2016 DTM Şampiyonası6. Yarış Nürburgring NORDSCHLEIFE 28.07.2016

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı
Emin Babaoglu
Moderatör
Mesajlar: 701
Kayıt: 16 Mar 2016, 13:33
Ad: Rustoocas
Konum: İstanbul
Has thanked: 195 time
Been thanked: 295 time
Yaş: 35
İletişim:

6. Yarış Nürburgring NORDSCHLEIFE 28.07.2016

Mesaj gönderen Emin Babaoglu »

Yeni bir Almanya gününden merhabalar. TürkF1.com sponsorluğunda düzenlenen DTM Şampiyonasının 6. ayağı olan Green Hell'deyiz.

[align=center]Resim[/align]

Şehir Bilgileri:

Resim

Nürburg, Almanya'nın Rheinland-Pfalz eyaletinde Ahrweiler ilçesinde bulunan bir kasabadır. Aynı zamanda burada ortaçağda inşa edilen yerel Nürburg Kalesi bulunur. Kasabanın en ünlü 24 kilometrelik yarış pisti "Nürburgring" olarak bilinir. Pistin 5 kilometrelik parçası Formula GP'leri için kullanılır.

ResimResim

Pist Bilgileri:

Resim

Formula 1 tarihinin gelmiş geçmiş en uzun pistidir. Efsanevi yarışlara ev sahipliği yapmıştır. 1976 yılında Niki Lauda'nın bu pistte geçirdiği çok ağır kazadan sonra takvimden kaldırılmıştır. Daha sonra 90'lı yılların ortalarında pist takvime geri döndü. Ancak pistin yaklaşık 20 kilometrelik kısmı(Nordschleife) yontulup günümüzdeki halini almıştır. Bu yontulan kısım aynı zamanda halka açık pisttir.

[align=center]#YARIŞ HABERİ#[/align]

ZORLU PİSTTE ZAFERİ AKBİLGİ ALDI

Sakin sürüşünü son turlara kadar sürdüren Sphere Racing pilotu Alper Akbilgi uzun süre ikinci sırada gittiği Nordschleife'da yarışı kazanan isim oldu


#23 Alper Akbilgi - Sphere Racing / Başlama sırası: 4

Yarışın başında önündeki pilotlardan kopmayan bir sürüş sergileyen Akbilgi, henüz ikinci turda GP bölümünde temas yaşayan Arda Aydın ve Erşan Yılmaz(Diabolus)'ı geçerek ikinci sıraya yükseldi. Akbilgi üçüncü turda Schwalbenschwanz bölümündeki virajda aracının sağ tekerleklerini çimlere sarıp kayma tehlikesi yaşayacaktı ki hemen aracının kontrolü sağladı ve yarışa devam etti.

Resim

Altıncı turda Akbilgi GP bölümünde hafif bir kayma yaşadı. İlerleyen dakikalarda aynı turda DRS düzlüğünün sonundaki Tiergarten bölümünde frenleme hatası yapan Akbilgi tehlike büyümeden aracının kontrolünü sağlamayı başardı. Yedinci turda Akbilgi GP bölümünde hata yaptı ve çimlerin üzerinden tekrar piste döndü. Akbilgi turun sonunda pite girdi ve bu süreçte kendisini geride bırakan pilot olmadı. Dokuzuncu turda Akbilgi GP bölümünde aracının kaymasını ilk saniyede engelledi.

Resim

Akbilgi'nin GP bölümündeki ufak hataları devam ediyor, bu sefer onuncu turda ilk virajda frenlerini kilitledi. On birinci turda ise Adenauer Forst bölümünde aracını kaydıran Akbilgi, yaptığı hamle ile aracını bariyerlerde bulmaktan kurtardı. Akbilgi on ikinci turda Eschbach bölümünde sol tekerlekleri çimleri görse de bir sıkıntı yaşamadı.

Resim

Son tura girildiğinde Akbilgi, GP bölümünde ilk virajın çıkışında hata yapan yarış lideri Semih Emre Ekinci'yi geçti. Bu dakikadan sonra Akbilgi'nin artık sakin sürmesi beklenemezdi çünkü geride bıraktığı Ekinci her an kendisini geçebilirdi. Lider gitmeye alışık olmayan ve Ekinci'nin soluklarını ensesinde hisseden Akbilgi, bu turdaki ilk hatasını Karussell bölümündeki bordürlü u dönüşünde yaptı. Akbilgi burada frenlerini kilitledi ve kayma yaşadı fakat yine aracını toparlamasını bildi ve önde kalmayı başardı. Akbilgi DRS düzlüğü öncesindeki viraja agresif bir giriş yaptı. Muhtemelen Ekinci'nin DRS menzilinde olmamasını ve kendisini bu düzlükte geçmemesini istedi, öyle de oldu. Kalan saniyelerde hata yapmayan Akbilgi yarışı kazanmayı başardı ve ilk galibiyetini alarak hayranlarını sevince boğdu.

Resim

#04 Semih Emre Ekinci - Blue Thunder Racing / Başlama sırası: 2

Şampiyonanın iddialı isimlerinden olan Ekinci, formasyon turunu unutmuşçasına(belki de lastik ısıtma düşüncesiyle) patinajlı bir kalkış yaptı. Yarış başlangıcında da önündeki Aydın'ı takip etmeye başladı. Ekinci Aydın'ı takip ederken diğer yandan da ensesindeki Yılmaz'a kendisini geçme fırsatı vermek istemiyordu. Ex-Mühle bölümünde Ekinci önündeki Aydın'a o kadar yaklaştı ki temas yaşamamak adına fren yapmak durumunda kaldı. Derken Ekinci Karussell bölümünde hata yapan Aydın'ı geçerek liderliğe yükseldi. Lider olur olmaz da arkasındaki Aydın ve Yılmaz'la ufak bir ara açmayı başardı. İkinci turda GP bölümünde arkasındaki Aydın-Yılmaz ikilisinin hata yapmasıyla Ekinci, aynasında kimseyi görmemeye başladı ve kontrollü sürüşle yarışı sürdürdü.

Resim

Buraya kadar hata yapmayan Ekinci yedinci turda GP bölümünde kayma ile aracının kontrolünü kaybediyordu ki hamlesi sayesinde aracını toparladı. Aynı turun sonunda pite giren Ekinci, bu süreçte kimseye geçilmedi.

On birinci turda GP bölümünde Ekinci kayma yaşamadan yine aracını toparladı. Ekinci turun devamında Bergwerk bölümündeki viraj çıkışında erken hızlanma yapınca çizgisini kaybetti ama çimlerin üzerinde aracını bariyerlere çarpmaktan son anda kurtardı. Aynı turun sonunda uzun sürüş temposu sebebiyle Ekinci dalgınlığa gelmiş olacak ki başlangıç/bitiş düzlüğünde aracının sol tekerlekleri çimlere girip çıktı. Devamında yine GP bölümünde viraja gelirken frenleme hatası ile pistten kaçış bölgesine çıktı.

Resim

Ekinci pistin lakabının neden "Green Hell" olduğunu(küçük bir hata büyük sonuçlar doğurabiliyor) gözler önüne seren büyük bir kaza yaptı. Wehrseifen bölümünde viraja hızlı giren Ekinci çıkışta aracının sol arka tekerleğini çimlere sarmaktan kurtulamadı ve aracının kontrolünü kaybedip pistin iki tarafındaki bariyerlere çarptı. Çarpmanın etkisiyle aracı ters de döndü. Aracını pistin gidiş yönüne doğru hızlıca düzeltmek için patinaj çektirip kaydırmaya çalışsada başarılı olamadı. Yola koyulduğunda hasarın etkisiyle artık sola dönme eğiliminde olan aracını pite kadar idare etmek zorundaydı. Aracının hasarına rağmen beklenenden daha az zaman kaybı yaşadı ve iyi bir sürüşle pite vardı.

Resim

Pit çıkışında ilk viraja fren kilitlemesiyle içeriden kontrolsüz giren Ekinci, fazla sıcak lastiklerin etkisiyle çıkışta gazlayınca aracını kaydırdı, ters döndürdü ve pitte de ek olarak zaman kaybetmiş Ekinci'ye yetişen Akbilgi bu hatasıyla kendisini geçmiş oldu. Bu son turda geride kalan Ekinci bir fırsatını bulup Akbilgi'yi geçmek istiyordu. Özellikle Karussell bölümündeki bordürlü u dönüşüne geldiklerinde hata yapan Akbilgi'yi geçmesi an meselesiydi fakat bunu başarılı kılacak atağı yapamadı. Son saniyelerde arayı biraz daha açan Akbilgi'ye yetişemeyen Ekinci yarışı ikinci olarak tamamladı.

Resim

#21 Kutay Arıcan - Sphere Racing / Başlama sırası: 6

Şampiyonanın etkili isimlerinden Arıcan, formasyon turunu normal bir şekilde geçirdi. Yarışın ilk saniyelerinde Hatzenbach bölümünde önündeki Engin Berkan'a göre geç fren yapan Arıcan ona arkadan çarptı. Arıcan çarpmanın etkisiyle ufak bir kontrol kaybı yaşayıp çimlere çıktı fakat çabuk toparladı(burada Arıcan'ın hatasını telafi etmek adına hızlanmayıp meydanı çimlerden piste dönmeye çalışan Berkan'a bıraktığını da belirtelim). Devam eden saniyelerde Hocheichen bölümündeki viraj çıkışında daha iyi hızlanma sağlayıp yaptığı atakta Berkan'ı geride bırakmayı başardı ve beşinciliğe yükseldi. Adenauer Forst bölümüne gelindiğinde yaklaşan viraja istediği gibi yavaşlayamayan Arıcan, burada çimlere girip bariyerlere dokundu, devamında karşı çimlere girip orada da kayma yaşayınca aynasında hemen üçlü Blue Thunder konvoyu belirdi. Ardından arkadan hızlı gelen Berkan kendisini geçiyorken ikili temas yaşadı ve Arıcan tekrar çimlere çıktı. Bunun sonucunda arkasındaki Mehmet Erdem ve Efe Can Mutlu kendisini geçmiş oldular. Öndeki gruptan kopmayan Arıcan Kesselchen bölümünde yaptığı atakta önce Mutlu'yu sonra hata yapan Erdem'i geride bıraktı. Derken Karussell bölümünde de Berkan'ı geçti ve tekrar beşinciliğe yükseldi.

Arıcan ikinci turda GP bölümünün bitimindeki virajda kayma yaşıyordu ki aracını hemen toparladı. Aynı turda Arıcan Brünnchen bölümündeki virajda sol tekerleklerini kumlara, devamındaki virajlarda da sağ tekerleklerini çimlere daldırmasına rağmen kontrol kaybı yaşamadan yarışı sürdürdü. Turun bitiminde de Aydın'ı geçerek dördüncü sıraya yerleşti. Arıcan üçüncü turda Fuchsröhre bölümünde çimlere girip çıktı ama bir sıkıntı yaşamadı. Devam eden saniyelerde Bergwerk bölümündeki viraj çıkışında Arıcan çimlere girip kontrol kaybı yaşıyordu ki tehlike büyümeden aracını toparlamasını bildi. Arıcan Pflanzgarten bölümünde önündeki Yılmaz'ı geride bırakmayı başardı ve üçüncülüğe yükseldi.

Resim

DRS düzlüğü öncesindeki viraja Arıcan kontrolsüz giriş yaparak çimlere girdi ve bariyerlere çarptı. Çimlerin zayıflattığı tutunma ile de çimlerden çıkması kolay olmadı ve bu sebeple Yılmaz'a geçildi. Aracının aldığı hasar ile hafif sola dönme eğilimli olan Arıcan, turun sonuna gelirken yanlış pite giriyordu ki kendisi de bunun farkına vararak aracını yanlış pitin girişinde durdurdu. Devamında girmesi gereken pite giren Arıcan bu süreçte Mutlu ve Aydın'a geçilerek kendisini altıncı sırada buldu.

Dördüncü turda Wehrseifen bölümündeki virajda aracının kontrolünü kaybeden Arıcan bariyerlere çarptı ve aracı ters döndü. Arıcan da hızlı dönüş için aracına patinaj çektirmeye çalıştı fakat başarılı olamadı. Arıcan ilerleyen saniyelerde Bergwerk bölümünde aracının kontrolünü kaybediyordu fakat bunun olmasına imkan vermedi. Beşinci tura girilirken Arıcan, pitte bulunan Aydın ve Mutlu'yu geride bıraktı. Arıcan ilerleyen dakikalarda Wippermann bölümünde Yılmaz'ı geçti. Altıncı tur biterken Arıcan başlangıç/bitiş düzlüğünü sağlı sollu giderek geçti.

Sekizinci tura girildiğinde Arıcan GP bölümünün ilk virajında frenlerini bir saniyeden fazla kilitledi. Dokuzuncu turda da aynı yerde frenlerini kilitleyerek sağ ön lastiğini bayağı yıprattı denilebilir. Aynı turda DRS düzlüğü öncesindeki virajda Arıcan tekrar istediği hıza düşemedi ve bariyerlere dokunarak piste döndü. Arıcan turun sonunda ikinci defa pite girdi ve bu süreçte kendisini geçen olmadı.

Resim

Arıcan önceki ve kalan turlarda agresif sürüşüyle zaman zaman pist dışına çıkmalar, zaman zaman da kaymalar yaşasa da bu durumlar kendisine zaman kaybı olarak yansımadı. Son olarak DRS düzlüğü sonundaki Tiergarten bölümünde frenleme hatası yapan Arıcan bariyerlere çarptıktan sonra piste dönerek yarışı üçüncü sırada noktaladı ve podyumu tamamlayan isim oldu.

#06 Arda Aydın - Dream Racing / Başlama sırası: 1

Ön sıralarda adından söz ettirmek isteyen Aydın formasyon turunda lokomotif konumundaydı. Yarış başladıktan sonra bir süre lider olarak yarışı sürdüren Aydın Karussell bölümündeki virajda frenleme hatası yaptı ve bariyerlere çarptı. Bunun sonucunda yakın takipte olan Ekinci'ye geçildi. Hatta Yılmaz da kendisini geçiyordu ki Aydın bunun gerçekleşmesine fırsat vermedi. Ardından ikili DRS düzlüğüne geldiklerinde Aydın Yılmaz'ın gerisinde kaldı ama bu uzun sürmedi ve Aydın Yılmaz'ı geçmesini bildi. İkinci tura girildiğinde ise GP bölümünde tam bir aksiyon vardı çünkü ikili arasında kıyasıya mücadele yaşanıyordu. Aydın arkasındaki Yılmaz'dan virajları daha yavaş alınca ondan sürekli atak yiyordu. Derken yaptığı bir atakta Yılmaz Aydın'ı geride bırakırken Aydın da bir sonraki viraj için atağa kalktı ve Yılmaz'la yaşadığı ardı ardına temaslar sonucu Yılmaz'ı çimlere gönderdi. Aydın hemen ardından bu durumu fırsat bilen Akbilgi'ye geçildi. Devam eden dakikalarda Aydın Wehrseifen bölümündeki viraja gelirken yine frenleme hatası yaptı ve bariyerlere çarptı. Aynasında zaten belirmiş olan Yılmaz'a da bu zaman kaybı ile geçilmiş oldu. Aydın Bergwerk bölümünde hata yapan Yılmaz'ı geçti. Devamında hata yapan Aydın Yılmaz'a tekrar geçildi. Turun bitiminde pite giren Aydın Arıcan'ın gerisinde kaldı. Pit sürecinde de Mutlu ve Erdem'e geçildi.

Resim

İlerleyen dakikalarda hata yapan Erdem'i geride bırakan Aydın, turun bitiminde pitteki Arıcan'ı da geçti. Bu sırada pitten çıkmış olan Yılmaz'ı da gözüne kestirdi fakat dördüncü turda aracının aldığı hasarlardan dolayı Aydın'a ikinci defa pit yolu göründü. Bu süreçte kendisini Arıcan geçti. Beşinci turda Aydın, Yılmaz'ı geride bıraktı.

Resim

Yarışın orta bölümünde, hata yapıp yolun ortasında kalan Mutlu'yu geçen Aydın, yarışına bariyerleri de dahil ettiğinden dolayı pite girmek durumunda kaldı. Pit sürecinde de Mutlu'ya geçildi.

Son bölümde ise Aydın pitte bulunan Mutlu'yu geçti. Yine yaptığı hatalardan dolayı aracına hasar verdi ve pite girdi. Devamında yarışı tamamladı.

Genel olarak baktığımızda Aydın neredeyse çim veya bariyer görmediği bir tur geçirmedi, buna rağmen yarışı dördüncü olarak tamamlamayı başardı.

#79 Erşan Yılmaz - Evli ve Çocuklu / Başlama sırası: 3

Resim

Şampiyonanın performanslı isimlerinden olan Erşan Yılmaz(Diabolus) yarışın başında hata yapan Aydın'ı geçme fırsatı buldu fakat başarılı olamadı. DRS düzlüğüne gelindiğinde Aydın'ın arkasında iyi hızlanma sağlayan Yılmaz onu geçti fakat hemen sonrasında yine Aydın'ın gerisinde kaldı. İkinci turda GP bölümünde Yılmaz her fırsatta Aydın'ı geçmeyi denedi, başarılı da oldu ama önde çok uzun kalmadı ve Aydın'dan aldığı temaslar sonucu kendisini çimlerin üzerinde buldu, korna ile sitem etti. Devam eden dakikalarda Yılmaz hata yapan Aydın'ı geride bıraktı, ardından kendisi de hata yapınca Aydın aynasında görünmeye devam etti. Bergwerk bölümünde hata yapan Yılmaz Aydın'a geçildi ve devamında Karussell bölümüne gelmeden önce hata yapan Aydın'ın tekrar önünde yer aldı. Yılmaz üçüncü turda Arıcan'a geçilmesine rağmen Arıcan'ın hata yapmasıyla çok geçmeden onu geçti. Ardından tur sonunda pite girdi ve bu süreçte Mutlu'nun gerisinde kaldı. Dördüncü tur biterken Yılmaz, hata yapan Mutlu'yu geçti. Yılmaz beşinci turda Klostertal bölümündeki virajda hata yaptı ve bariyerlere çarparak aracına ağır hasar verdi. Aracının performans kaybı nedeniyle turu büyük zaman kaybıyla bitirmek durumunda kaldı. Aracının hasarlı sürecini bitirinceye kadar kendisini Arıcan, Mutlu, Aydın ve Özkan Kaya geçtiler.

Altıncı turda Yılmaz hata yapan Kaya'yı geçti, devamında kendisi de hata yapıp bariyerlere çarptı ve zaman kaybetti. Bunun sonucunda yedinci turun sonunda pite girmeyi tercih etti. Sekiz ve dokuzuncu turda da ufak hatalar yaptı.

Resim

Yılmaz onuncu turda Metzgesfeld bölümünde hata yaptı ve bariyerlere çarparak aracı hasar aldı. Turun sonunda pite giren Yılmaz on ikinci tura başlarken pitteki Mutlu'yu geride bıraktı. Kalan dakikalarda ufak hatalarla birlikte Yılmaz, son turda Hatzenbach bölümündeki hatasında bariyerlere çarptıktan sonra yarışı beşinci olarak noktaladı.

#03 Efe Can Mutlu - Blue Thunder Racing / Başlama sırası: 8

Günün istikrarlı isimlerinden olan Mutlu, yarışın başında üç pilotu geçti, ardından iki pilot daha geride bıraktı fakat, aracının aldığı hasar sonucu pit yapınca bu iki pilota geçilmiş oldu.

Orta bölümde Mutlu dikkatli sürüş sergilemesine rağmen küçük hataların yanında birkaç büyük hata ile de zaman kayıpları yaşadı. Bunun yanında bir pilotu geçip bir pilotu geride bıraktı.

Son bölümde ise yaptığı hatalar sonucu aracına hasar verip pitlere giren Mutlu, bir pilota geçildi ve yarışı altıncı sırada tamamladı.

#80 Özkan Kaya - Audi Sport Playboy / Başlama sırası: 11

Yarışın ilk bölümünde Kaya ufak hatalarında bariyerlere çarptığı da oldu buna rağmen 4 pilotu geçti.

Kaya orta bölümde yaptığı iki büyük kaza ile aracı ağır hasar aldı ve performansı çok düşmüş olan aracıyla pitin yolunu tuttu. Devam eden turlarda ufak hatalar yapsa da pek zaman kaybı yaşamadı ve önünde geçebileceği kimseyi bulamadı.

Son bölüme gelindiğinde Kaya ufak hatalarında hafif zaman kayıpları yaşadı ve yarışı yedinci sırada tamamlayan isim oldu.


Yarışı tamamlayamayan pilotlar ise Taner Selvi, Adnan Eren, Serkan Kaplan, Emin Babaoğlu, Mehmet Erdem, Emre Doğan ve Engin Berkan oldular.


[align=center]#RÖPORTAJLAR#[/align]

-Alper tebrik ederiz. Biraz şans biraz istikrar sonucu bu zorlu pistte üst üstte 2. liderliğini aldın. Neler söylemek istersin ?

-Şans yanımda bu ara galiba. WTCC şampiyonasında da birinci ile aramdaki fark oldukça fazlaydı ve ikinciliğe razı giderken şansımın yardımıyla önümdeki aracın problem yaşaması sonucunda birinciliğe oturmuştum, bu yarışta da aynısı oldu. Semih çok iyi sürdü ve 60-70 saniyelik fark yaptı ama buraya boşuna Green Hell denilmiyor. Bir anlık konsantrasyon kaybı ile dakikalık fark eridi. Lastiklerimi de iyi koruduğum için son tur benden çok hızlı olan Semih'i savunabildim. Birinci olduğum için mutluyum. 2 kat puan uygulaması olan bu pistte kazanmak adeta piyango oldu.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

-Bahtsız bedevi Semih. İki yarıştır ciddi bir sıkıntı var araç kaynaklı bir problem mi bu yoksa konsantrasyon eksikliği mi var ?

-Bu seferki sebep hata affetmeyen cehennem pist oldu.11 tur boyunca çok iyi konsantre oldum fakat 12.turda içteki kerbe ufak bir dokunuşum beni bitirdi. Başka pist olsa çok kolay toplayabilirdim fakat burada kaçış alanları duvarlardan oluşuyor malesef ve bunun sonucunda liderliği kaptırdım.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

-Podyumun 3.sü Kutay yanımızda. Tebrikler ilk olarak. Zorlu bir pist zorlu bir yarış. Özellikle yarışın başı Blue Thunder Racing takımı üyeleri ile baya bir mücadele içindeydin o anları bize anlatırmısın ?

-Öncelikle tebriğiniz için çok teşekkür ederim. Blue Thunder Racing takımıyla mücadeleye geleceksek Hatzenbach virajında Engin'in yavaş girişine tepki veremedim ve malesef temas yaşadım. Fairplay amacıyla geçmeden piste dönmesini bekledim. Onu Hochein virajında geçtikten sonra pistin en tehlikeli kısmı olarak gördüğüm Fuchsröhre - Adenauer forst kısmındaki hatamdan ve piste girişimdeki temastan dolayı Blue Thunder'a 3 poziyon birden verdim. Ardında sabırlı bir şekilde davranarak 3 poziyonu Karosel'e kadar geri aldım. Her ne kadar saçma hatalarım olduysa da Monza'da yaptığım hatalar sonucu aldığım ceza ve neredeyse Nordschleife pitine girmem gibi, gerçekten zevkli bir yarıştı. Bu cehennemden sağ çıkabilen herkesi tebrik ederim.

-Teşekkürler bu açıklamaların için.
En son Emin Babaoglu tarafından 20 Tem 2016, 18:10 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Resim
Kullanıcı avatarı
Boundless
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
Ad: Engin
Konum: istanbul
Has thanked: 631 time
Been thanked: 685 time
Yaş: 44
İletişim:

Re: 6. Yarış Nürburgring NORDSCHLEIFE 28.07.2016

Mesaj gönderen Boundless »

Heycanla bekliyoruz
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:

Re: 6. Yarış Nürburgring NORDSCHLEIFE 28.07.2016

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

Heyecanliyim. GreenHell i seviyorum.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
antking
Mesajlar: 1245
Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
Ad: Efe Can
Has thanked: 259 time
Been thanked: 354 time

Re: 6. Yarış Nürburgring NORDSCHLEIFE 28.07.2016

Mesaj gönderen antking »

Tam bir dayanıklılık testi olucak.
Kullanıcı avatarı
car_lover
Süper Moderatör
Mesajlar: 578
Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
Ad: Semih Emre
Has thanked: 154 time
Been thanked: 278 time

Re: 6. Yarış Nürburgring NORDSCHLEIFE 28.07.2016

Mesaj gönderen car_lover »

Yarisa az kaldi ben turumu attim simdi sira sizde :) Bakalim ilk kim gecicek. Bu arada 1 tur icin 10lt benzin harciyor bayro araci. Bu yarista benzin sirketlerini zengin edecegiz :P
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:

Re: 6. Yarış Nürburgring NORDSCHLEIFE 28.07.2016

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

Sezonun en tehlikeli yarışı en sonunda geldi çattı. Bu yarış hakkında size bir sürpriz var. Sezon başından beri bu yarış için olan ama gizli tuttuğumuz 2x puan durumunu sizlerle paylaşmak istiyorum.

Zorlu Green Hell'de puan alan pilotlarımızın puanları 2x ile çarpılacaktır.

Server şuanda Race moduna geçmiştir ve şifresi "2016" olarak ayarlanmıştır.

Yarış başlangıcında bizi sisli bir hava bekliyor. İlerleyen saatlerde sis yavaş yavaş azalacak ve son turlarımıza doğru yerini açık bir havaya bırakacaktır.

Kaza yapan arkadaşlar fazlasıyla olacaktır. Yarışı bırakmamanızı öneririm. Puan alınma ihtimali yüksek bir pist. Mutlaka yarışı tamamlayın.

Formasyon ve Sıralama kurallarından da bahsedeyim.
Sıralama turları tek seans olarak 30 dakika sürecektir.
Formasyon turumuz GP pistinden NORDSCHLEIFE 'e geçtiğimiz anda tamamlanacaktır. Tüm NORDSCHLEIFE 'de 1 tur atılmayacaktır.

Sunucuya erken saatlerde girip antrenman yapmanızı şiddetle öneririm.

Herkese şimdiden başarılar.
The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
Boundless
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
Ad: Engin
Konum: istanbul
Has thanked: 631 time
Been thanked: 685 time
Yaş: 44
İletişim:

Re: 6. Yarış Nürburgring NORDSCHLEIFE 28.07.2016

Mesaj gönderen Boundless »

Hadi bakalım x2 takımlar ve pilotlar için büyük şans olacak
Kullanıcı avatarı
diabolus79
Süper Moderatör
Mesajlar: 235
Kayıt: 20 Mar 2016, 18:41
Has thanked: 82 time
Been thanked: 102 time

Re: 6. Yarış Nürburgring NORDSCHLEIFE 28.07.2016

Mesaj gönderen diabolus79 »

Pist uzun olduğundan 20 tur atmak imkansız gibi ama en azından tek tur da olsa antrenman için 8 kişi geçerli tur atmış durumda, madem kurallar da güncellendi, cezalar sertleşti bu durumda tur atmayanlar yarışa katılamıyor mu nedir?

Bu 2x puan olayını neden gizlediniz onu da anlamadım, gereğini de anlamadım açıkçası, son dönemde FIA'yı yakaladınız yönetim olarak kural değiştirme babında, tebrikler valla ;)
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:

Re: 6. Yarış Nürburgring NORDSCHLEIFE 28.07.2016

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

diabolus79 yazdı:Pist uzun olduğundan 20 tur atmak imkansız gibi ama en azından tek tur da olsa antrenman için 8 kişi geçerli tur atmış durumda, madem kurallar da güncellendi, cezalar sertleşti bu durumda tur atmayanlar yarışa katılamıyor mu nedir?

Bu 2x puan olayını neden gizlediniz onu da anlamadım, gereğini de anlamadım açıkçası, son dönemde FIA'yı yakaladınız yönetim olarak kural değiştirme babında, tebrikler valla ;)


Atlamışım yazmayı Erşan bu piste özel 20 tur durumu yok zaten yarış 13 tur. Sıralamalar da belirttiğim gibi tek seans olacak. Bu arada 20 tur kuralı belirttiğin gibi bundan sonra daha katı takip ediliyor olacak.

Kuralların sertleşmesindeki amaç tamamen daha profesyonel bir pilot kadrosuna erişmek için. Ceza alacağını bildiği için riske girmekten çekinen yada bilerek göze alan pilotlar yaratmak. Çok yakında üzerinde çalıştığımız sürpriz sistem sayesinde de bu pilotların etiketlerini belirlemeye başlıcaz. Ufak bir spoiler olsun bari tüm SimRacersTR ekibine. Lisanslı pilotlar olmak istemez misiniz :D
The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
adnaneren1977
Mesajlar: 323
Kayıt: 19 Mar 2016, 18:30
Ad: Adnan Eren
Konum: ANKARA
Has thanked: 68 time
Been thanked: 82 time
Yaş: 46
İletişim:

Re: 6. Yarış Nürburgring NORDSCHLEIFE 28.07.2016

Mesaj gönderen adnaneren1977 »

Bencede hiç gerek yok bu tür değişimlere.Bu süpriz değil de şok dalgası yarattı 7.5 şiddetinde .ilerideki yarışlarda x3 varsa haberdar olalım önceden 3 katı çalışırız :mrgreen:
Cevapla

“2016 DTM Şampiyonası” sayfasına dön