Re: SimRacersTR 2016 WTCC Şampiyonası Kurallar ve Takvim
Gönderilme zamanı: 22 Haz 2016, 10:02
Arkadaşlar önemli bir uyarı yapacağım. Siz de yukarıda konuşmuşsunuz. R3 simulasyonundaki ceza veren sanal zeka diğer simlere göre biraz daha gelişmiş durumda. Yani bir karar verme yeteneği var. Pist limitlerini aştığınızda, eğer bunun size avantaj sağladığını farkederse ceza yiyorsunuz. Eğer kaza ile çıkıp avantaj sağlamadıysanız ( tabii buna pist üzerindeki pozisyonunuz da dahil ) bir ceza almıyorsunuz.
Genel olarak sert bir sanal hakemimiz var. Antrenmanlarınızda buna dikkat edin. Pist üzerine çıktığınızda sürekli ceza alabilirsiniz ve bunun için simülasyona " ne biçim sanal zeka yeaaaa " diye söylenmeyin. Eğer ceza yer iseniz tek kızacağınız kişi kendinizdir.
Yarışa hazırlık antrenmanlarınızı yaparken pist limitlerinden emin olun. Araç ayarlarınızı pist limitlerinin içinde kalacak şekilde yapın. Pistin riskli bölgelerinde 0,2-0,3 sn avantaj kazanmak için bu limiti zorlamayın. Bu size pahalıya mal olabilir.
Geç fren yapıp yapmadığınızı, ön frenlerin kilitlenip kilitlenmediğini ve yarış çizginizin doğru olup olmadığını attığınız turların tekrarını ara sıra izleyerek karar verin. Bunun için araç dışı kamerada izleme yapın.
Bir önceki yarıştan heyet tarafından no qualification+pit through cezası alırsanız " aman kimse bakmaz, boşver " diye düşünmeyin. Manuel ceza alanların cezasını çekip çekmediği tekrardan izlenecektir.
Kural ve cezaların yarışları bir disiplin içinde sürdürmek için koyuyoruz. Bu kurallara " yeaaa ben uymam, basar gaza giderim, umurumda değil başkasının yarışı, vs. " diye düşünen var ise bu seriye hiç bulaşmasın. Çünkü bu seriyi çok ciddi kurallar bütünü ile belli bir seviyenin üzerinde tutacağız.
Özellikle simulasyon dünyasına yeni girenler için bu seri bir fırsat olacak. Pist üzerinde nasıl hareket edeceğini, pist limitlerini çok zorlamadan optimum bir tempo ile nasıl süreceğini ve yarış disiplinini nasıl elde edeceğini bu seride öğrenebilir. Araçların önden çekişli olması da yeni başlayanlar için sürüşü biraz daha kolaylaştıran bir etken olacaktır.
Genel olarak sert bir sanal hakemimiz var. Antrenmanlarınızda buna dikkat edin. Pist üzerine çıktığınızda sürekli ceza alabilirsiniz ve bunun için simülasyona " ne biçim sanal zeka yeaaaa " diye söylenmeyin. Eğer ceza yer iseniz tek kızacağınız kişi kendinizdir.
Yarışa hazırlık antrenmanlarınızı yaparken pist limitlerinden emin olun. Araç ayarlarınızı pist limitlerinin içinde kalacak şekilde yapın. Pistin riskli bölgelerinde 0,2-0,3 sn avantaj kazanmak için bu limiti zorlamayın. Bu size pahalıya mal olabilir.
Geç fren yapıp yapmadığınızı, ön frenlerin kilitlenip kilitlenmediğini ve yarış çizginizin doğru olup olmadığını attığınız turların tekrarını ara sıra izleyerek karar verin. Bunun için araç dışı kamerada izleme yapın.
Bir önceki yarıştan heyet tarafından no qualification+pit through cezası alırsanız " aman kimse bakmaz, boşver " diye düşünmeyin. Manuel ceza alanların cezasını çekip çekmediği tekrardan izlenecektir.
Kural ve cezaların yarışları bir disiplin içinde sürdürmek için koyuyoruz. Bu kurallara " yeaaa ben uymam, basar gaza giderim, umurumda değil başkasının yarışı, vs. " diye düşünen var ise bu seriye hiç bulaşmasın. Çünkü bu seriyi çok ciddi kurallar bütünü ile belli bir seviyenin üzerinde tutacağız.
Özellikle simulasyon dünyasına yeni girenler için bu seri bir fırsat olacak. Pist üzerinde nasıl hareket edeceğini, pist limitlerini çok zorlamadan optimum bir tempo ile nasıl süreceğini ve yarış disiplinini nasıl elde edeceğini bu seride öğrenebilir. Araçların önden çekişli olması da yeni başlayanlar için sürüşü biraz daha kolaylaştıran bir etken olacaktır.