DTM 1992 (Deutsche Tourenwagen Masters) ⇒ DTM 1992 1. Yarış: Hungaroring 22.12.2016
Moderatör: Moderatörler
- AlperAkbilgi
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 607
- Kayıt: 10 Mar 2016, 17:41
- Ad: Alper
- Konum: Muğla
- Has thanked: 302 time
- Been thanked: 131 time
- Yaş: 36
- İletişim:
DTM 1992 1. Yarış: Hungaroring 22.12.2016
[align=center][/align]
DTM 1992 sezonunun ilk yarışında Macaristanda birlikteyiz. Kontrolü zor fakat bir o kadar da eğlenceli olan 1992 DTM araçları ile piste çıkıyoruz. 20'şer dakikalık iki yarış olacak bu pistte. Sıralama turları sonucunda oluşacak grid ilk yarışta kullanılacak. İkinci yarışta ise ilk yarışın sonucunda oluşan sıralama tersten start alacak, böylece çekişmenin son derece yüksek olacağı bir yarış izleyeceğiz. Özellik hungaroring gibi geçiş imkanları kısıtlı olan bu pistte süpriz sonuçlar görebiliriz.
Sıralama : 22:00
Yarış saati: 22:20
Başlangıç tipi: Standing start
Hungaroring ile ilgili genel bilgiler:
Şehir Bilgileri: Mogyoród
Başkent Budapeşte'nin 18 km kuzeydoğusunda bulunan Mogyoród kenti 34.47 kmkare alana sahiptir. 2007 verilerine göre kentin nüfusu 5727 kişidir.
Kentin ismi Macarcada "fındık" anlamına gelen kelimeden türetilmiş, kabaca "fındıklarda zenginlik" olarak çevrilmiştir. Bugün kentin pek az bir kesiminde fındık ağaçları bulunmaktadır.
Pist Bilgileri:
Macaristan'da motorsporları yarışları 1930'lu yıllara kadar uzanmaktadır. İlk motorsporları yarışı Budapeşte'nin merkezindeki bir parkta. İkinci Dünya Savaşı öncesindeki tek yarış olan Macaristan GP ise 1936 yılında düzenlendi. Bu yarışın galibi o dönem Alfa Romeo ile yarışan Tazio Nuvolari olmuştu.
Budapeşte, bir sonraki Macaristan GP'nin düzenlenmesi için 50 yıl beklemek zorunda kaldı. Soğuk Savaş dönemindeki Demir Perde arkasında geçen yılların ardından ilk kez Macaristan'da, bir Doğu Bloğu ülkesinde GP gerçekleştirildi.
Macaristan tarihinin ikinci GP'si olan 1986'daki tarihi yarışı yaklaşık 200 bin kişilik rekor bir seyirci izledi. Bu yarış, Bernie Ecclestone'un F1'in Macaristan'da yaygınlaşacağını öngören vizyonuna tam bir onay niteliğindeydi.
Yeni yapılan ve Hungaroring ismini alan pist Budapeşte şehir merkezinden yaklaşık 20 kilometre uzakta yer alıyor. Proje, 5 bin sterline mal oldu. Pist inşasının maliyeti, büyük yerel firmalar ve Devlet Gelişim Bankası'ndan alınan sıfır faizli kredilerle oluşturulan konsorsiyum tarafından karşılandı.
Pistte Monako benzeri geçiş imkanlarının çok zayıf olması nedeniyle 2003 yılında bir değişiklik yapıldı. Bu değişiklik kapsamında başlama/bitiş düzlüğü uzatılırken, ilk viraj pilotlara geçiş imkanı sağlayacak hale getirildi.
DTM 1992 sezonunun ilk yarışında Macaristanda birlikteyiz. Kontrolü zor fakat bir o kadar da eğlenceli olan 1992 DTM araçları ile piste çıkıyoruz. 20'şer dakikalık iki yarış olacak bu pistte. Sıralama turları sonucunda oluşacak grid ilk yarışta kullanılacak. İkinci yarışta ise ilk yarışın sonucunda oluşan sıralama tersten start alacak, böylece çekişmenin son derece yüksek olacağı bir yarış izleyeceğiz. Özellik hungaroring gibi geçiş imkanları kısıtlı olan bu pistte süpriz sonuçlar görebiliriz.
Sıralama : 22:00
Yarış saati: 22:20
Başlangıç tipi: Standing start
Hungaroring ile ilgili genel bilgiler:
Şehir Bilgileri: Mogyoród
Başkent Budapeşte'nin 18 km kuzeydoğusunda bulunan Mogyoród kenti 34.47 kmkare alana sahiptir. 2007 verilerine göre kentin nüfusu 5727 kişidir.
Kentin ismi Macarcada "fındık" anlamına gelen kelimeden türetilmiş, kabaca "fındıklarda zenginlik" olarak çevrilmiştir. Bugün kentin pek az bir kesiminde fındık ağaçları bulunmaktadır.
Pist Bilgileri:
Macaristan'da motorsporları yarışları 1930'lu yıllara kadar uzanmaktadır. İlk motorsporları yarışı Budapeşte'nin merkezindeki bir parkta. İkinci Dünya Savaşı öncesindeki tek yarış olan Macaristan GP ise 1936 yılında düzenlendi. Bu yarışın galibi o dönem Alfa Romeo ile yarışan Tazio Nuvolari olmuştu.
Budapeşte, bir sonraki Macaristan GP'nin düzenlenmesi için 50 yıl beklemek zorunda kaldı. Soğuk Savaş dönemindeki Demir Perde arkasında geçen yılların ardından ilk kez Macaristan'da, bir Doğu Bloğu ülkesinde GP gerçekleştirildi.
Macaristan tarihinin ikinci GP'si olan 1986'daki tarihi yarışı yaklaşık 200 bin kişilik rekor bir seyirci izledi. Bu yarış, Bernie Ecclestone'un F1'in Macaristan'da yaygınlaşacağını öngören vizyonuna tam bir onay niteliğindeydi.
Yeni yapılan ve Hungaroring ismini alan pist Budapeşte şehir merkezinden yaklaşık 20 kilometre uzakta yer alıyor. Proje, 5 bin sterline mal oldu. Pist inşasının maliyeti, büyük yerel firmalar ve Devlet Gelişim Bankası'ndan alınan sıfır faizli kredilerle oluşturulan konsorsiyum tarafından karşılandı.
Pistte Monako benzeri geçiş imkanlarının çok zayıf olması nedeniyle 2003 yılında bir değişiklik yapıldı. Bu değişiklik kapsamında başlama/bitiş düzlüğü uzatılırken, ilk viraj pilotlara geçiş imkanı sağlayacak hale getirildi.
- ahmetis
- Mesajlar: 227
- Kayıt: 25 Haz 2016, 16:18
- Ad: Ahmet Demircan
- Has thanked: 27 time
- Been thanked: 172 time
Re: DTM 1992 1. Yarış: Hungaroring
Katılmayı ne kadar çok istesem de bizim kardiyoloji sınavına fazla vakit kalmadı o yüzden 7/24 yoğunum yarışacak arkadaşlara başarılar.
- intruder600
- Mesajlar: 15
- Kayıt: 01 Ara 2016, 19:28
- Ad: Cengiz
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 time
- Yaş: 58
Re: DTM 1992 1. Yarış: Hungaroring
Arkadaşlar
Çok istememe rağmen hava ve müşteri muhalefeti yüzünden Ankara'da makinamdan uzak takılı kaldım.
Herkese keyifli bir yarış diliyorum. Eğlenceli bir gece olsun.
Cengiz
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Çok istememe rağmen hava ve müşteri muhalefeti yüzünden Ankara'da makinamdan uzak takılı kaldım.
Herkese keyifli bir yarış diliyorum. Eğlenceli bir gece olsun.
Cengiz
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3331
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Loading…
Re: DTM 1992 1. Yarış: Hungaroring 22.12.2016
sıcak sıcak sonuçlar.
http://simresults.net/161222-2KW?logo=h ... ps_points=
Practice dediği race 2 henüz güncellememişler siteyi
http://simresults.net/161222-2KW?logo=h ... ps_points=
Practice dediği race 2 henüz güncellememişler siteyi
The World is Mine!
- antking
- Mesajlar: 1245
- Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
- Ad: Efe Can
- Has thanked: 259 time
- Been thanked: 354 time
Re: DTM 1992 1. Yarış: Hungaroring 22.12.2016
Kendi adıma bu kadar keyif alıcağımı tahmin etmemiştim mükemmel bir yarış oldu. 2. yarışta baya aksilik yaşandı. Umarım bu katılımlar diğer yarışlarda da bu şekilde devam eder.
- AlperAkbilgi
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 607
- Kayıt: 10 Mar 2016, 17:41
- Ad: Alper
- Konum: Muğla
- Has thanked: 302 time
- Been thanked: 131 time
- Yaş: 36
- İletişim:
Re: DTM 1992 1. Yarış: Hungaroring 22.12.2016
Çok yordu yarış. Ama ikinci yarış benim adıma çok kötü geçmesine rağmen suratımda aptal bir gülümsemeyle bitirdim. Ben çok zevk aldım. Yarışan arkadaşlara teşekkürler.
- adnaneren1977
- Mesajlar: 323
- Kayıt: 19 Mar 2016, 18:30
- Ad: Adnan Eren
- Konum: ANKARA
- Has thanked: 68 time
- Been thanked: 82 time
- Yaş: 46
- İletişim:
Re: DTM 1992 1. Yarış: Hungaroring 22.12.2016
YARIŞI ÖZETLİYECEK OLURSAM :İLK YERLİ ARABADAKİ ŞOK ETKİSİ NASIL SA BUDA ÖYLEYDİ
- Ahmet Tokmak
- Mesajlar: 155
- Kayıt: 13 Ara 2016, 11:01
- Ad: Ahmet Tokmak
- Konum: Şanlıurfa
- Has thanked: 53 time
- Been thanked: 84 time
- Yaş: 38
Re: DTM 1992 1. Yarış: Hungaroring 22.12.2016
Güzel bir yarış olduğu kanaatindeyim. İlk yarış olması sebebiyle özellikle katılım çok iyiydi. Bizim liglerde hep ilk yarışlar katılımlar güzel olur ama sonra bu oran düşer. Umarım bu sefer böyle olmaz. Yarışan arkadaşlar kaçıncı sırada bitirirlerse bitirsinler önemli olanın kazanmak değil mücadele etmek kendini geliştirmek ve güzel arkadaşlarıklar kurmak olduğunu unutmamalı. Bu yüzden umarım pilotlarımız kendini yetersiz görüp ligden ayrılma düşüncesine kapılmazlar. Yarışa gelecek olursak oldukça iyi pilotlar vardı. iki yarışta da doğru zamanda doğru yerde olmanın getirdiği avantajı kullandım. Benim için biraz şanslı bir yarış olduğunu söyleyebilirim. Özellikle 1. yarış pist üstünde duran aracı teğet geçmem yarışı kazandıran bir hamle oldu.
2. yarışta son sektörde takım arkadaşım Adnan'a bir temasım oldu. Hafif frenajı kaçırıp kendisini biraz pist dışına yittim.Bu temstan dolayı özür dilerim kendisinden. Katılan tüm arkadaşlara tebrikler. Sıradaki yarışta bol katılımlı bir yarış olması dileğiyle...
2. yarışta son sektörde takım arkadaşım Adnan'a bir temasım oldu. Hafif frenajı kaçırıp kendisini biraz pist dışına yittim.Bu temstan dolayı özür dilerim kendisinden. Katılan tüm arkadaşlara tebrikler. Sıradaki yarışta bol katılımlı bir yarış olması dileğiyle...
- antking
- Mesajlar: 1245
- Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
- Ad: Efe Can
- Has thanked: 259 time
- Been thanked: 354 time
Re: DTM 1992 1. Yarış: Hungaroring 22.12.2016
adnaneren1977 yazdı:YARIŞI ÖZETLİYECEK OLURSAM :İLK YERLİ ARABADAKİ ŞOK ETKİSİ NASIL SA BUDA ÖYLEYDİ
sen neden çıktın yarıştan
- Ozan Ulkugil
- Mesajlar: 120
- Kayıt: 22 Mar 2016, 11:35
- Ad: Ozan Ülkügil
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 29 time
- Been thanked: 64 time
- Yaş: 31
- İletişim:
Re: DTM 1992 1. Yarış: Hungaroring 22.12.2016
Single olarak çok oynadım ama multi olarak oynamayınca çuvalladığım bir ilk yarış oldu.
Sıralama öncesi antrenmanlarda herşey yolunda olmasına rağmen araç gitmiyordu, 49 atarken 51 zor atıyordum, reset attıktan sonra düzeldi. Sıralama iyiydi, boş depoda özellikle son sektör belirleyici oldu ve Arda ile aradaki farkın çoğu oradaydı.
Starttan sonra yolunda giden pek birşey olmadı. 1. vites ile kırmızı ışıklarda kalkılabiliyormuş, debriyaj pedalına da gerek yok diye atamadığımdan boşta gaz vererek kalkmanın sonucuyla 4. lüğe düştüm. Ön grubu izlerken start düzlüğüne çıktığımda sürpriz vardı, pistin ortasında terk edilmiş başı boş bir BMW duruyordu ( @kubilay ) Öndekiler kaçtı ama benim kaçma fırsatım olmadı ve temasla spin attım. Arkadan gelen 3 - 4 kişi de karambolde bana çarpınca ilk turu sonuncu geçtim. Karoser hasarı dışında birşey yok gibi gözüküyordu ve 9. oldum.
2. yarış startında 9. olmam gerekiyordu ama 8. başladım. Benim gerimde bitiren kişilerse benim önümde başlamıştı. Oyun sapıtmış olmalı, ters gridi bile beceremedi sanırım İlk virajda ortalık bayram yerine döndü ve çime değmek zorunda kaldım. 2 tekerim çime değmesine rağmen sanki avantaj kazanmışım gibi hiçbir uyarı vermeden direk pitten geçme verdi. 3. tur liderken pite girdim ve 12. falan çıktım sanırım. Yarışın tek güzel anı son tur @Msc96 'nın virajlarda yavaş Opel'inin arkasında takılan @oXideX 'i son viraj çıkışı geçmem oldu
Spotter eklentisi kurmuştum güya ama hiç çalışmadı bile. @Emin Babaoglu ile şikan girişi, @EmreDFace ile ise 5. viraja gelirken nerede olduklarını kestiremediğimden temaslarım oldu, kendilerinden özür dilerim.
Daha temiz ve sorunsuz yarışlar yapmak dileğiyle
Sıralama öncesi antrenmanlarda herşey yolunda olmasına rağmen araç gitmiyordu, 49 atarken 51 zor atıyordum, reset attıktan sonra düzeldi. Sıralama iyiydi, boş depoda özellikle son sektör belirleyici oldu ve Arda ile aradaki farkın çoğu oradaydı.
Starttan sonra yolunda giden pek birşey olmadı. 1. vites ile kırmızı ışıklarda kalkılabiliyormuş, debriyaj pedalına da gerek yok diye atamadığımdan boşta gaz vererek kalkmanın sonucuyla 4. lüğe düştüm. Ön grubu izlerken start düzlüğüne çıktığımda sürpriz vardı, pistin ortasında terk edilmiş başı boş bir BMW duruyordu ( @kubilay ) Öndekiler kaçtı ama benim kaçma fırsatım olmadı ve temasla spin attım. Arkadan gelen 3 - 4 kişi de karambolde bana çarpınca ilk turu sonuncu geçtim. Karoser hasarı dışında birşey yok gibi gözüküyordu ve 9. oldum.
2. yarış startında 9. olmam gerekiyordu ama 8. başladım. Benim gerimde bitiren kişilerse benim önümde başlamıştı. Oyun sapıtmış olmalı, ters gridi bile beceremedi sanırım İlk virajda ortalık bayram yerine döndü ve çime değmek zorunda kaldım. 2 tekerim çime değmesine rağmen sanki avantaj kazanmışım gibi hiçbir uyarı vermeden direk pitten geçme verdi. 3. tur liderken pite girdim ve 12. falan çıktım sanırım. Yarışın tek güzel anı son tur @Msc96 'nın virajlarda yavaş Opel'inin arkasında takılan @oXideX 'i son viraj çıkışı geçmem oldu
Spotter eklentisi kurmuştum güya ama hiç çalışmadı bile. @Emin Babaoglu ile şikan girişi, @EmreDFace ile ise 5. viraja gelirken nerede olduklarını kestiremediğimden temaslarım oldu, kendilerinden özür dilerim.
Daha temiz ve sorunsuz yarışlar yapmak dileğiyle