SimRacesTR Akademi Sezon 3 (Newbie CUP) ⇒ 5. Yarış Imola 11 Nisan 2017
Moderatör: Moderatörler
- car_lover
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 578
- Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
- Ad: Semih Emre
- Has thanked: 154 time
- Been thanked: 278 time
5. Yarış Imola 11 Nisan 2017
Pistin asıl adı Autodromo Dino Ferrari'dir. Diğer adı San Marino Grand Prix'i olan bu pist, San Marino'nun dışında olmasına rağmen, hem San Marino Hükümeti'ne, hemde İtalya Hükümeti'ne bağlı bir Grand Prix'dir.
Bu pist 1994 yılında Dünya'nın en başarılı pilotu sayılan Ayrton Senna'nın talihsiz ölümünün olduğu F1 pistidir.
Bu talihsizliğin yaşandığı viraj Tamburello virajı ( Tamburello Dönemeci ), San Marino Grand Prix'nin düzenlendiği Autodromo Dino Ferrari pistinde en çok kaza yapılmış bölgedir.
Bu bölgede en kötü kaza 1994 yılında olmuştur. 1994 San Marino Grand Prix'de efsane F1 pilotu Ayrton Senna, 305 km/h süratle kontrolden çıkıp savrulmuştur.
Pilotun ölümüyle sonuçlanan kazaya sahne olmuş bölge, Senna'nın kazasından sonra 2'ye bölünüp şikana dönüştürülmüştür.
1995 San Marino Grand Prix'de Tamburello virajına yeni şikanlar yapılmıştır.
Geçtiğimiz sezon bu yarışı 2.Sezonun şampiyonu olan ve şu sıralar kayıplara karışmış arkadaşımız Cem Ünalan pole den başlayarak kazanmıştı.
Yarışta attığı en hızlı tur 2:00.342 iken
Antremanların da en hızlı turunu 1:59.770 ile Cem atmıştı.
Bu sezon çok çekişmeli geçen turnuvanın gelecek yarışında bütün arkadaşlara başarılar diliyorum.Bakalım bu yarış Furkan geçilebilecek mi
- mert_sch
- Mesajlar: 70
- Kayıt: 24 Oca 2017, 22:28
- Ad: Mert
- Konum: Adana
- Has thanked: 20 time
- Been thanked: 8 time
Re: 5. Yarış Imola 11 Nisan 2017
Bu haftaki imola yarışının vize haftasına denk gelmesinden dolayı katılamacağım..Haftaya barcelonada görüşmek üzere herkese yarınki yarışta başarılar
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3336
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Loading…
Re: 5. Yarış Imola 11 Nisan 2017
mert_sch yazdı:Bu haftaki imola yarışının vize haftasına denk gelmesinden dolayı katılamacağım..Haftaya barcelonada görüşmek üzere herkese yarınki yarışta başarılar
Bilgilendirme için saol Mert.
The World is Mine!
- jimmy_bly
- Mesajlar: 22
- Kayıt: 13 Şub 2017, 01:03
- Ad: Engin
- Has thanked: 14 time
- Been thanked: 6 time
- Frtsan
- Eğitmen Pilot
- Mesajlar: 299
- Kayıt: 09 Oca 2017, 10:54
- Ad: Fırat
- Has thanked: 231 time
- Been thanked: 282 time
- Yaş: 36
Re: 5. Yarış Imola 11 Nisan 2017
Nicola Larini' den pist hakkında fikir edinebiliriz. Heel and toe ile inanılmaz güzel frenlemeler yapıyor. İzlerken mest oldum.
https://www.youtube.com/watch?v=HKvyhSvpWNw
https://www.youtube.com/watch?v=HKvyhSvpWNw
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3336
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Loading…
- ozgurx
- Mesajlar: 54
- Kayıt: 15 Oca 2017, 00:01
- Ad: ozgur
- Konum: Çanakkale
- Has thanked: 9 time
- Been thanked: 30 time
- Yaş: 44
Re: 5. Yarış Imola 11 Nisan 2017
benzinim vardı yarısın 3 turundan itibaren direksiyon setinde sorun cıktı debriyaj devamlı yarı bas çek yapmaya başladı kendi kendine vites problemide yaşadım son turu da motoru kucakladım o yuzden pist üstünde kaldım zaten devamlı güç kaybetti araç son turlarda semin özenle girdiğimiz mücadelede belli oldugu uzere aracın hızı baya bi dustu düzlükte yakalıyamıyordum "birde otomatik vites kullanımı serbestmiş sanırım orayı kacırmışım galiba biz o zaman boşuna vites kullanıyoruz her şeyi oto yapalım gitsin "
- Frtsan
- Eğitmen Pilot
- Mesajlar: 299
- Kayıt: 09 Oca 2017, 10:54
- Ad: Fırat
- Has thanked: 231 time
- Been thanked: 282 time
- Yaş: 36
Re: 5. Yarış Imola 11 Nisan 2017
Sektör sektör iyi dereceler elde edip Bu dereceleri tek turda bir araya getiremiyordum. Sıralama turunun sonlarına doğru kendi adıma en iyi turumu attım. Yarışa 3. sıradan başlayacak olmam üzerimde yoğun bir baskı ve heyecan yarattı. Yayında Mehmet de bahsetmiş o da ilk yarışlarında sol ayağının titremesine engel olamıyormuş. Kalkış sırasında tek amacım temiz bir ilk turdu. Ne yazık ki gerçekleşmedi. 2. Virajda temas sonucu spin attım. Spin sonrası yarışa dönmek isterken bir temasım daha oldu. Hatalarım varsa arkadaşlardan özür dilerim.
Sonrasında Yahya ile güzel bir pozisyon savaşı verdik. Bir kaç kez yer değiştirdik. Yahya dan gelen küçük bir hata ile önde kalmayı başardım. Ancak beni asıl etkileyen Onur Şanal idi. ilk tur da o da spin atmış ve arkalarda güzel bir 3lü mücadele olmuştu. Ancak kendisi bizden hızlıca sıyrıldı. Ve yarışın bir bölümüde 2.liğe kadar çıkmış kendisini tebrik ederim. Yarış içinde etraf boşken istikrarlı turlar atmama rağmen kalabalık pozisyonlarda hızlı sıra kazanma ve istikrarlı sürmeye devam etme kabiliyetlerimi geliştirmem gerek.
Geçen yarışın aksine maximum yakıt yüküyle yarışa çıktım. Bir süre yarışa liderlik etmek hoş bir deneyimdi.
Yarışın sonlarına doğru Onur a yaklaşma şansım olduğunu gördüm elimden geldiğince yakınlaşmaya çalıştım. Ancak ne yazık ki yetmedi.
Yarış başındaki temaslar sonrası araçtan istediğim randımanı bir türlü yakalayamadım. Potansiyelimden 1 saniye kadar yavaş turladım. Aracı daha hızlı gitmesi için zorladığımda tur derecelerim daha fazla kötüleşti.
Önlerden başlamak gerçekten çok stresli ve zormuş bunu öğrendim. Arkalardan yarışa başlayınca aksiyon önünüzde oluyor ve ona göre tedbir alabiliyorsunuz.
Akademi liginde öğrenmeye devam. Haftaya Barcelona' da görüşmek üzere.
Sonrasında Yahya ile güzel bir pozisyon savaşı verdik. Bir kaç kez yer değiştirdik. Yahya dan gelen küçük bir hata ile önde kalmayı başardım. Ancak beni asıl etkileyen Onur Şanal idi. ilk tur da o da spin atmış ve arkalarda güzel bir 3lü mücadele olmuştu. Ancak kendisi bizden hızlıca sıyrıldı. Ve yarışın bir bölümüde 2.liğe kadar çıkmış kendisini tebrik ederim. Yarış içinde etraf boşken istikrarlı turlar atmama rağmen kalabalık pozisyonlarda hızlı sıra kazanma ve istikrarlı sürmeye devam etme kabiliyetlerimi geliştirmem gerek.
Geçen yarışın aksine maximum yakıt yüküyle yarışa çıktım. Bir süre yarışa liderlik etmek hoş bir deneyimdi.
Yarışın sonlarına doğru Onur a yaklaşma şansım olduğunu gördüm elimden geldiğince yakınlaşmaya çalıştım. Ancak ne yazık ki yetmedi.
Yarış başındaki temaslar sonrası araçtan istediğim randımanı bir türlü yakalayamadım. Potansiyelimden 1 saniye kadar yavaş turladım. Aracı daha hızlı gitmesi için zorladığımda tur derecelerim daha fazla kötüleşti.
Önlerden başlamak gerçekten çok stresli ve zormuş bunu öğrendim. Arkalardan yarışa başlayınca aksiyon önünüzde oluyor ve ona göre tedbir alabiliyorsunuz.
Akademi liginde öğrenmeye devam. Haftaya Barcelona' da görüşmek üzere.
- COJ
- Mesajlar: 155
- Kayıt: 10 Şub 2017, 10:13
- Ad: Semih İzgi
- Has thanked: 99 time
- Been thanked: 154 time
Re: 5. Yarış Imola 11 Nisan 2017
Frtsan yazdı:Sektör sektör iyi dereceler elde edip Bu dereceleri tek turda bir araya getiremiyordum. Sıralama turunun sonlarına doğru kendi adıma en iyi turumu attım. Yarışa 3. sıradan başlayacak olmam üzerimde yoğun bir baskı ve heyecan yarattı. Yayında Mehmet de bahsetmiş o da ilk yarışlarında sol ayağının titremesine engel olamıyormuş. Kalkış sırasında tek amacım temiz bir ilk turdu. Ne yazık ki gerçekleşmedi. 2. Virajda temas sonucu spin attım. Spin sonrası yarışa dönmek isterken bir temasım daha oldu. Hatalarım varsa arkadaşlardan özür dilerim.
Sonrasında Yahya ile güzel bir pozisyon savaşı verdik. Bir kaç kez yer değiştirdik. Yahya dan gelen küçük bir hata ile önde kalmayı başardım. Ancak beni asıl etkileyen Onur Şanal idi. ilk tur da o da spin atmış ve arkalarda güzel bir 3lü mücadele olmuştu. Ancak kendisi bizden hızlıca sıyrıldı. Ve yarışın bir bölümüde 2.liğe kadar çıkmış kendisini tebrik ederim. Yarış içinde etraf boşken istikrarlı turlar atmama rağmen kalabalık pozisyonlarda hızlı sıra kazanma ve istikrarlı sürmeye devam etme kabiliyetlerimi geliştirmem gerek.
Geçen yarışın aksine maximum yakıt yüküyle yarışa çıktım. Bir süre yarışa liderlik etmek hoş bir deneyimdi.
Yarışın sonlarına doğru Onur a yaklaşma şansım olduğunu gördüm elimden geldiğince yakınlaşmaya çalıştım. Ancak ne yazık ki yetmedi.
Yarış başındaki temaslar sonrası araçtan istediğim randımanı bir türlü yakalayamadım. Potansiyelimden 1 saniye kadar yavaş turladım. Aracı daha hızlı gitmesi için zorladığımda tur derecelerim daha fazla kötüleşti.
Önlerden başlamak gerçekten çok stresli ve zormuş bunu öğrendim. Arkalardan yarışa başlayınca aksiyon önünüzde oluyor ve ona göre tedbir alabiliyorsunuz.
Akademi liginde öğrenmeye devam. Haftaya Barcelona' da görüşmek üzere.
Fırat hocam merhaba, ilk sektörde temasınız benle gerçekleşti, ben bordürden hızlı çıkmayı başardım siz o sırada hafif dış çizgideydiniz ve hızınız bana göre düşüktü. Aracı yön değiştirmem mümkün olmadığı için istemsiz bir yarış kazası gerçekleşti önce yavaşladım size yol vermek için fakat tam spin gelince yoluma devam etmek zorunda kaldım. Yinede hakemler değerlendirme sonucu ceza verirler ise önümde tamamlamış olabilirsiniz bilmiyorum. İstemsiz temasımız için k.bakmayın. Gerçi önceki 2 yarışta tamamen aynıları başıma geldi sürekli olarak. O yüzden sizi anlıyorum.
Temaslarda araçlar aşırı tepki veriyor. Umarım barcelona da daha temiz ve puanlı yarışlar geçiririz.
Herkesi tebrik ederim.
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: 5. Yarış Imola 11 Nisan 2017
Acil bir işim çıktığından dolayı yarışa ucu ucuna yetişebilecektim. Server'a girdiğimde şifre değişmişti, tarayıcıyı açıp yeni şifreyi öğrenene kadar ilk 7-8 pilot tarafından tur yemiş durumdaydım. Piste çıktığımda kalabalık bir grubun içinde buldum kendimi. Sırasıyla yediğim turları geri almaya başladım. Yarış lideri Necdet ile aramdaki fark 1 tur + 22 saniye civarındaydı ve amacım lisans puanı için ilk 10'dan çıkmamak ve en azından liderden turumu geri almaktı. Bana yaklaşık 10 saniye kaybettiren bir spine rağmen kendisini de 25. turdan sonra yakalayıp geçmeyi başardım ve sanırım Özgür'ün motor sorunuyla 10. sırada yarışı tamamlamayı başardım.
Necdet ve Ogün'ü yakından tanıyorum. Kendileriyle 1,5 seneden beri hem Codemasters'ın F1 oyunlarında hem de Assetto Corsa'da karşı karşıya geldik ve ikisi de aynı zamanda bu yarış ortamındaki yakın arkadaşlarımdandır. Necdet yarıştan önce sadece 5 tur tamamlamıştı. Ogün de hafta boyunca gaz pedalında sıkıntılar yaşadı ve daha yarışın başında yaklaşık 20 saniye kaybetti. Tüm bunlara rağmen yakından tanıdığım bu iki pilotun podyuma girdiğini görmek oldukça güzel, tebrik ediyorum kendilerini. Kimlerin yanında kendimi geliştirdiğimi de göstermesi açısından güzel bir şey bu. Barcelona'da kendilerini terletmeye çalışacağım, bu sefer 1 tur geriden gelerek değil
Necdet ve Ogün'ü yakından tanıyorum. Kendileriyle 1,5 seneden beri hem Codemasters'ın F1 oyunlarında hem de Assetto Corsa'da karşı karşıya geldik ve ikisi de aynı zamanda bu yarış ortamındaki yakın arkadaşlarımdandır. Necdet yarıştan önce sadece 5 tur tamamlamıştı. Ogün de hafta boyunca gaz pedalında sıkıntılar yaşadı ve daha yarışın başında yaklaşık 20 saniye kaybetti. Tüm bunlara rağmen yakından tanıdığım bu iki pilotun podyuma girdiğini görmek oldukça güzel, tebrik ediyorum kendilerini. Kimlerin yanında kendimi geliştirdiğimi de göstermesi açısından güzel bir şey bu. Barcelona'da kendilerini terletmeye çalışacağım, bu sefer 1 tur geriden gelerek değil