RaceRoom GenelRaceRoom Güncel Haberler

RaceRoom Racing Experience genel forum alanı.

Moderatör: Moderatörler

Emre Cihan
Mesajlar: 2
Kayıt: 08 Kas 2017, 22:46
Ad: Emre

Re: RaceRoom Güncel Haberler

Mesajgönderen Emre Cihan » 24 Kas 2017, 12:06

Emre Cihan yazdı:Herkese Merhaba,

Yöneticilerden Efe ile canlı yayında konuşmuştuk O da Raceroom ile herhangi bi indirim olursa yazmamı rica etmişti. Black Friday'i bekliyordum indirime girmesi için ama bugün aslında oyunun VRP'si (Sanal yarış puanı, para ile de satın alınabiliyor.) indirimde olduğunu fark ettim. VRP ile birlikte yanlış bilmiyorsam oyunda satın alım yapılabiliyor. Mesela Premium Pack yani oyunun bütün araçları ve pistlerinin olduğu paket 99.79 euro ama aynı zamanda 9999 VRP ile de satın alınabiliyor sanırım. 10000 VRP şuan 100 euro'dan 64.99 euro'ya düşmüş. Pro pack ise 49.89 euro aynı zamanda 4999 VRP gösteriyor. 5000 VRP'de 50 euro'dan 34.99 euro'ya düşmüş. Aşağıya linkleri koyucam imkanı olanlar araştırıp baksın indirim varken bende tam bilmiyorum araştırısanız daha detaylı öğrenebilirsiniz.

Raceroom'un tweet'i: https://twitter.com/raceroom/status/928202121547276289
VRP fiyat sayfası: https://www.raceroomstore.com/shop_en/list_page?cat=24
Premium pack: http://game.raceroom.com/store/pack/premium-pack (Mouse'u fiyatın üstüne getirdiğiniz zaman kaç VRP olduğu yazıyor)
Pro Pack: http://game.raceroom.com/store/pack/pro-pack (Mouse'u fiyatın üstüne getirdiğiniz zaman kaç VRP olduğu yazıyor)

Zaten biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için oyuna girip store bölümünden almayı denerseniz steam hesabınıza bağlı ödeme sisteminden çeker direk o yüzden VRP'de sanırım oyun içinden alınabiliyor, VRP sistemini sizde araştırırsanız sevinirim bende tam olarak bilmiyorum kimseyi yanlış yönlendirmek istemem.

Ayrıca 24 Kasım'da da Black Friday indirimi olabilir o zaman bu fiyatlardan daha ucuza da alabilirsiniz belki ama belki bu kadar indirime bile girmez o yüzden risk size kalmış :)


Black Friday 2017,

Raceroom'da paketlerin fiyatları indirime girdi ama aynı zamanda VRP'ler de indirime girdi. Premium pack 100 euro'dan 74.84 euro'ya düşmesinin yanında 10000 VRP'den 7499 VRP'ye düşmüş ve VRP'ler hala indirimle satılıyor 7500 VRP 49.99 euro. Satın alacak arkadaşlar bi önceki mesajıma bakıp VRP sistemini araştırarak alırlarsa belki daha indirimli alabilirler.


Kullanıcı avatarı
antking

2017 Üçüncü 2016 İkinci
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 1248
Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
Ödüller: 3
Ad: Efe Can
Edilen teşekkür: 260 kez
Alınan teşekkür: 354 kez

Re: RaceRoom Güncel Haberler

Mesajgönderen antking » 24 Kas 2017, 13:12

Premium pack fiyatı baya güzel hatta başka pistlere ve araçlara sahipseniz onları da içerisinden düşüyor.

Ama raceroom için önceliğiniz pist almak olsun. 9 adet pisti steam üzerinden dtm 2013 paketi içerisinde 25 liraya alabilirsiniz.

“RaceRoom Genel” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir