2016-2017 BLANCPAIN GT SERİSİBLANCPAIN GT Serisi S1 - Round 1 CATALUNYA

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı
Boundless
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
Ad: Engin
Konum: istanbul
Has thanked: 631 time
Been thanked: 685 time
Yaş: 44
İletişim:

BLANCPAIN GT Serisi S1 - Round 1 CATALUNYA

Mesaj gönderen Boundless »

Evet Arkadaşlar GT3 araçlarımızla yeni bir seriye başlıyoruz. Test yarışlarımız skin hazırlıkları araç ayarları derken ilk yarışımız olan Barcelona ile birlikte başlayacak. Lige ismini yazdırmış takım ve araçlarların kıyasıya mücedele edeceği keyifli bir lig olmasını, hakemlere çok iş çıkartılmamasını temenni ederiz. Muhteşem bir startla başlayacak olan serinin ilk yarışında şimdiden herkese başarılar dileriz.

Barcelona Pistinin bu versiyonu MOTO GP serisinde uzun süredir kullanılıyor. Biz ilk defa sezon içerisinde kullanacağız. GP versiyondan farkı La Caixa virajının biraz daha yumuşatılmış olması ve düzlüğe çıkarkenki son şikanın olmayışıdır.

01.12.2016 Barcelona ( moto versiyonu )
Yarış süresi : 40 Tur
Serbest antrenman : 21:00-22:20
Sıralama : 22:20-22:40 (10 dakikalık 2 seans. İlk seansda derece yapan ilk 10 pilot ikinci seansa çıkabilir)
Yarış öncesi mola : 22:40-22:45
Standing start : 22:45

TC-ABS: Fabrika
Hasar: % 50
Lastik aşınması: Normal
Yakıt tüketimi: Normal
Resim
Location Information :
Length (modified layout JUN 04 2016) 4.665 kilometres / 2.892 miles
Width 12 metres
Left corners 5
Right corners 8
Longest straight 1.047 kilometres / 0.651 miles
Constructed 1991
Modified 1995

Resmi olmayan ilk sonuçlar
Resim
Kullanıcı avatarı
antking
Mesajlar: 1245
Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
Ad: Efe Can
Has thanked: 259 time
Been thanked: 354 time

Re: 2016-2017 BLANCPAIN GT Serisi - Sezon 1 - Round 1

Mesaj gönderen antking »

rast gelsin
Kullanıcı avatarı
FatihEVREN
Mesajlar: 85
Kayıt: 29 Ağu 2016, 13:29
Ad: Fatih EVREN
Konum: Istanbul
Has thanked: 47 time
Been thanked: 64 time
Yaş: 44

Re: 2016-2017 BLANCPAIN GT Serisi - Sezon 1 - Round 1

Mesaj gönderen FatihEVREN »

Hepimiz için iyi bir sezon dilerim. İlk yarış 'ın İspanya olması da güzel.

Teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
car_lover
Süper Moderatör
Mesajlar: 578
Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
Ad: Semih Emre
Has thanked: 154 time
Been thanked: 278 time

Re: 2016-2017 BLANCPAIN GT Serisi - Sezon 1 - Round 1

Mesaj gönderen car_lover »

Vay bee koskoca sezon 2 gune basliyor. Hepimiz icin kazasiz bol cekismeli bir sezon olur umarim.
Kullanıcı avatarı
sensei
Mesajlar: 400
Kayıt: 24 Ağu 2016, 10:48
Ad: Ertekin Dal
Konum: Bursa
Has thanked: 319 time
Been thanked: 234 time
Yaş: 54
Ertekin Dal’s avatar
Loading…

Re: 2016-2017 BLANCPAIN GT Serisi - Sezon 1 - Round 1

Mesaj gönderen sensei »

Sezonda bu cezalar böyle yorumlanacaksa işimiz var. Arkamdan gelen adam Kuyruğuma çarpıyor ben 20 sn alıyorum, arkadan gelen bana yaslayarak virajda beni dışa itip geçiyor 5 sn ceza alıyor. beni geçmek için önüme kırıyor gene 5 sn alıyor.

Kusura bakmayın ama bu ceza şartlarını gözden geçirin bence.
Resim
Kullanıcı avatarı
Boundless
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
Ad: Engin
Konum: istanbul
Has thanked: 631 time
Been thanked: 685 time
Yaş: 44
İletişim:

Re: 2016-2017 BLANCPAIN GT Serisi - Sezon 1 - Round 1

Mesaj gönderen Boundless »

sensei yazdı:Sezonda bu cezalar böyle yorumlanacaksa işimiz var. Arkamdan gelen adam Kuyruğuma çarpıyor ben 20 sn alıyorum, arkadan gelen bana yaslayarak virajda beni dışa itip geçiyor 5 sn ceza alıyor. beni geçmek için önüme kırıyor gene 5 sn alıyor.

Kusura bakmayın ama bu ceza şartlarını gözden geçirin bence.


Arkadaşlar burası cezaları eleştirme veya tartışma yeri değil. Eğer cezalarla ilgili itirazınız memnuniyetsizliğiniz varsa sebebiyle birlikte özel mesajla iletiniz. Birdaha bu başlıklar altında cezalarla ilgili yazılar silinecektir.

2 saatlik yarışı tek tek bütün araçların bütün turlarını 4 kişi ayrı ayrı izleyerek elimizden geldiğince kural ihlallerini ve tehlikeli sürüşleri değerlendirmeye çalışıyoruz öncelikle bu uğraştan dolayı bir teşekkür edebilirsiniz. iyi veya kötü. verilen cezalarda herkesi memnun etmemiz pek mümkün değil. Kaldıki FIA nın cezaları bile devamlı eleştiriliyorken bizim verdiğimiz cezaların mükemmel olmasını beklemeyin. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz ve hatalar eksikler olabilir ancak bunları yarış başlıkları altına değil direk olarak bizlere iletiniz. daha öncedende yaşadığımız tecrübelerden dolayı cezalarda yorumlar kapalı oluyor yoksa önüne geçemediğimiz bir sen haksızsın ben haklıyım bu ceza haksız tartışmaları başlıyor. Her temasa her kazaya ceza çıkacak diye bir kaidede yok. Sonuçta kazanın yaşanmadığı motorsporları organizasyonu yok.

Zaten test yarışı olması dolayısıyla cezaları birazdaha farklı olabilir sonuçta Sıralamaya çıkmama ve pitten geçme cezaları uygulanmıyor. ceza vermediğimiz bir çok temasta yaşanmış durumda bunların uyarılarınıda yapıyoruz ve yapacağız.

Her alınan ceza - lisans puanı anlamına geliyor o yüzden test yarışında 5sn ceza almış 10sn ceza almış pek önemli değil sonuçta sıralamanın bir önemi yok.

Yaptığınız her yorum bizim için önemli ancak doğru yerde ve doğru zamanda olursa önünü alamadığımız tartışmalardan kurtulmuş oluruz.

Anlayışınız için Teşekkür Ederiz,
SRTR Yönetim Ekibi
Kullanıcı avatarı
sensei
Mesajlar: 400
Kayıt: 24 Ağu 2016, 10:48
Ad: Ertekin Dal
Konum: Bursa
Has thanked: 319 time
Been thanked: 234 time
Yaş: 54
Ertekin Dal’s avatar
Loading…

Re: 2016-2017 BLANCPAIN GT Serisi - Sezon 1 - Round 1

Mesaj gönderen sensei »

Boundless yazdı:
sensei yazdı:Sezonda bu cezalar böyle yorumlanacaksa işimiz var. Arkamdan gelen adam Kuyruğuma çarpıyor ben 20 sn alıyorum, arkadan gelen bana yaslayarak virajda beni dışa itip geçiyor 5 sn ceza alıyor. beni geçmek için önüme kırıyor gene 5 sn alıyor.

Kusura bakmayın ama bu ceza şartlarını gözden geçirin bence.


Arkadaşlar burası cezaları eleştirme veya tartışma yeri değil. Eğer cezalarla ilgili itirazınız memnuniyetsizliğiniz varsa sebebiyle birlikte özel mesajla iletiniz. Birdaha bu başlıklar altında cezalarla ilgili yazılar silinecektir.


Bu işler özel mesajla çözülmez.Geneli ilgilendiren konular ulu orta konuşulmalıdır.

2 saatlik yarışı tek tek bütün araçların bütün turlarını 4 kişi ayrı ayrı izleyerek elimizden geldiğince kural ihlallerini ve tehlikeli sürüşleri değerlendirmeye çalışıyoruz öncelikle bu uğraştan dolayı bir teşekkür edebilirsiniz.


2 saat mücadele eden sürücüye ceza verirken 40 kere düşünmeniz ve hakkaniyetle davranmanız gerekir. Beklediğiniz "Teşekkür" eğer kararlarınız doğru ise, organizasyon katılım sayısı ile kendini belli edecektir. Hakem heyeti 4 kişi yerine 5 kişi olmalı ve oy çokluğu ile aynı anda olayın kararını almalısınız. Eleştirilere katlanmak; iyi şeyler yapmak istiyorsanız zor gelmemeli.

iyi veya kötü. verilen cezalarda herkesi memnun etmemiz pek mümkün değil. Kaldıki FIA nın cezaları bile devamlı eleştiriliyorken bizim verdiğimiz cezaların mükemmel olmasını beklemeyin. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz ve hatalar eksikler olabilir ancak bunları yarış başlıkları altına değil direk olarak bizlere iletiniz.


Bakınız üstteki cevap "bu işler özel mesajla çözülmez.Beklediğimiz memnuniyet değil, kararlarda tutarlılıktır.Kaldı ki "FİA bile" eleştiriliyorsa sizinlerin kararları da eleştirilebilir. Ayrıca konu tüm sezonu ilgilendirdiği için de en uygunu bu başlığa yazmaktır.

daha öncedende yaşadığımız tecrübelerden dolayı cezalarda yorumlar kapalı oluyor yoksa önüne geçemediğimiz bir sen haksızsın ben haklıyım bu ceza haksız tartışmaları başlıyor. Her temasa her kazaya ceza çıkacak diye bir kaidede yok. Sonuçta kazanın yaşanmadığı motorsporları organizasyonu yok.


Burada konuştuğumuz konu haklı haksız değil cezaların tutarsızlığıdır.Bu konu tüm yarışmacıları ilgilendirir.Bu konularda yanlış olduğu düşünülen kurallarda katılımcıların tümünden fikir alınmadan doğru bulunamaz.Seviyesiz yorumları tabiki silebilirsiniz.Ama kimsenin de ağzını kapatamazsınız. Cezaların (daha doğrusu kuralların) belli seviyede tartışılacağı bir başlık açılması uygun olabilir.Cezaların uygulandığı kurallarda standart olursa, tartışmalı karar sayısı da doğru oranda azalacaktır.


Zaten test yarışı olması dolayısıyla cezaları birazdaha farklı olabilir sonuçta Sıralamaya çıkmama ve pitten geçme cezaları uygulanmıyor. ceza vermediğimiz bir çok temasta yaşanmış durumda bunların uyarılarınıda yapıyoruz ve yapacağız.


Cezanın yaptırımının olmaması, verilen cezanın hatalı olduğunu değiştirmez.Cezasız ve listede olmayan uyarılar zaten konu dışı.

Her alınan ceza - lisans puanı anlamına geliyor o yüzden test yarışında 5sn ceza almış 10sn ceza almış pek önemli değil sonuçta sıralamanın bir önemi yok.


O zaman bu tip yarışlarda -hatta tüm yarışlarda da olabilir, süre cezası yerine lisans puanı cezası uygulayın ve lisans kaybı yaşaması muhtemel sürücüleri açık veya kapalı anket yöntemi ile tüm yarışçıların onayına sunun.Pistte o kişi ile beraber olmak isteyip istemediklerine onlar karar versin.

Yaptığınız her yorum bizim için önemli ancak doğru yerde ve doğru zamanda olursa önünü alamadığımız tartışmalardan kurtulmuş oluruz.


Ceza başlıklarını kapamak yerine, "tartışmaların önünü almak" için, ikna edici açıklamalar daha yerinde olabilir. O yüzden, cezalar (Kurallar) ile ilgili olarak bir standart getirilmesi gerektiğini söylüyorum ve bunun için, yarış dinamiklerine göre hareket etmenizi diliyorum.

BU durumda;
ceza (TDK)
isim (ceza:) Arapça cezāʾ
1. isim Uygunsuz davranışlarda bulunanlara uygulanan üzüntü, sıkıntı, acı verici işlem veya yaptırım

süre 34,47
adnan eren -ertekin dal
Viraja kontrolsüz girme ve dikkatsizlik(kasıtsız kaza).
CEZA: ERTEKİN DAL 20 SN

Adnan arkamdaysa hemen yol vereyim, mazallah beni sıkıştırır ve ona kazara çarparsam ceza alırım.Onun arkada olup önde olan bana göre tedbir almasını düşünemem.Hatalıyım
fatih evren-ertekin dal
Viraja kontrolsüz girme ve dikkatsizlik(kasıtsız kaza).
CEZA:FATİH EVREN 5 SN

Fatih arkamdan gelirken geç frenaj ile içeriden girip bana çarpabilir ve pardon demesine de gerek yoktur.

fatih evren-ertekin dal
Viraja kontrolsüz girme ve dikkatsizlik(kasıtsız kaza).
CEZA:ERTEKİN DAL UYARI-FATİH EVREN 5 SN

Çünkü geçemezse; bir sonraki virajda dışta olup dezavantajlı olmasına rağmen, en içteki bankette ve ideal çizgide olan benim üstüme kırıp yol dışına atabilir.Bu durumda.Onun buna hakkı vardır ama, benim pozisyonumu koruma hakkım yoktur.Hatalıyım

Burada ismi geçen arkadaşları tanımam, o yüzden konu sadece kazaya karışmış olmalarıdır ve şahıslarına yönelik değildir.Başka isimler de olabilirdi.Önemli olan pozisyonlar ve kurallara göre değerlendirilme biçimleridir.

Bir sonraki yarışımda yukarıdaki yaptırımlar doğrultusunda yarışıma dikkat ederim.Herkese iyi forumlar.
Resim
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:
Aranel Ciryatan’s avatar
Loading…

Re: 2016-2017 BLANCPAIN GT Serisi - Sezon 1 - Round 1

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

Ertekin selam,

Öncelikle geri bildirimlerin için teşekkür ederim. Yarışlarda kazalar bir çok seçenek ve senaryo düşünülerek / değerlendirilerek sonuca varılıyor. Öncelikle hakem heyetimize yaptıkları bu işe zaman ayırdıkları için teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Burada pilotlarımızdan beklentimiz yaşadığı sorunları Hakem Heyeti grubuna DM olarak iletmeleridir. Zaten genel bir problem varsa benim tarafımdan kontrol edilerek değişmesi konusunda değerlendirilecektir. Hakem Heyeti grubu da tarafımdan kontrol edilmektedir ve tüm mesajlar bana da gelmektedir. Cezalar ile ilgili heyetimiz Fiat 500, Marcas, DTM, WTCC ve Newbie olmak üzere toplamda 5 sezonu geride bırakmış durumdalar. Bu süre zarfında yüzlerce temas ve kaza incelenerek objektif sonuçlar çıkması için ellerinden geleni yapmaktalar. Tabii ki gelişime açık bir alan olduğu için ilerleyen yarışların gidişine göle kurallarımızda güncelleme olabilir bu konuda hem fikiriz. Fakat şuan mevcutta bulunan kural sistemimiz 3 sezondur sorunsuz işlemektedir. Yarış içinde alınan her cezanın süreden bağımsız olarak lisans puanında -1 ceza puanı olduğunu da hatırlatmak isterim. Ayrıca Hakem Heyetimiz konusunda bir bilgide paylaşmak istiyorum. Heyetimizde 1 kişi temasları yarışın tamamını her pilot açısından tek tek izleyerek çıkarmaktadır. (x dakikada x ve y kişi teması gibi). Sonrasında 3 hakem tarafından cezalar değerlendirilmekte ve sonucunda 3 hakemin ortak kararı ile açıklamaktadır.

SimRacersTR Kurucusu
Mehmet ERDEM
The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
MUE
Süper Moderatör
Mesajlar: 850
Kayıt: 15 Mar 2016, 14:35
Ad: Mehmet Uğur
Has thanked: 690 time
Been thanked: 292 time
Yaş: 27
İletişim:

Re: 2016-2017 BLANCPAIN GT Serisi - Sezon 1 - Round 1

Mesaj gönderen MUE »

Güzel bir sezon bizleri bekliyor. Güzel mücadelelerin olduğu, temiz bir sezon olması dileği ile.

Resim
Önceden tahmin edebildiğiniz ve edemediğiniz şeyler vardır. O tahmin edemediğiniz en tehlikeli şeylerdir.
Never Ever Stop Dreaming
/MEHMETUGURE

Kullanıcı avatarı
sensei
Mesajlar: 400
Kayıt: 24 Ağu 2016, 10:48
Ad: Ertekin Dal
Konum: Bursa
Has thanked: 319 time
Been thanked: 234 time
Yaş: 54
Ertekin Dal’s avatar
Loading…

Re: 2016-2017 BLANCPAIN GT Serisi - Sezon 1 - Round 1

Mesaj gönderen sensei »

-BMW- © yazdı:Güzel bir sezon bizleri bekliyor. Güzel mücadelelerin olduğu, temiz bir sezon olması dileği ile.

Resim


Dur üstüme bişeyler alayım. :o :D e bizim giydirmeler nerde Mehmeteeetttt ?????????
Resim
Cevapla

“2016-2017 BLANCPAIN GT SERİSİ” sayfasına dön