WTCC (World Touring Car Championship)3. Yarış Slovakia Ring Ceza Alan Pilotlar

FIA WTCC Deneyimi Bu Başlığın Arkasında

Moderatör: Moderatörler

Cevapla
Kullanıcı avatarı
Boundless
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
Ad: Engin
Konum: istanbul
Has thanked: 631 time
Been thanked: 685 time
Yaş: 44
İletişim:

3. Yarış Slovakia Ring Ceza Alan Pilotlar

Mesaj gönderen Boundless »

Ceza alan Pilotlar :
1) 68 (Melih Ayvaz Çakmaklı) numaralı araç bir sonraki yarış : No-Q
2) 9 (Alper Akbilgi) Numara : UYARI
3) 68 (Melih Ayvaz Çakmaklı) bir sonraki yarış ilk tur sonunda : pitten geçme cezası.
4) 29 (Mehmet Erdem) numaralı araç bir sonraki yarış : No-Q
5) 46 (Faruk Akgül) numaralı arac bir sonraki yarış : No-Q
6) 12 (Taner Selvi) Ceza : UYARI

1.TEMAS-9(alper akbilgi) ve 68 (melih ayvaz çakmaklı) numaralı araçlar.
GÖRÜŞ-9 (alper akbilgi) numaralı araç geçişe başladığı anda 68 (melih ayvaz çakmaklı) numaralı araç ani manevra ile kazaya sebebiyet.
KAZA KATAGORİS-Kontrolsüz ve önlenebilir temas
CEZA-68(melih ayvaz çakmaklı) numaralı araç bir sonraki yarış No-Q


2.TEMAS-9(alper akbilgi) ve 68 (melih ayvaz çakmaklı) numaralı araçlar.
GÖRÜŞ-9(alper akbilgi) numaralı araç yeterince yavaşlayamayarak 68 (melih ayvaz çakmaklı) numaralı araca arkadan temas.
KAZA KATAGORİSİ-Kontrolsüz ve önlenebilir temas
CEZA : 9 (alper akbilgi) Numara UYARI



3.TEMAS- 6(arda aydın) 68(melih ayvaz çakmaklı) numaralı araçlar.
GÖRÜŞ-68 (MELİH AYVAZ ÇAKMAKLI) numaralı aracın 6(arda aydın) numaralı araca yeteri kadar boşluk bırakmaması sonucu kazaya sebebiyet.
KAZA KATAGORİSİ-Kontrolsüz ve önlenebilir temas
CEZA-68 (melih ayvaz çakmaklı) bir sonraki yarış ilk tur sonunda pitten geçme cezası.


4.TEMAS-29 (mehmet erdem) 12(taner selvi) 27(oğuz öncel= numaralı araçlar.
GÖRÜŞ-29(mehmet erdem) aracın kontrolünü kaybetmesi sonucu 27(oğuz öncel) numaralı araca istemsizce çarpması sonucu zincirleme kazaya sebebiyet.
KAZA KATAGORİSİ-Kontrolsüz ve önlenebilir temas
CEZA-29(mehmet erdem) numaralı araç bir sonraki yarış No-Q


5.TEMAS-46(faruk akgül)ve 29(mehmet erdem) numaralı araçlar.
GÖRÜŞ-46(faruk akgül)numaralı aracın ani manevra ile 29(mehmet erdem) numaralı aracın önüne kırması ve kazaya sebebiyet vermesi.
KAZA KATAGORİSİ-Kontrolsüz ve önlenebilir temas
CEZA-46(faruk akgül)numaralı arac bir sonraki yarış No-Q


6.TEMAS 12(taner selvi) ve 29(mehmet erdem) numaralı araçlar.
GÖRÜŞ-12(taner selvi) numaralı aracın 29(mehmet erdem) numaralı araca yeterince boşluk bırakmaması sonucu temasa sebebiyet.
KAZA KATAGORİSİ-Kontrolsüz ve önlenebilir temas
CEZA-UYARI

https://www.youtube.com/watch?v=CUp5j4GEryc
Kullanıcı avatarı
Msc96
Mesajlar: 57
Kayıt: 03 May 2016, 17:02
Ad: Melih Çakmaklı
Konum: Ankara, Türkiye
Has thanked: 14 time
Been thanked: 16 time
Yaş: 27

Re: 3. Yarış Slovakia Ring Ceza Alan Pilotlar

Mesaj gönderen Msc96 »

Ben aldığım ikinci cezaya(3.temas) itiraz etmek istiyorum. Eğer tekrarlara bir kez daha bakarsanız rakibimin pist dışında olduğu ve benim çizgimi koruyarak yoluma devam ettiğimi görebilirsiniz. Bu pozisyonda herhangi bir şekilde kazaya neden olduğumu düşünmüyorum. Kazanın hemen öncesinde rakip pilot dört tekeriyle birden pist dışında ve piste dönerken yanında araç olup olmadığına dikkat etmeden doğruca piste dönmeye çalışıyor, bunun sonucu olarak da aramızda temas yaşanıyor. Eğer rakibimi görseydim sola kırarak bu kazayı önleyebilirdim ancak aynamdan olaya baktığınızda rakibi görmemin de mümkün olmadığını siz de anlayabilirsiniz, eğer görmüş olsaydım bu kazadan kaçınmak için elimden geleni yapardım zaten. Crewchief uygulaması da pist dışındaki rakibin nerede olduğunu söylemiyor diye biliyorum. Kısacası kazaya sebebiyet vermediğimi, kazadan kaçınacak alanım olmasına rağmen rakibi görmemin mümkün olmadığından ötürü teması engelleyemediğimi düşünüyorum ve cezama itiraz ediyorum.
En son Msc96 tarafından 15 Ağu 2016, 17:20 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
AlperAkbilgi
Süper Moderatör
Mesajlar: 607
Kayıt: 10 Mar 2016, 17:41
Ad: Alper
Konum: Muğla
Has thanked: 302 time
Been thanked: 131 time
Yaş: 36
İletişim:

Re: 3. Yarış Slovakia Ring Ceza Alan Pilotlar

Mesaj gönderen AlperAkbilgi »

Melih'e katılıyorum. Pist dışındaki araç önde olsa bile temas edecek şekilde piste giremez. Kaçış noktaları pist dışıdır. Tek referans noktası beyaz pist çizgisidir. Bu çizginin dışına çıkıldığında ister asfalt ister toprak olsun araç pist dışında sayılır ve pist içerisindeki aracın yer verme zorunluluğu yoktur. Etik ayrı birşey onu tartışabiliriz ama cezaya takım olarak itiraz ediyoruz.
Kullanıcı avatarı
Boundless
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
Ad: Engin
Konum: istanbul
Has thanked: 631 time
Been thanked: 685 time
Yaş: 44
İletişim:

Re: 3. Yarış Slovakia Ring Ceza Alan Pilotlar

Mesaj gönderen Boundless »

Msc96 yazdı:Ben aldığım ikinci cezaya(3.temas) itiraz etmek istiyorum. Eğer tekrarlara bir kez daha bakarsanız rakibimin pist dışında olduğu ve benim çizgimi koruyarak yoluma devam ettiğimi görebilirsiniz. Bu pozisyonda herhangi bir şekilde kazaya neden olduğumu düşünmüyorum. Kazanın hemen öncesinde rakip pilot dört tekeriyle birden pist dışında ve piste dönerken yanında araç olup olmadığına dikkat etmeden doğruca piste dönmeye çalışıyor, bunun sonucu olarak da aramızda temas yaşanıyor. Eğer rakibimi görseydim sola kırarak bu kazayı önleyebilirdim ancak aynamdan olaya baktığınızda rakibi görmemin de mümkün olmadığını siz de anlayabilirsiniz, eğer görmüş olsaydım bu kazadan kaçınmak için elimden geleni yapardım zaten. Crewchief uygulaması da pist dışındaki rakibin nerede olduğunu söylemiyor diye biliyorum. Kısacası kazaya sebebiyet vermediğimi, kazadan kaçınacak alanım olmasına rağmen rakibi görmemin mümkün olmadığından ötürü teması engelleyemediğimi düşünüyorum ve cezama itiraz ediyorum.


Orası pist dışı değil. Senin önünde viraja giriyor pistin kaçış noktasına kadar çıkıp piste geri dönüyor. Sen görebileceğin bir yerdeki arabaya ayağını çok hafif gazdan çeksen kurtaracakken arkadan temas ediyorsun ve spin atmasına sebep oluyorsun. 6 numaralı araç zaten o kadar dışarı kaçmasa sen pistin içinde çarpıcaktın birazda senden kaçmış dışarıya.

Arkadaşlar O haklı bu haklı diye düşünmeden bu tarz pozisyonlarda ayağınızı gazdan çekmek veya hafif kenara kaçmak kimseyi kötü duruma düşürmez. Orada sende spin atabilirdin ve seninde yarışın berbat olabilirdi. Bu tarz kazalarda kurtarabilir olmak haklı olmaktan çok daha önemli "önlenebilir temas" dememizin sebebi budur.
Kullanıcı avatarı
Painkiller.
Mesajlar: 173
Kayıt: 08 Nis 2016, 13:17
Ad: Arda
Has thanked: 64 time
Been thanked: 49 time

Re: 3. Yarış Slovakia Ring Ceza Alan Pilotlar

Mesaj gönderen Painkiller. »

Msc96 yazdı:Ben aldığım ikinci cezaya(3.temas) itiraz etmek istiyorum. Eğer tekrarlara bir kez daha bakarsanız rakibimin pist dışında olduğu ve benim çizgimi koruyarak yoluma devam ettiğimi görebilirsiniz. Bu pozisyonda herhangi bir şekilde kazaya neden olduğumu düşünmüyorum. Kazanın hemen öncesinde rakip pilot dört tekeriyle birden pist dışında ve piste dönerken yanında araç olup olmadığına dikkat etmeden doğruca piste dönmeye çalışıyor, bunun sonucu olarak da aramızda temas yaşanıyor. Eğer rakibimi görseydim sola kırarak bu kazayı önleyebilirdim ancak aynamdan olaya baktığınızda rakibi görmemin de mümkün olmadığını siz de anlayabilirsiniz, eğer görmüş olsaydım bu kazadan kaçınmak için elimden geleni yapardım zaten. Crewchief uygulaması da pist dışındaki rakibin nerede olduğunu söylemiyor diye biliyorum. Kısacası kazaya sebebiyet vermediğimi, kazadan kaçınacak alanım olmasına rağmen rakibi görmemin mümkün olmadığından ötürü teması engelleyemediğimi düşünüyorum ve cezama itiraz ediyorum.



AlperAkbilgi yazdı:Melih'e katılıyorum. Pist dışındaki araç önde olsa bile temas edecek şekilde piste giremez. Kaçış noktaları pist dışıdır. Tek referans noktası beyaz pist çizgisidir. Bu çizginin dışına çıkıldığında ister asfalt ister toprak olsun araç pist dışında sayılır ve pist içerisindeki aracın yer verme zorunluluğu yoktur. Etik ayrı birşey onu tartışabiliriz ama cezaya takım olarak itiraz ediyoruz.


Ben o virajda geç fren yapıyorum haliyle biraz dışarı kaydım. Orda ben senin yanımda olabileceğini düşünüp yarış çizgisinden devam etmiyorum.Dikkat etmedi diyorsun. Ama sen ben yokmuşum gibi yarış çizgisinde gidiyorsun yer bırakmıyorsun. Kaldı ki ben senin hala önündeyim yan yana olsak dediginde haklısın. Orada kaçış noktası bitiyor çimlerden gitmemi beklemiyorsunuz herhalde.

Ayrıca anlamadığım bir kısımda benim aracımı nasıl görmedin ? ben 1 araç mesafe önündeyim. Bunun ilgili bir ekran görüntüsü filan atarsan iyi olur cidden anlamadığım dediğini.
Cevapla

“WTCC (World Touring Car Championship)” sayfasına dön