Dikkat ederseniz Porsche Cup ilgi çekebildi aslında. Demek ki GT araçlarından oluşan bir tek marka şampiyonası oldukça kaliteli yarışlara ev sahipliği yapabiliyor. Benim önerim GT2 şampiyonası düzenlenmesi Assetto Corsa'da. Hatta Ferrari 458 GT2'nin bulunduğu bir tek marka turnuvası EN AZ Porsche Cup kadar rekabet yaratacaktır. 458 GT2'nin avantajlarına bakacak olursak:
1- Atmosferik motor: Kullanımı oldukça içgüdüsel. Günümüzdeki turbo motorların tork grafiği düz olsa da ben hala atmosferik taraftarıyım. Turbo bana göre haram beygir

Ayrıca sesi de harika.
2- Ortadan motor: Mid-engine tasarımlar her zaman yarış dünyasında tercih edilmiştir. Motorun ortada olduğu, dolayısıyla ağırlık merkezinin ortaya alındığı bir aracın dengesi her zaman diğerlerine kıyasla daha iyi olmuştur. Viraj çıkışında anlamsız önden kaymalar veya viraj girişinde arkanın kopması gibi sıkıntılar araç düzgün kullanıldığı zaman yaşanmaz (sana diyorum Porsche

)
3- Downforce: GT3 araçlarına kıyasla biraz daha yüksek downforce'a sahip olduğunu söyleyebiliriz. Özellikle bu senenin başında gelen bir güncellemeyle aracın önü çok keskinleşti, viraja bu kadar rahat giren bir GT aracı görmedim Assetto Corsa'da. Biliyorsunuz Assetto Corsa'da çoğu pilotun yakındığı bir şeydir viraj girişindeki hissizlik, bu arabada yok.
4- Arkadan itiş: Oylamadaki Audi TT Cup'ı görünce aklıma geldi bu maddeyi eklemek. Audi'yi sürdüğünüzde göreceksiniz ki ön lastikler cayır cayır yanarken arkalar buz gibi kalıyor. Viraj girişinde arkadan, çıkışta önden kayan garip bir araç

Bu arabada öyle bir sıkıntı yok. Direksiyonu hissizleştiren önden çekiş ya da dört çeker bir sistem yerine güç sadece arka tekerlere aktarılıyor. Bu da bir yarış arabasının olmazsa olmazlarından (LMP1 ve WRC gibi istisnalar hariç).
458 GT2 için sandıklara davet ediyorum herkesi
