"sizce 4.. teker neden diğerlerinden az ısınır?"
şöyle ki:
-çizgide ve araç lastik dinamiğinde bir sorunum kalmadı. araç doğru çizgide gitse ve ne under ne de oversteer kalmsa bile 3 teker aynı 4. farklı sı ve basınçta kalıyor.virajlar sağa daha çoksa sağ sol çoksa sol az ısınıyor.
bazı pistlerde 4ünü de eşitlemeyi başardım ve tur rekorlarını yapay zekaya kaptırmıyorum.
Automobilista ⇒ setup ve automobilista
Moderatör: Moderatörler
- Boundless
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 1574
- Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
- Ad: Engin
- Konum: istanbul
- Has thanked: 631 time
- Been thanked: 685 time
- Yaş: 44
- İletişim:
Re: setup ve automobilista
bart1969 yazdı:"sizce 4.. teker neden diğerlerinden az ısınır?"
şöyle ki:
-çizgide ve araç lastik dinamiğinde bir sorunum kalmadı. araç doğru çizgide gitse ve ne under ne de oversteer kalmsa bile 3 teker aynı 4. farklı sı ve basınçta kalıyor.virajlar sağa daha çoksa sağ sol çoksa sol az ısınıyor.
bazı pistlerde 4ünü de eşitlemeyi başardım ve tur rekorlarını yapay zekaya kaptırmıyorum.
Bunun birçok sebebi olabilir toe açıların kamber açıların gibi birçok faktör etki ediyor. ayrıca basıncı asimetrik ayarlayabiilirsin fazla olan tekerin basıncını diğerlerine göre düşük yaparsan aynı sıcaklık ve basınçta olurlar, her teker farklı ısınıp farklı basınça çıkabilir. Arabanın os yada us yapmaması gibi birşey söz konusu değil. virajları dönerken illaki bu oluyordur ama iyi ayarla simetrik şekilde kaydığından sanki hiç kaymıyor gibi gelebilir sana. Bu kaymada lastiklerin ısınmasını sağlıyor
Re: setup ve automobilista
ANLADIM. EN İYİ SETUPA ULAŞMAK İÇİN "TELEMETRİ" KONUSUNDA USTALAŞMAK ŞART O ZAMAN? BUNU DİREKSİYONDA ANLAYARAK YAPIP 4 LASTİĞİ EŞİT VE MÜKEMMEL YAPMANIN BAŞKA YOLU VAR MI?