Special Events ⇒ 24-26 MART NORDSCHLEIFE M POWER TRACKDAYS
Moderatör: Moderatörler
- car_lover
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 578
- Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
- Ad: Semih Emre
- Has thanked: 154 time
- Been thanked: 278 time
24-26 MART NORDSCHLEIFE M POWER TRACKDAYS
DİKKAT DİKKAT !!! GREEN HELL AÇILDI
Uzun bir kış arasına giren Nordschelife pisti geçtiğimiz haftasonu VLN testi ve halk günü ile açıldı. Pisti çok özleyen halk akın akın padoğu doldurdu.
https://www.youtube.com/watch?v=TmgsMKtSp6M
Bizde bu haftasonu Green Hell de muhtemelen en çok turu atmış olan BMW M araçları ile piste çıkıyoruz.
Nesilden nesile gelişen M araçlarını deneyimleyip,favorimizi buluyoruz. İyi eğlenceler.
- RevHead
- Mesajlar: 55
- Kayıt: 19 Ara 2016, 22:22
- Ad: Onur Şanal
- Has thanked: 79 time
- Been thanked: 28 time
- Yaş: 31
Re: 24-26 MART NORDSCHLEIFE M POWER TRACKDAYS
şeytan e30'un sürücü koltuğunda
uzun zamandır beklediğim etkinlikti ancak newbie cup ve dersler yüzünden katılabilir miyim emin değilim en kısa zamanda bir tane daha nordschleife etkinliği olması dileğiyle.d
uzun zamandır beklediğim etkinlikti ancak newbie cup ve dersler yüzünden katılabilir miyim emin değilim en kısa zamanda bir tane daha nordschleife etkinliği olması dileğiyle.d
- MUE
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 850
- Kayıt: 15 Mar 2016, 14:35
- Ad: Mehmet Uğur
- Has thanked: 690 time
- Been thanked: 292 time
- Yaş: 27
- İletişim:
Re: 24-26 MART NORDSCHLEIFE M POWER TRACKDAYS
car_lover yazdı:antking yazdı:şeytan yok
Emin misin?
ahaha, ayrıntıda gizli
- diabolus79
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 235
- Kayıt: 20 Mar 2016, 18:41
- Has thanked: 82 time
- Been thanked: 102 time
Re: 24-26 MART NORDSCHLEIFE M POWER TRACKDAYS
Nordschleife gibi uzun pistlerdeki etkinliklerde, özellikle bu tipteki araçlarla olanlarda, pist kesme cezasını kapatmakta fayda var diye düşünüyorum, dakikalarca yol alıp son virajda dışarı taşınca bütün tur heba oluyor, dolayısıyla heves de kalmıyor. Pisti keserek avantaj sağlayabilecek bir viraj da yok bana kalırsa, hele ki bunlar gibi yol araçlarıyla...
- MUE
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 850
- Kayıt: 15 Mar 2016, 14:35
- Ad: Mehmet Uğur
- Has thanked: 690 time
- Been thanked: 292 time
- Yaş: 27
- İletişim:
Re: 24-26 MART NORDSCHLEIFE M POWER TRACKDAYS
diabolus79 yazdı:Nordschleife gibi uzun pistlerdeki etkinliklerde, özellikle bu tipteki araçlarla olanlarda, pist kesme cezasını kapatmakta fayda var diye düşünüyorum, dakikalarca yol alıp son virajda dışarı taşınca bütün tur heba oluyor, dolayısıyla heves de kalmıyor. Pisti keserek avantaj sağlayabilecek bir viraj da yok bana kalırsa, hele ki bunlar gibi yol araçlarıyla...
Server'a giremedim ama katılıyorum. Heves kalmıyor bir yerden sonra
- car_lover
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 578
- Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
- Ad: Semih Emre
- Has thanked: 154 time
- Been thanked: 278 time
Re: 24-26 MART NORDSCHLEIFE M POWER TRACKDAYS
Ben araçların sürüşünü pek beğenmedim. Özellikle e92 kasayı.Çok önden kayıyordu araç.E30 unda süspansiyonları çok yumuşaktı.M4 ün de elektronik kilitli diferansiyeli drift için ayarlanmıştı sanki ve fren dengesi çok öndeydi. Yine de en eğlencelisi M4 tü. Onunla da son virajda dışarı taşıp tur süresi yapamadım.
En hızlı turlar:
En hızlı turlar:
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: 24-26 MART NORDSCHLEIFE M POWER TRACKDAYS
M4 gerçekten çok keyifli araba. Gerçek hayatta pist günlerine çıkan insanlar gibi 32 psi olan basıncı 26'ya çektim ve piste çıktım İlk turumda duvara çarpmam ve birkaç hata yapmamın ardından 7:33.8 geldi. Ardından 5 tur daha attım ve 7:28.1'e kadar indirdim. Çok keyifliydi. Tekrardan farklı araçlarla çıkmak lazım bu piste. Ayrıca aklıma gelmişken söyleyim, yeni 911 RSR'la bir özel etkinlik yapabilirsek harika olur (bu pist olmasa da olur). Hatta Porsche Endurance yarışı adında bile düzenleyebiliriz multi-class bir organizasyon. LMP1 olarak 919 Hybrid, GTE olarak da 911 RSR gibi.
car_lover yazdı:Ben araçların sürüşünü pek beğenmedim. Özellikle e92 kasayı.Çok önden kayıyordu araç.E30 unda süspansiyonları çok yumuşaktı.M4 ün de elektronik kilitli diferansiyeli drift için ayarlanmıştı sanki ve fren dengesi çok öndeydi. Yine de en eğlencelisi M4 tü. Onunla da son virajda dışarı taşıp tur süresi yapamadım.
En hızlı turlar: