pistte. Araçlar yakın gidecek gibime geliyor. Eğer herhangi bir kaza olmazsa baya çekişmeli olacak. Atak yapılacak ince noktalar mevcut o yüzden her pilot sağını solunu iyi kollamalı. Özellikle WTCC serisinde anında viraj içine kapaklanmalar oluyor. Takip eden aracın konumundan emin olmadan kapaklanmamak gerekli. Bu tip hareketlerin lisansları çok olumsuz etkilediğini belirtmekte fayda var.
Re: 7. Yarış Moscow Raceway 29.09.2016
Taner yazdı:Yarışın 2. yarısından sonra sıralamanın kaderi değişir bu pistte. Araçlar yakın gidecek gibime geliyor. Eğer herhangi bir kaza olmazsa baya çekişmeli olacak. Atak yapılacak ince noktalar mevcut o yüzden her pilot sağını solunu iyi kollamalı. Özellikle WTCC serisinde anında viraj içine kapaklanmalar oluyor. Takip eden aracın konumundan emin olmadan kapaklanmamak gerekli. Bu tip hareketlerin lisansları çok olumsuz etkilediğini belirtmekte fayda var.
hotlap tarzı gittiğim için 7 inci dakikadan sonra lastikler bitiyor mesela bende bayağı sıkıntı olacak gibi
A F F A L T E R B A C H