Sim Racers AkademiNE KADAR BİLGİLİSİN ?

Sim Racers Akademi

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı
Boundless
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
Ad: Engin
Konum: istanbul
Has thanked: 631 time
Been thanked: 685 time
Yaş: 44
İletişim:

NE KADAR BİLGİLİSİN ?

Mesaj gönderen Boundless »

Soru cevap şeklinde ilerleyip hem bilgilerimizi taze tutmuş olalım hemde yeni bilgiler öğrenelim.

Şimdi Aşağıdaki Viraj hattında Sizce Hangi çizgi Doğru Dönüş Açısıdır Cevapları alalım bakalım

Resim

CEVAP : Evet arkadaşlar hemen hemen herkes doğru cevap verdi yorum yapan herkese teşekkür ederiz. Şimdi gelelim Cevabımıza
[*]Yeşil çizgi GEOMETRİK çizgi olarak geçmekte ve pistin en kısa çizgisini belirtmekte. Fakat kısa olması ideal yarış çizgisi olduğu anlamına gelmiyor.
[*]Kırmızı çizgi ideal yarış çizgisi olup Viraja doğru frenleme ve viraj çıkışında en yüksek süratte ve zaman olarakta en iyi çıkışı sağlayacağınız doğru çizgidir. Hem viraja girerken daha geç fren yapıp hemde daha erken gaza oturup virajdan daha düz bir hat üzerinde çıktığınızdan en yüksek sürat ve en iyi zamanı kırmızı çizgide elde edebiliriz. Yarış sırasında rakiplerimizin konumuna göre durum farklılık göstersede en hızlı ideal yarış çizgisi herzaman için kırmızıdır.
Değerli ek bilgiler veren arkadaşlara teşekkür ederiz
Resim
Kullanıcı avatarı
Apostt
Mesajlar: 132
Kayıt: 27 Ağu 2016, 22:33
Ad: Serkan Yalnız
Konum: İstanbul
Has thanked: 64 time
Been thanked: 78 time
Yaş: 35
İletişim:

Re: NE KADAR BİLGİLİSİN ?

Mesaj gönderen Apostt »

Çoğu koşul için bence yeşil, eğer devamında düzlük yerine tekrar viraj geliyor ise kırmızı da olabilir ama, sonraki virajdan çıkış hızını yüksek tutabilmek adına.
Kullanıcı avatarı
Annabal
Mesajlar: 79
Kayıt: 20 Nis 2016, 13:07
Ad: Mustafa
Has thanked: 8 time
Been thanked: 11 time

Re: NE KADAR BİLGİLİSİN ?

Mesaj gönderen Annabal »

Kirmizi ideal hat

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kullanıcı avatarı
sensei
Mesajlar: 400
Kayıt: 24 Ağu 2016, 10:48
Ad: Ertekin Dal
Konum: Bursa
Has thanked: 319 time
Been thanked: 234 time
Yaş: 54
Ertekin Dal’s avatar
Loading…

Re: NE KADAR BİLGİLİSİN ?

Mesaj gönderen sensei »

Bu viraj için kırmızı hat doğru olan hattır.Vİrajdan önceki düzlük sonrası düz hatta fren yapılır ve sonrasında uygun hız ile viraja giriş yapılır, sonrasında apexle veya hemen öncesinde hızlanarak dönüş tamamlanmış ve çıkışta momentum yakalanmış olur.
Resim
Kullanıcı avatarı
ahmetis
Mesajlar: 227
Kayıt: 25 Haz 2016, 16:18
Ad: Ahmet Demircan
Has thanked: 27 time
Been thanked: 172 time

Re: NE KADAR BİLGİLİSİN ?

Mesaj gönderen ahmetis »

Durumu göre değişir mesela P1,P2 arkadan yardırarak geliyo :D benim araç da GT hem yol verip hem de rakip manyak gibi içeri dalıp biçmesin,başıma bela olmasın diye yeşil çizgi daha idealdir.Normal bir seride kırmızı çizgi ile viraj çıkışına daha fazla düzlük hızı taşırım araç geçmeye birebirdir.Aklıma donington pistinin ilk virajı geldi.Tabi donington da apex daha önde
Kullanıcı avatarı
macityusuff
Mesajlar: 88
Kayıt: 04 Eyl 2016, 13:48
Ad: Yusuf Macit
Has thanked: 31 time
Been thanked: 39 time
Yaş: 30

Re: NE KADAR BİLGİLİSİN ?

Mesaj gönderen macityusuff »

Eğer önde isem ve arkamdaki araç ile aramda 0.2-3 saniye kadar fark var ise arkadaki araca savunma yapmak ve devamında pozisyonumu korumak adına dar olan yani yeşil hattı tercih ederim (rakibin "divebomb" denemesine karşın). Eğer arkadaki araç isem pistin düzlük olarak devam ettiğini var sayıyorum, bu sefer kırmızı hattı tercih ederim. Çıkış hızı+rüzgar tüneli önümdeki aracı geçmek için bir anahtar olabilir.

Son olarak, kanımca kırmızı hat sıralama için ideal.
Lost But Won
Kullanıcı avatarı
antking
Mesajlar: 1245
Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
Ad: Efe Can
Has thanked: 259 time
Been thanked: 354 time

Re: NE KADAR BİLGİLİSİN ?

Mesaj gönderen antking »

Kırmızı olsun 5lira fazla olsun :D
Kullanıcı avatarı
sensei
Mesajlar: 400
Kayıt: 24 Ağu 2016, 10:48
Ad: Ertekin Dal
Konum: Bursa
Has thanked: 319 time
Been thanked: 234 time
Yaş: 54
Ertekin Dal’s avatar
Loading…

Re: NE KADAR BİLGİLİSİN ?

Mesaj gönderen sensei »

macityusuff yazdı:Eğer önde isem ve arkamdaki araç ile aramda 0.2-3 saniye kadar fark var ise arkadaki araca savunma yapmak ve devamında pozisyonumu korumak adına dar olan yani yeşil hattı tercih ederim (rakibin "divebomb" denemesine karşın). Eğer arkadaki araç isem pistin düzlük olarak devam ettiğini var sayıyorum, bu sefer kırmızı hattı tercih ederim. Çıkış hızı+rüzgar tüneli önümdeki aracı geçmek için bir anahtar olabilir.

Son olarak, kanımca kırmızı hat sıralama için ideal.

Yarış koşullarında dediklerinin, rakibinin de yapacakları göz önüne alınınca çok farklı boyutuları olabilir. :) oyuzden kimyada bir tabir vardı bizim zamanımızda.NŞA'da (Normal şartlar altında ) kırmızı çizgi her zaman doğrudur :)
Resim
Kullanıcı avatarı
macityusuff
Mesajlar: 88
Kayıt: 04 Eyl 2016, 13:48
Ad: Yusuf Macit
Has thanked: 31 time
Been thanked: 39 time
Yaş: 30

Re: NE KADAR BİLGİLİSİN ?

Mesaj gönderen macityusuff »

N.Ş.A hala var Ertekin abi gözün arkada kalmasın. İlaç Üretim Prosesi bölümü Meslek Lisesi çıkışlıyız icabında yani hatırlatırım bunun bahsi geçmişti aramızda. :)

Zaten yarış şartlarıyla hangisinin en iyi çizgi olacağını tahmin etmek çok zor, kılı kırk yarıp bir analiz yapmak gerek, ancak N.Ş.A'da kendi izleyeceğim yoldan bahsettim ve bana makul göründü. :D
Lost But Won
Kullanıcı avatarı
mertky
Mesajlar: 27
Kayıt: 06 Nis 2016, 08:26
Ad: Mert Kaya
Konum: İzmit/İstanbul
Has thanked: 3 time
Been thanked: 8 time
Yaş: 27

Re: NE KADAR BİLGİLİSİN ?

Mesaj gönderen mertky »

İstanbul Park 7. viraja benziyor, kırmızı çizgiyi tercih ederdim.
Cevapla

“Sim Racers Akademi” sayfasına dön