2016 DTM Şampiyonası ⇒ 1. Yarış Nürburgring 28.04.2016 (Yarış Sonu ve Röportaj 01.05.2016)
Moderatör: Moderatörler
- AlperAkbilgi
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 607
- Kayıt: 10 Mar 2016, 17:41
- Ad: Alper
- Konum: Muğla
- Has thanked: 302 time
- Been thanked: 131 time
- Yaş: 36
- İletişim:
Re: 1. Yarış Nürburgring 28.04.2016
Bakalım yarışta neler yaşanacak. DTM araçları geçen sezonki Marcas araçlarına göre daha hızlı ve daha çok dikkat isteyen araçlar. Yarışı açık ara önde götürebilirsiniz fakat bir anlık konsantrasyon kaybı ile erken gaz verirseniz pistin dışına çıkmanız işten bile değil. Devamında tüm yarış zehir olabilir. 40 tur da oldukça uzun. Kimler dayanabilecek, kimler hata yapacak göreceğiz.
Antremanlada zamanları diğer arkadaşlara göre kötü olanlar yarıştan asla vazgeçmesinler. Hot lap ile yarış şartları farklıdır.
Antremanlada zamanları diğer arkadaşlara göre kötü olanlar yarıştan asla vazgeçmesinler. Hot lap ile yarış şartları farklıdır.
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3337
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Online
Re: 1. Yarış Nürburgring 28.04.2016
server yarış moduna geçip özel şifre tanımlanmıştır.
The World is Mine!
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3337
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Online
Re: 1. Yarış Nürburgring 28.04.2016
Replay'ı upload a başladım. birazdan biter 300 mb kadar
The World is Mine!
- diabolus79
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 235
- Kayıt: 20 Mar 2016, 18:41
- Has thanked: 82 time
- Been thanked: 102 time
Re: 1. Yarış Nürburgring 28.04.2016
Ëvet beyler, cümleten geçmiş olsun, öyle böyle ilk yarış bitti.
Yarış gayet yorucu ama güzel geçti; attığım spin haricinde tur bindirmeler esnasında yaşadığım mücadeleler en can sıkıcı olanıydı, arkadaşlar mavi bayraklara riayet edin, mavi bayrak nedir bilmiyorsanız lütfen öğrenin, size tur bindiren kişi ile yarışmayın, gerekirse yavaşlayıp yol verin. Özellikle Furkan arkadaşım, baya bir zamanımı yedin, ikimizin de yarışını tehlikeye sokacak hareketlerde bulundun, bundan sonraki yarışlarda biraz daha dikkat lütfen.
Yarış gayet yorucu ama güzel geçti; attığım spin haricinde tur bindirmeler esnasında yaşadığım mücadeleler en can sıkıcı olanıydı, arkadaşlar mavi bayraklara riayet edin, mavi bayrak nedir bilmiyorsanız lütfen öğrenin, size tur bindiren kişi ile yarışmayın, gerekirse yavaşlayıp yol verin. Özellikle Furkan arkadaşım, baya bir zamanımı yedin, ikimizin de yarışını tehlikeye sokacak hareketlerde bulundun, bundan sonraki yarışlarda biraz daha dikkat lütfen.
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3337
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Online
Re: 1. Yarış Nürburgring 28.04.2016
Kontroller öncesi resmi olmayan puanları incelemek için link
http://server.simracerstr.net:50041/cha ... ip?cs_id=3
http://server.simracerstr.net:50041/cha ... ip?cs_id=3
The World is Mine!
- NNCA
- Mesajlar: 4
- Kayıt: 08 Nis 2016, 00:30
- Ad: Furkan
- Has thanked: 6 time
- Been thanked: 2 time
- Yaş: 29
Re: 1. Yarış Nürburgring 28.04.2016
diabolus79 yazdı:Ëvet beyler, cümleten geçmiş olsun, öyle böyle ilk yarış bitti.
Yarış gayet yorucu ama güzel geçti; attığım spin haricinde tur bindirmeler esnasında yaşadığım mücadeleler en can sıkıcı olanıydı, arkadaşlar mavi bayraklara riayet edin, mavi bayrak nedir bilmiyorsanız lütfen öğrenin, size tur bindiren kişi ile yarışmayın, gerekirse yavaşlayıp yol verin. Özellikle Furkan arkadaşım, baya bir zamanımı yedin, ikimizin de yarışını tehlikeye sokacak hareketlerde bulundun, bundan sonraki yarışlarda biraz daha dikkat lütfen.
Yapılan yarış benim de sinirlerimi gerdi. Bu benim ilk yarışımdı, hiçbir şekilde tam olarak kurallara uyduğumu iddia edemem. Buna rağmen elimden geldiğince yarışın seyrini aksatmamak ve yarışı kazasız belasız bitirmeyi hedefledim. Kimseye karşı gözümü hırs bürüyüp kasıtlı hareketlerde bulunmadım, eğlenmeye çalıştım. Acemi olup, bazı şeylere hızlı tepki verememiş olmam gayet doğal. Peki sizin karşınızdakini bu derece zora sokmanız normal mi orasını sizlere bırakıyorum. Daha yarışa başlamadan önce gereken kuralları okuyup, her türlü elimden geleni yaptım. Bana tur bindirdiğiniz için sizinle tabiki de yarışmam yanlış ve böyle bir kaygımda olmadı. Ne kadar acemide olsam, gözümün önünde mavi bayrak duruyordu. Daha öncesinde pek çok kişiye zaman kaybetme pahasına kolay bir geçiş hakkı tanıdım. Bu konuda bir tek sizinle problemimiz oldu. Taciz boyutunda ( ki en azından ben öyle hissettim) sıkıştırmalar ve aceleniz sonucu bu kaza meydana geldi. Size yol verdiğim anda gelip arkadan çarpmanızda gayet centilmence oldu. Ne de olsa sizin önünüzdeki aracı riske atmadan takipte kalmanız ve önünüzdekini paniğe sevk etmemeniz gerekirdi. Ben olayın kendime ait olan kısmı ile ilgilenirim. Sizin içinde şu ufak alıntıyı buraya eklemek isterim.
"Öndeki Aracı Geçme
- Takip eden araç olarak, öndeki araca temas edilmemesi sizin sorumluluğunuzdadır. Öndeki aracı geçerken çok agresif olmayınız, rakibinize en ideal boşluğu bırakmak zorunda değilsiniz fakat rakibinizi sıkıştırmaya çalışmak agresif ve centilmence olmayan bir davranış olarak görülür. "
Derecenizi tebrik eder, iyi geceler dilerim.
- serkan kaplan
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 511
- Kayıt: 11 Mar 2016, 21:17
- Has thanked: 111 time
- Been thanked: 172 time
Re: 1. Yarış Nürburgring 28.04.2016
Sıralama turlarına başlamadan önce berbat bir konsantrasyona sahiptim, bu durum hızlı bir tur atmama engel oldu ve 3.sıradan yarışa başlama hakkı kazandım.yarışta uzun bir süre semihi takip ettim her tur lider erşan farkı arttırıp bizden kopmaya başladı bende semihi geçmek için fırsat kollarken tur bindirmeler sırasında beklediğim açığı bulup temiz bir geçiş yaparak 2.sıraya yükseldim. erşanla aramızda 10 sn civarında fark varken tur bindirmeler esnasında 6 sn civarına düştüğünü gördüm ve erşanın pite girmesiyle liderliğe yükseldim. önüm boşken temiz turlar atıp pit çıkışımda erşanın önünde piste dönmeyi planlamıştım ve her atacağım hızlı tura ihtiyacım vardı birkaç tur sıralama turu modunda tur attıktan sonra pite girdim sorunsuz bir pitten sonra piste döndüğümde erşan yanımdan geçti 3 sn civarı bir fark vardı ve tam ufak ufak kapatmaya başlamışken erşanın spin attığını gördüm ve liderliği alarak hatasız bir şekilde aracımı bitiş çizgisine getirdim.erşanı ve semihi tebrik ediyorum muazzam tur zamanları çıkarttılar ortaya. uzun turlarda tempoları müthişti ayrıca alperede tebrikler pite kadar olan ilk bölümde bizimle aynı tempoyu tutturmayı başardı çok çalışmasının sonucunu alamaya başladı.tur bindirmeler sırasında yeni arkadaşlarla bende çok sıkıntı yaşadım galibiyete savaşan pilotlar için 01 saniyenin bile önemi çok büyüktür bu yüzden sinirler biraz gerilebilir, yeni pilotlarımızın ligimizde ilk yarışı olduğu için çok doğal karşılıyorum bu durumu.zamanla bu sıkıntı ortadan kalkacaktır.
- antking
- Mesajlar: 1245
- Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
- Ad: Efe Can
- Has thanked: 259 time
- Been thanked: 354 time
Re: 1. Yarış Nürburgring 28.04.2016
Çok güzel bir yarış oldu. Benim tahminlerimi çok yanılttı bu yarış bol bol kaza bekliyordum ama bireysel hatalar dışında ekstra bir şey görmedim. Tur bindirme olayı içinde şahsi görüşüm düzlüklerde geçilmesi gerektiği virajlarda insanları zorlamak hata sonucu kaza yaptırabilir diye düşünüyorum. Zamanla buda düzene girecektir. İlk marcas yarışlarını hatırlayın çarpışan araçlar gibiydik.
Herkese bu güzel yarış için teşekkür ederim. Daha keyifli yarışların bizi beklediği ortada.
Herkese bu güzel yarış için teşekkür ederim. Daha keyifli yarışların bizi beklediği ortada.
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3337
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Online
Re: 1. Yarış Nürburgring 28.04.2016
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle dün akşam için katılan herkese teşekkür etmek istiyorum. Çok güzel bir yarıştı çok yorulduk. Çok çalışanlar kesinlikle yarışta emeklerinin karşılığını aldılar.
Adnan önümde kaza yaptı cidden üzüldüm güzel gidiyordu ama pitten yeni çıkmıştı soğuk lastiklerin kurbanı oldu kendisi.
En büyük korkum formasyon turuydu ama ilk defa yapmamıza rağmen bence başarılı bir formasyon turu attık. Son virajda Emre'nin tampona ufak bir temas yaşadım ama şükür ikimizde yoldan çıkmadık.
Yarış için çok kaza olur çok spin atan olur düşüncem vardı fakat hiç beklediğim gibi olmadı. Maşallah herkes yaldır yaldır gidiyordu. Sanırım bu işi gerçekten ciddiye alıyoruz artık.
Aramıza yeni katılan belkide bu tarz liglerde amatör olan arkadaşlarımızda var onlarda zamanla daha çok tecrübe kazanacaklardır. Mutlaka hatalar olur önemli olan her yarış sonrası bu hatalardan ders almak ve kendimizi geliştirmek. O yüzden derece alamasak bile yılmadan yarışmaya devam
Herkese tekrardan çok çok teşekkürler.
Öncelikle dün akşam için katılan herkese teşekkür etmek istiyorum. Çok güzel bir yarıştı çok yorulduk. Çok çalışanlar kesinlikle yarışta emeklerinin karşılığını aldılar.
Adnan önümde kaza yaptı cidden üzüldüm güzel gidiyordu ama pitten yeni çıkmıştı soğuk lastiklerin kurbanı oldu kendisi.
En büyük korkum formasyon turuydu ama ilk defa yapmamıza rağmen bence başarılı bir formasyon turu attık. Son virajda Emre'nin tampona ufak bir temas yaşadım ama şükür ikimizde yoldan çıkmadık.
Yarış için çok kaza olur çok spin atan olur düşüncem vardı fakat hiç beklediğim gibi olmadı. Maşallah herkes yaldır yaldır gidiyordu. Sanırım bu işi gerçekten ciddiye alıyoruz artık.
Aramıza yeni katılan belkide bu tarz liglerde amatör olan arkadaşlarımızda var onlarda zamanla daha çok tecrübe kazanacaklardır. Mutlaka hatalar olur önemli olan her yarış sonrası bu hatalardan ders almak ve kendimizi geliştirmek. O yüzden derece alamasak bile yılmadan yarışmaya devam
Herkese tekrardan çok çok teşekkürler.
The World is Mine!
- diabolus79
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 235
- Kayıt: 20 Mar 2016, 18:41
- Has thanked: 82 time
- Been thanked: 102 time
Re: 1. Yarış Nürburgring 28.04.2016
NNCA yazdı:
Derecenizi tebrik eder, iyi geceler dilerim.
Teşekkürler Furkan, kendini güzel ifade etmişsin, üslubun için de ben seni tebrik ederim. Yarışta oldukça fazla sayıda tur bindirmeler yaşadım, bir iki kişi ile daha sorun yaşasam da seninle birden fazla poziyonda gerçekten sıkıntı yaşayınca isimle uyarma gereği duydum, sana kastım olduğundan değil yani yanlış anlama.
Eğer mavi bayrak kurallarına uysaydın "taciz boyutunda" diye tabir ettiğin sıkıştırmalar zaten yaşanmamış olacaktı, ne ben ne de sen gerilmiş olacaktın, alıntı yaptığın kural aynı turda olan araçlar için geçerli ancak tur bindiren aracın bir tur önünde olduğu aracı herhangi bir şekilde takipte kalması gibi bir durum yok, burada tur bindirilenin yavaşlayarak bir an önce geçişi sağlaması gerekiyor.
Mavi Bayrak
Mavi Bayrak arkadan daha hızlı bir aracın yaklaşmakta olduğunu belirten bayraktır. En sık kullanılan yer, arkadan tur bindirmeye gelen hızlı bir araç olduğunu öndeki sürücüye bildirmedir. Bu bayrağı gören pilot ilk uygun alanda yavaşlayıp, arkadan gelen araca yol vermek zorundadır.
Daha önümüzde uzun bir sezon var, bu tip olaylar olduğunda dillendirmemiz lazım ki hepimize tecrübe olsun Hep beraber keyif alacağımız güzel yarışlar yaşamamız dileğiyle...