SimRacersTR Akademi 7.Sezon ⇒ 2. Yarış Silverstone International (AC) 05.Haziran.2018 SRTR AKADEMİ
Moderatör: Moderatörler
- car_lover
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 578
- Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
- Ad: Semih Emre
- Has thanked: 154 time
- Been thanked: 278 time
2. Yarış Silverstone International (AC) 05.Haziran.2018 SRTR AKADEMİ
Büyük heyecan ve çekişme ile başlayan Akademi 7.Sezon hız kesmeden devam ediyor. İlk yarış tecrübelerini edinen pilotlarımız Silverstone'a daha öz güvenli bir şekilde çıkıyorlar.
Yarışımız Silverstone pistinin International versiyonunda olacaktır.
Pistin bu versiyonu 10 virajdan oluşmaktadır. Uzunluk ise 3620 metredir.
Antreman: 20:30-21:30
Sıralama: 21:30 15 dk tek seans
Yarış: 21:45 30tur
YARIŞTA KULLANIMI ZORUNLU SİSTEMLER:
- pTracker ve Helicorsa programlarını kullanmak
- pTracker uygulamasına sahip olmak zorunludur kullanmayanlar ilk seferinde uyarı alacaktır, tekrarında 1 lisans cezası alarak yarıştan diskalifiye olacaklardır.
- AC ve rF2 yarışlarında SimRacing Tools Anti Cheat kullanımı zorunludur. Kullanmayanlar ilk seferinde uyarı alacaktır, tekrarında 3 lisans cezası alarak yarıştan diskalifiye olacaklardır. (viewtopic.php?f=2&t=1261)
En iyi dereceler: (http://server.simracerstr.net:50040/lapstat)
HERKESE BAŞARILAR!
Yarışımız Silverstone pistinin International versiyonunda olacaktır.
Pistin bu versiyonu 10 virajdan oluşmaktadır. Uzunluk ise 3620 metredir.
Antreman: 20:30-21:30
Sıralama: 21:30 15 dk tek seans
Yarış: 21:45 30tur
YARIŞTA KULLANIMI ZORUNLU SİSTEMLER:
- pTracker ve Helicorsa programlarını kullanmak
- pTracker uygulamasına sahip olmak zorunludur kullanmayanlar ilk seferinde uyarı alacaktır, tekrarında 1 lisans cezası alarak yarıştan diskalifiye olacaklardır.
- AC ve rF2 yarışlarında SimRacing Tools Anti Cheat kullanımı zorunludur. Kullanmayanlar ilk seferinde uyarı alacaktır, tekrarında 3 lisans cezası alarak yarıştan diskalifiye olacaklardır. (viewtopic.php?f=2&t=1261)
En iyi dereceler: (http://server.simracerstr.net:50040/lapstat)
HERKESE BAŞARILAR!
- hakan aslan
- Mesajlar: 19
- Kayıt: 19 Oca 2017, 15:53
- Ad: hakan aslan
- Konum: ant.
- Has thanked: 9 time
- Been thanked: 2 time
- Yaş: 50
Re: 2. Yarış Silverstone International (AC) 05.Haziran.2018 SRTR AKADEMİ
vallelunga icin bana verilen ceza adil degildir ve yalnistir .
82 a : FRENAJ NOKTASINDA ! öndeki araca çarpmak . demissiniz
soruyorum :
1- hafif temasin oldugu yerde frenaj noktasi var mi ? var ise ben asetto yu birakirim .
2- yahya yaris cizgisinden sapinca pistin en suratli olan kisminda , hafiften tekrar cizgiye donmeye kalkmasi zaten en yuksek suratte olunan o bolgede o hafif temasi gerceklestirmistir , ( replayi iyi inceleyin ! )
3- ve en onemlisi yahya yi takibimde kac kere lag dan dolayi ( ki o temasda da lag in payi vardir ) o temas dan once de dokunmamak icin ugrastigimi ( pini kirmizi turuncu idi hep ). lag li bir oyunucuyu takip ettiseniz bilirsiniz, bir an yakin bir an uzak olabiliyor rakibiniz.
AYRICA: 8.3) Lagdan dolayı oluşan her kazada sorumluluk lag sahibi pilottadır.
4- tekrar objektiv sekilde degerlendirmenizi bekliyorum ...
82 a : FRENAJ NOKTASINDA ! öndeki araca çarpmak . demissiniz
soruyorum :
1- hafif temasin oldugu yerde frenaj noktasi var mi ? var ise ben asetto yu birakirim .
2- yahya yaris cizgisinden sapinca pistin en suratli olan kisminda , hafiften tekrar cizgiye donmeye kalkmasi zaten en yuksek suratte olunan o bolgede o hafif temasi gerceklestirmistir , ( replayi iyi inceleyin ! )
3- ve en onemlisi yahya yi takibimde kac kere lag dan dolayi ( ki o temasda da lag in payi vardir ) o temas dan once de dokunmamak icin ugrastigimi ( pini kirmizi turuncu idi hep ). lag li bir oyunucuyu takip ettiseniz bilirsiniz, bir an yakin bir an uzak olabiliyor rakibiniz.
AYRICA: 8.3) Lagdan dolayı oluşan her kazada sorumluluk lag sahibi pilottadır.
4- tekrar objektiv sekilde degerlendirmenizi bekliyorum ...
En son hakan aslan tarafından 04 Haz 2018, 11:46 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
- Boundless
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 1574
- Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
- Ad: Engin
- Konum: istanbul
- Has thanked: 631 time
- Been thanked: 685 time
- Yaş: 44
- İletişim:
Re: 2. Yarış Silverstone International (AC) 05.Haziran.2018 SRTR AKADEMİ
hakan aslan yazdı:vallelunga icin bana verilen ceza adil degildir ve yalnistir .
82 a : FRENAJ NOKTASINDA ! öndeki araca çarpmak . demissiniz
soruyorum :
1- hafif temasin oldugu yerde frenaj noktasi var mi ? var ise ben asetto yu birakirim .
2- yahya yaris cizgisinden sapinca pistin en suratli olan kisminda , hafiften tekrar cizgiye donmeye kalkmasi zaten en yuksek suratte olunan o bolgede o hafif temasi gerceklestirmistir , ( replayi iyi inceleyin ! )
3- ve en onemlisi yahya yi takibimde kac kere lag dan dolayi ( ki o temasda da lag in payi vardir ) o temas dan once de dokunmamak icin ugrastigimi ( pini kirmizi turuncu idi hep ). lag li bir oyunucuyu takip ettiseniz bilirsiniz, bir an yakin bir an uzak olabiliyor rakibiniz.
4- tekrar objektiv sekilde degerlendirmenizi bekliyorum ...
Hakan selam
itirazları Hakem Heyetine özel mesaj olarak iletirsen tekrardan inceleme yapılabilir
- SosluSoganli
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 133
- Kayıt: 28 Nis 2017, 22:18
- Ad: Burak Sadıkoğlu
- Konum: Ankara
- Has thanked: 81 time
- Been thanked: 53 time
- Yaş: 35
Re: 2. Yarış Silverstone International (AC) 05.Haziran.2018 SRTR AKADEMİ
Hakan selam, geçen sezonlarda da senin yaşadığın gibi temaslardan muzdarip biri olarak merak ettim açtım replayi inceledim.
Muhtemelen yaşadığı lagdan dolayı çizgisini anlık kaybediyor yahya ama durum sanki fren noktasına gelmeden sana cep açmış gibi de oluyor. Fakat anlık senin de içeri dalmanla temas yaşıyorsunuz. Bu BMWlerde özellikle viraj ortasında ikili giderken dengeden tutmak baya zor sen de farketmişsindir bunu. Yahya çizgiye dönmekten çok çime kaptırmamak için seni de görerek sağ çizgiye oturmaya çalışıyor. dolayısıyla temas yaşamasaydınız bile orayı iki kişi o hızda ve araçlarınızdaki yalpalanmayla dönmeniz çok zordu. Frenaj noktasını ikili giderken bu tarz eğimli virajlarda kestirmek zor. Gaz-fren ikinizde kontrolsüz gitseniz birinizden biri çime uçacak gibi.
Şimdi kural kısmına gelelim. Her ne olursa olsun arkadaki pilot dikkat etmek zorunda bu durumlarda. Eski mesajlarıma bakarsan ben de çok çektim bu tarz kazalardan ama kural doğru uygulanmış gibi bu sefer. Lag konusunda da dikkatli olmak yine arkadakinin elinde. Örnek olarak iracingçiler bu zıpzıp lagdan ne demek istediğimi anlarlar Anlık dalgalanmalara bir çare yok gibi.
Frenaj noktasına konusunda da hadi birbirimizi kırmayalım 8.2b yapsın serkan
Bana sorarsan, zaten yardırmışsın geliyorsun arkadan, keşke virajı bekleseydin atak için. En kötü çıkışında alırdın erken frenle.
https://www.youtube.com/watch?v=eBuph3SXc-4&feature=youtu.be
Muhtemelen yaşadığı lagdan dolayı çizgisini anlık kaybediyor yahya ama durum sanki fren noktasına gelmeden sana cep açmış gibi de oluyor. Fakat anlık senin de içeri dalmanla temas yaşıyorsunuz. Bu BMWlerde özellikle viraj ortasında ikili giderken dengeden tutmak baya zor sen de farketmişsindir bunu. Yahya çizgiye dönmekten çok çime kaptırmamak için seni de görerek sağ çizgiye oturmaya çalışıyor. dolayısıyla temas yaşamasaydınız bile orayı iki kişi o hızda ve araçlarınızdaki yalpalanmayla dönmeniz çok zordu. Frenaj noktasını ikili giderken bu tarz eğimli virajlarda kestirmek zor. Gaz-fren ikinizde kontrolsüz gitseniz birinizden biri çime uçacak gibi.
Şimdi kural kısmına gelelim. Her ne olursa olsun arkadaki pilot dikkat etmek zorunda bu durumlarda. Eski mesajlarıma bakarsan ben de çok çektim bu tarz kazalardan ama kural doğru uygulanmış gibi bu sefer. Lag konusunda da dikkatli olmak yine arkadakinin elinde. Örnek olarak iracingçiler bu zıpzıp lagdan ne demek istediğimi anlarlar Anlık dalgalanmalara bir çare yok gibi.
Frenaj noktasına konusunda da hadi birbirimizi kırmayalım 8.2b yapsın serkan
Bana sorarsan, zaten yardırmışsın geliyorsun arkadan, keşke virajı bekleseydin atak için. En kötü çıkışında alırdın erken frenle.
https://www.youtube.com/watch?v=eBuph3SXc-4&feature=youtu.be
hakan aslan yazdı:vallelunga icin bana verilen ceza adil degildir ve yalnistir .
82 a : FRENAJ NOKTASINDA ! öndeki araca çarpmak . demissiniz
soruyorum :
1- hafif temasin oldugu yerde frenaj noktasi var mi ? var ise ben asetto yu birakirim .
2- yahya yaris cizgisinden sapinca pistin en suratli olan kisminda , hafiften tekrar cizgiye donmeye kalkmasi zaten en yuksek suratte olunan o bolgede o hafif temasi gerceklestirmistir , ( replayi iyi inceleyin ! )
3- ve en onemlisi yahya yi takibimde kac kere lag dan dolayi ( ki o temasda da lag in payi vardir ) o temas dan once de dokunmamak icin ugrastigimi ( pini kirmizi turuncu idi hep ). lag li bir oyunucuyu takip ettiseniz bilirsiniz, bir an yakin bir an uzak olabiliyor rakibiniz.
4- tekrar objektiv sekilde degerlendirmenizi bekliyorum ...
- hakan aslan
- Mesajlar: 19
- Kayıt: 19 Oca 2017, 15:53
- Ad: hakan aslan
- Konum: ant.
- Has thanked: 9 time
- Been thanked: 2 time
- Yaş: 50
Re: 2. Yarış Silverstone International (AC) 05.Haziran.2018 SRTR AKADEMİ
Dediklerine katilmiyorum. birincisi lag sikintisi var sa o ki internet hizi epey dusuk olmali asetto da olmasi icin ,bunu yonetimin goz onunde bulundurmasi lazim, ikincisi orasi hicbir frenleme ve gaz kesme bolgesi degil ve bmw de o bolgede kontrol sikintim yok olmadi da istersen surup replay olarak da yollarim,AMA EN ONEMLISI yahya cizgi disina cikinca replaye bakarsan aracin on tarafina cizgiye donmeye yonelik hamlesi var,bunu pistin en hizli yerinde arkandaki arac kuyrugunda yaparsan temas olur tum gayretime ragmen, gercek dunyada da bunu yaparsan temas olur, o hizda arac cizgisine kaybediyor ise rakip bu kadar dibinde ve arkasindaysa sonucu boyle olur, buda o temasa sebep oluyor ,,cebi orda kapamak veya araci cizgiye dondurmek ,sadece bu bile benim hakliligimi cikarir, ucuncusu yahya bana cep acmiyor cizgisini kaybediyor, butun bu bunlara ragmen bana verilen cezayi kesinlikle kabul etmiyorum !!! AYRICA: 8.3) Lagdan dolayı oluşan her kazada sorumluluk lag sahibi pilottadır.
SosluSoganli yazdı:Hakan selam, geçen sezonlarda da senin yaşadığın gibi temaslardan muzdarip biri olarak merak ettim açtım replayi inceledim.
Muhtemelen yaşadığı lagdan dolayı çizgisini anlık kaybediyor yahya ama durum sanki fren noktasına gelmeden sana cep açmış gibi de oluyor. Fakat anlık senin de içeri dalmanla temas yaşıyorsunuz. Bu BMWlerde özellikle viraj ortasında ikili giderken dengeden tutmak baya zor sen de farketmişsindir bunu. Yahya çizgiye dönmekten çok çime kaptırmamak için seni de görerek sağ çizgiye oturmaya çalışıyor. dolayısıyla temas yaşamasaydınız bile orayı iki kişi o hızda ve araçlarınızdaki yalpalanmayla dönmeniz çok zordu. Frenaj noktasını ikili giderken bu tarz eğimli virajlarda kestirmek zor. Gaz-fren ikinizde kontrolsüz gitseniz birinizden biri çime uçacak gibi.
Şimdi kural kısmına gelelim. Her ne olursa olsun arkadaki pilot dikkat etmek zorunda bu durumlarda. Eski mesajlarıma bakarsan ben de çok çektim bu tarz kazalardan ama kural doğru uygulanmış gibi bu sefer. Lag konusunda da dikkatli olmak yine arkadakinin elinde. Örnek olarak iracingçiler bu zıpzıp lagdan ne demek istediğimi anlarlar Anlık dalgalanmalara bir çare yok gibi.
Frenaj noktasına konusunda da hadi birbirimizi kırmayalım 8.2b yapsın serkan
Bana sorarsan, zaten yardırmışsın geliyorsun arkadan, keşke virajı bekleseydin atak için. En kötü çıkışında alırdın erken frenle.
https://www.youtube.com/watch?v=eBuph3SXc-4&feature=youtu.behakan aslan yazdı:vallelunga icin bana verilen ceza adil degildir ve yalnistir .
82 a : FRENAJ NOKTASINDA ! öndeki araca çarpmak . demissiniz
soruyorum :
1- hafif temasin oldugu yerde frenaj noktasi var mi ? var ise ben asetto yu birakirim .
2- yahya yaris cizgisinden sapinca pistin en suratli olan kisminda , hafiften tekrar cizgiye donmeye kalkmasi zaten en yuksek suratte olunan o bolgede o hafif temasi gerceklestirmistir , ( replayi iyi inceleyin ! )
3- ve en onemlisi yahya yi takibimde kac kere lag dan dolayi ( ki o temasda da lag in payi vardir ) o temas dan once de dokunmamak icin ugrastigimi ( pini kirmizi turuncu idi hep ). lag li bir oyunucuyu takip ettiseniz bilirsiniz, bir an yakin bir an uzak olabiliyor rakibiniz.
4- tekrar objektiv sekilde degerlendirmenizi bekliyorum ...
En son hakan aslan tarafından 03 Haz 2018, 13:29 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
- hakan aslan
- Mesajlar: 19
- Kayıt: 19 Oca 2017, 15:53
- Ad: hakan aslan
- Konum: ant.
- Has thanked: 9 time
- Been thanked: 2 time
- Yaş: 50
Re: 2. Yarış Silverstone International (AC) 05.Haziran.2018 SRTR AKADEMİ
saolasin. yalniz yerini bulamadim hakem heyetini , tam nereye ,nerde ?
Boundless yazdı:hakan aslan yazdı:vallelunga icin bana verilen ceza adil degildir ve yalnistir .
82 a : FRENAJ NOKTASINDA ! öndeki araca çarpmak . demissiniz
soruyorum :
1- hafif temasin oldugu yerde frenaj noktasi var mi ? var ise ben asetto yu birakirim .
2- yahya yaris cizgisinden sapinca pistin en suratli olan kisminda , hafiften tekrar cizgiye donmeye kalkmasi zaten en yuksek suratte olunan o bolgede o hafif temasi gerceklestirmistir , ( replayi iyi inceleyin ! )
3- ve en onemlisi yahya yi takibimde kac kere lag dan dolayi ( ki o temasda da lag in payi vardir ) o temas dan once de dokunmamak icin ugrastigimi ( pini kirmizi turuncu idi hep ). lag li bir oyunucuyu takip ettiseniz bilirsiniz, bir an yakin bir an uzak olabiliyor rakibiniz.
4- tekrar objektiv sekilde degerlendirmenizi bekliyorum ...
Hakan selam
itirazları Hakem Heyetine özel mesaj olarak iletirsen tekrardan inceleme yapılabilir
- bugsaka
- Mesajlar: 7
- Kayıt: 14 Kas 2017, 16:01
- Ad: Kemal ARSLAN
- Konum: İstanbul
- Has thanked: 11 time
- Been thanked: 2 time
- Yaş: 41
Re: 2. Yarış Silverstone International (AC) 05.Haziran.2018 SRTR AKADEMİ
Selamlar bu ceza konusu neden 2. yarışın başlığında anlayamadım ben.
Live is life...
- hakan aslan
- Mesajlar: 19
- Kayıt: 19 Oca 2017, 15:53
- Ad: hakan aslan
- Konum: ant.
- Has thanked: 9 time
- Been thanked: 2 time
- Yaş: 50
Re: 2. Yarış Silverstone International (AC) 05.Haziran.2018 SRTR AKADEMİ
cunku cezali isimlerin yazili oldugu yer cevaplara kilitli ve baska nereye yazacagimi bilemedim, bulamadim ....
bugsaka yazdı:Selamlar bu ceza konusu neden 2. yarışın başlığında anlayamadım ben.
- Gabriel
- Mesajlar: 67
- Kayıt: 21 Ağu 2017, 23:09
- Ad: Gabriel Bonacina
- Has thanked: 10 time
- Been thanked: 16 time
- Yaş: 30
Re: 2. Yarış Silverstone International (AC) 05.Haziran.2018 SRTR AKADEMİ
hakan aslan yazdı:cunku cezali isimlerin yazili oldugu yer cevaplara kilitli ve baska nereye yazacagimi bilemedim, bulamadim ....bugsaka yazdı:Selamlar bu ceza konusu neden 2. yarışın başlığında anlayamadım ben.
Ozel mesaj olarak itiraz etmen gerekir diye dusunuorum
- hakan aslan
- Mesajlar: 19
- Kayıt: 19 Oca 2017, 15:53
- Ad: hakan aslan
- Konum: ant.
- Has thanked: 9 time
- Been thanked: 2 time
- Yaş: 50
Re: 2. Yarış Silverstone International (AC) 05.Haziran.2018 SRTR AKADEMİ
tamam da ozel mesaji kime yazacagiz ? nerden ? yardim yerine bakiyorum hakem heyeti vs vs diye bi si yok, foruma bakiyorum goremedim , acaba bi admin de zahmet edip cevap verebilecek mi ? !!
Gabriel yazdı:hakan aslan yazdı:cunku cezali isimlerin yazili oldugu yer cevaplara kilitli ve baska nereye yazacagimi bilemedim, bulamadim ....bugsaka yazdı:Selamlar bu ceza konusu neden 2. yarışın başlığında anlayamadım ben.
Ozel mesaj olarak itiraz etmen gerekir diye dusunuorum