TAKIMLAR ⇒ Tenax Racing
Moderatör: Moderatörler
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Tenax Racing
[align=center]
Takım Patronu
Furkan Özcan
Araç
Lamborghini Huracan GT3
Mercedes-AMG GT3
Pilot Kadrosu
Furkan Özcan #937 Necdet Terzioğlu #917[/align]
[align=center]Sezon 1[/align]
NF Racing Porshce Cup'tan sonra burada da devam edecek. Kullanacağımız araç olan Huracan GT3 adından da anlaşılabileceği üzere tam bir kasırga gibi. Amacımız bu boğayı dizginlemek veya ehlileştirmek değil tam aksine sadece onun üstünde kalmayı başarabilmek. Bunu yapabilirsek rakiplerimizin göreceği tek şeyin arka kanadımız veya selektör yapan gök mavisi bir Lambo olacağına inancımız tam.
Aracımız 650S kadar downforce üretmiyor, viraj içi dengesi 488 kadar iyi değil, viraj çıkışlarında da 911'in inanılmaz çekişini sağlamıyor. Fakat tüm bu eksiklere rağmen viraj girişinde arkası çıkışında ise ön tarafı oldukça güven veriyor ve gaza yüklendiğiniz anda düzlüklerde diğer rakiplerine göre fark yaratıyor. Bu sayede bir pilot olarak pist üstünde fark yaratamayacağınız tek yer olan düzlüklerde 5.2 litrelik V10 atmosferik motoru devreye giriyor ve sizi muhteşem sesiyle bir sonraki viraja mümkün olduğunca hızlı taşıyor.
Benim de aktif olarak yarışacağım takımımda görmek istediğim pilotlar belli bir sürüş stiline sahip olup aracın öyle davranmasını isteyen ve aracını bu amaç doğrultusunda ayarlayan isimler değil; tam aksine sürdüğü her aracı dinleyebilen, pist fark etmeksizin aracını ve sürüşünü adapte edebilen, araç ayarını yalnızca aracın potansiyelini yükseltmek ve o yüksek potansiyele zor da olsa kendisini çıkarmak için kullanan isimler. Bu anlamda Huracan GT3'le katılacağımız Platin Lig bizim için büyük bir pilotluk testi ve her şeyi doğru yaparsak başarıya ulaşacağımız, makinenin değil insanın limit faktör olduğu, aracı sürekli yukarı çıkarıp sonradan bizim de ona yetişmeye çalıştığımız uzun dönemli bir geliştirme projesi olacak.
[align=center]Sezon 2[/align]
...
Ek bilgiler:
Yönetimin isteğiyle pilotlarımızın sahip olduğu simülasyonları yazıyorum:
- Necdet Terzioğlu: Assetto Corsa, Automobilista, iRacing, RaceRoom, rFactor 2
- Furkan Özcan: Assetto Corsa, iRacing, RaceRoom, rFactor 2
Takım Patronu
Furkan Özcan
Araç
Lamborghini Huracan GT3
Mercedes-AMG GT3
Pilot Kadrosu
Furkan Özcan #937 Necdet Terzioğlu #917[/align]
[align=center]Sezon 1[/align]
NF Racing Porshce Cup'tan sonra burada da devam edecek. Kullanacağımız araç olan Huracan GT3 adından da anlaşılabileceği üzere tam bir kasırga gibi. Amacımız bu boğayı dizginlemek veya ehlileştirmek değil tam aksine sadece onun üstünde kalmayı başarabilmek. Bunu yapabilirsek rakiplerimizin göreceği tek şeyin arka kanadımız veya selektör yapan gök mavisi bir Lambo olacağına inancımız tam.
Aracımız 650S kadar downforce üretmiyor, viraj içi dengesi 488 kadar iyi değil, viraj çıkışlarında da 911'in inanılmaz çekişini sağlamıyor. Fakat tüm bu eksiklere rağmen viraj girişinde arkası çıkışında ise ön tarafı oldukça güven veriyor ve gaza yüklendiğiniz anda düzlüklerde diğer rakiplerine göre fark yaratıyor. Bu sayede bir pilot olarak pist üstünde fark yaratamayacağınız tek yer olan düzlüklerde 5.2 litrelik V10 atmosferik motoru devreye giriyor ve sizi muhteşem sesiyle bir sonraki viraja mümkün olduğunca hızlı taşıyor.
Benim de aktif olarak yarışacağım takımımda görmek istediğim pilotlar belli bir sürüş stiline sahip olup aracın öyle davranmasını isteyen ve aracını bu amaç doğrultusunda ayarlayan isimler değil; tam aksine sürdüğü her aracı dinleyebilen, pist fark etmeksizin aracını ve sürüşünü adapte edebilen, araç ayarını yalnızca aracın potansiyelini yükseltmek ve o yüksek potansiyele zor da olsa kendisini çıkarmak için kullanan isimler. Bu anlamda Huracan GT3'le katılacağımız Platin Lig bizim için büyük bir pilotluk testi ve her şeyi doğru yaparsak başarıya ulaşacağımız, makinenin değil insanın limit faktör olduğu, aracı sürekli yukarı çıkarıp sonradan bizim de ona yetişmeye çalıştığımız uzun dönemli bir geliştirme projesi olacak.
[align=center]Sezon 2[/align]
...
Ek bilgiler:
Yönetimin isteğiyle pilotlarımızın sahip olduğu simülasyonları yazıyorum:
- Necdet Terzioğlu: Assetto Corsa, Automobilista, iRacing, RaceRoom, rFactor 2
- Furkan Özcan: Assetto Corsa, iRacing, RaceRoom, rFactor 2
En son FurkanOzcan tarafından 08 Eki 2020, 21:45 tarihinde düzenlendi, toplamda 9 kere düzenlendi.
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: Furkan Özcan Racing Team
Ayhancan'la yaptığımız etkinlikten sonra yarışın sıcağıyla takım sayfamı güncellemek istedim. Dünkü yarıştan gördüğünüz üzere aracın setup'ı uzun bir yarış çıkarabilecek ve Ayhancan gibi bir pilotla savaşabilecek kadar hazır durumda Ligin başlamasına kısa bir süre kaldı; bu yüzden boş koltuğu doldurmak istiyorum. Benle takım arkadaşı olmak isteyen pilotlarda aradıklarım ilk gönderide mevcuttur, buna ek olarak devamlılık sağlaması ve geri bildirimlerde bulunması da benim için önemlidir. Newbie'den gelecek ya da hali hazırda aktif bir şekilde yarışan herkese kapım açıktır.
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: Furkan Özcan Racing Team
Takımımıza yeni pilot bulundu. 2 seneden uzun süredir yarıştığım ve hem hızı hem de pist üstündeki centilmenliğinden dolayı takdir ettiğim Necdet Terzioğlu ile birlikte yarışacak olmaktan mutluluk duyuyorum. Takım kimyası olarak klasmanımızdaki en iyi takımlardan biri olduk bu kararla.
Aynı zamanda bu kararla ilk resmi testin düzenleneceği İstanbul Park'taki pilot listemiz de belli oldu:
Furkan Özcan
Necdet Terzioğlu
Aynı zamanda bu kararla ilk resmi testin düzenleneceği İstanbul Park'taki pilot listemiz de belli oldu:
Furkan Özcan
Necdet Terzioğlu
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: Furkan Özcan Racing Team
Mert Tümbaşer de katılıyor aramıza. Durumu henüz belli değil fakat kendisini testte görmek güzel olacak.
Güncel katılımcı listesi: Furkan Özcan, Necdet Terzioğlu, Mert Tümbaşer
Güncel katılımcı listesi: Furkan Özcan, Necdet Terzioğlu, Mert Tümbaşer
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: Furkan Özcan Racing Team
Takım logosu henüz belli olmadı. Dünkü antrenman seansında yaşanan katılım sıkıntısından dolayı pilot listesi güncellenmiştir. Pilot numaraları aşağıdaki gibidir:
Furkan Özcan #137
Necdet Terzioğlu #109
Furkan Özcan #137
Necdet Terzioğlu #109
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: Furkan Özcan Racing Team
Takımımızın ismi ve logosu güncellendi. İtalyanca göndermelerden vazgeçip Porsche Cup'ta da Necdet Terzioğlu ile birlikte yarıştığımız için NF Racing ismini devam ettirmek daha doğru geldi. Aracımızda sponsor bulunmuyor, kapı numaralarının fontu da belli olmadığından boş kısımlar var ancak rengimize ve genel dizaynımıza karar verdik. Aracımız tam bir İtalyan olmuş durumda gök mavisi rengiyle. İki araç arasında farklar olabilir, ben şahsen ufak kırmızı detaylara yer verdim, Necdet de kendi tasarımında ufak düzenlemeler yapacak lig başlamadan önce.
[align=center]
[/align]
[align=center]
[/align]
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: Furkan Özcan Racing Team
Takım adına güzel bir testti. Bu aracı yaklaşık 1-1.5 aydır sürdüğüm ve 2-3 yarışa çıktığım için genel olarak yapısını tanıyorum ve bu testte araç üzerinde aracın temel dengesini değiştirmeyecek ufak oynamalar yaptım. Pistlerden uzak kaldıktan sonra ısınma sürecini sürdüren takım arkadaşım Necdet de testte kullandığımız setup'tan oldukça memnun kaldı ve aracın dengesiyle ilgili olumlu yorumlarda bulundu. Sürüş stillerimiz farklı olsa da ikimizin de iyi hissetmesi çok olumlu bir gelişme benim için. Lastik aşınması da ön ve arkada çok dengeli olunca aracın denge karakteri set boyunca değişmiyor ve ilerleyen turlarda aracın iyi hissettirmesi için setin başında bir fedakarlık yapmamız gerekmiyor ki bu bir dayanıklılık şampiyonasında en çok isteyeceğimiz özelliklerden birisi. Bu daha önceki turnuvalarımda (Porsche Cup ve Cayman Cup) sorun yaşadığım ve doğru bir mekanik dengeyi tutturmak için uğraştığım bir konuydu. Bu araçta olmaması sayesinde ince ayarları çok daha rahat bir şekilde yapabiliyoruz. Aynı zamanda aracımızın benzin tüketimi ve düzlük hızı da rakiplerimize göre daha iyi ve bu düzlük hızı farkı İstanbul Park'ın arka düzlüğünde baya fark yaratmamızı sağladı. Benzin tüketiminin az olması da yarışlarda daha uzun setler atacağımız veya daha hafif bir araçla turlayacağımız anlamına geliyor. Düzlük testinde 650S'e göre 70-80 kg daha az downforce üreten Huracan, tahmin ettiğim rakip olan Serkan ve 650S'ine karşı 8. virajda da gayet iyi iş çıkarabildi. Fakat iyi geçen bu test rehavete kapılmamıza neden olmayacak ve hem pilot olarak hem de araç gelişimi olarak sonuna kadar zorlamaya devam edeceğiz.
Aynı zamanda LMP2 sürelerini de takip ediyordum ve pilotlarda setup kaynaklı olduğunu düşündüğüm bir sıkıntı olduğunu hissettim. Bunun için testten sonra Ligier'le biraz turlayıp ufak düzenlemeler yaptım sezon öncesi Watkins Glen testlerinde kullandığım setup'tan ilham alarak. Dolu depoyla gayet iyi olduğunu düşündüğüm bir tur geldi. Anti-roll bar, diferansiyel, fren dengesi gibi kişiselleştirmeler yapmadım. Sadece sürüş yüksekliği, süspansiyon-damper sertliği, kanat açıları ve süspansiyon geometrisinde ufak düzenlemeler yaptım. Attığım turu izleyebilir ve videonun açıklama kısmında bulunan setup'ı deneyebilirsiniz. Bu da üst klasmana bir jest olsun
[align=center]https://www.youtube.com/watch?v=MQc2nQEEpnQ[/align]
Aynı zamanda LMP2 sürelerini de takip ediyordum ve pilotlarda setup kaynaklı olduğunu düşündüğüm bir sıkıntı olduğunu hissettim. Bunun için testten sonra Ligier'le biraz turlayıp ufak düzenlemeler yaptım sezon öncesi Watkins Glen testlerinde kullandığım setup'tan ilham alarak. Dolu depoyla gayet iyi olduğunu düşündüğüm bir tur geldi. Anti-roll bar, diferansiyel, fren dengesi gibi kişiselleştirmeler yapmadım. Sadece sürüş yüksekliği, süspansiyon-damper sertliği, kanat açıları ve süspansiyon geometrisinde ufak düzenlemeler yaptım. Attığım turu izleyebilir ve videonun açıklama kısmında bulunan setup'ı deneyebilirsiniz. Bu da üst klasmana bir jest olsun
[align=center]https://www.youtube.com/watch?v=MQc2nQEEpnQ[/align]