Assetto Corsa Genel1.9 Sürümü Güncelleme Detayları

Assetto Corsa genel konuşma alanı.

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı
Emin Babaoglu
Moderatör
Mesajlar: 700
Kayıt: 16 Mar 2016, 13:33
Ad: Rustoocas
Konum: İstanbul
Edilen teşekkür: 195 kez
Alınan teşekkür: 293 kez
İletişim:

1.9 Sürümü Güncelleme Detayları

Mesajgönderen Emin Babaoglu » 19 Kas 2016, 22:52

Kaynak: Steam Topluluğu

Not: Buradaki maddeler güncellemenin tümünü içermemekle birlikte (?) olan maddeler emin olmadıklarımdır. Keyifli okumalar :)

25 Ekim tarihli güncelleme notları:

- Yeni Porsche Panamera G2 Turbo aracı
- Yeni Silverstone 1967 tarihi pisti
- Ekranın üstüne süre/tur oturumu(sesssion) eklendi (turlar lider pilota göre değişir)
- Artık lider pilot yarışı tamamladıktan sonra her pilot turunu tamamladıktan sonra yarışı bitirmiş sayılacak (zaten öyleydi yalnız şimdi turunu tamamlayan pilot kendisini pitte bulacak)
- Dinamik ARB eklendi
- Yarışa yeniden başlamalarda mümkün olabilecek çarpışmanın hala aktif olması düzeltildi (?)
- ERS şarjı için dijital gösterge eklendi
- Tüm dijital led ışıklarının hassasiyeti iyileştirildi
- Artık GT3 araçları lastik modellemesi v10 kullanıyor
- TC'nin ilk tetiklenmesindeki ses bozukluğu düzeltildi
- Yeni kamber tutuş varyasyon formülü (teşekkürler Nao!)
- Basitleştirilmiş DirectX 11 başlatılması
- Assetto Corsa'ya resmi "Sparco" lisansı eklendi
- Yeni Ballast uygulaması sayesinde ağırlık ekleme sistemi getirildi(sadece tek oyunculuda)
- Yeni F9 dikey düzenleri eklendi
- Yeni pilot + ekip doku sistemi eklendi
- Yeni kişisel pilot dokusu eklendi
- Sanal aynaların gerekmediği sürece yenilenmesi düzeltildi
- Kers ve ERS ünitesinin boşta ve geri viteste devirlenebilmesi dolayısıyla motoru aşırı devirlendirmesi düzeltildi
- FFB uygulama arayüzü iyileştirildi, bu sebeple VR kullanıcıları tarafından okunabilir olacak
- Tur zamanı tablosu eklendi: bu gerçek zamanlı sektörleri ve deltayı içeriyor
- Fmod optimizasyonları eklendi
- Çarpışma önleme koruması eklendi
- Otomatik vites değiştirici iyileştirildi
- Oturum(session) değişiminden sonraki backfire animasyonu düzeltildi
- Çok oyunculuda tablo geçmişi düzeltildi
- Spam seviyesinde oylama açmaya koruma getirildi
- Tampon kamerasından yatay kilitli görüş kaldırıldı
- Delta uygulaması gözden geçirildi
- Pagani Zonda R aracına backfire animasyonu eklendi
- Python uygulamasına yeni işlevler eklendi
- Lastik kabarması ve damarlanması artık "yıpranma" olarak ayarlıdır ve "hasar" değildir. Wear=0 değeri bu iki yıpranma simülasyonunu kapatır.
- Fmod 1.08.12 sürümüne yükseldi
- Modçular için yazılım geliştirme kiti(sdk) de güncellendi
- Genel ses motor kodu temizliği yapıldı ve hatalar giderildi
- Fmod kaynak kullanımı büyük oranda iyileştirildi
- Kod tarafından uygun şekilde yönetilecek olan ses çalma sayesinde artık ses modları orjinal ses kümeleriyle aynı davranışı sergileyecek
- Tümüyle ses dengesi
- 7.1 surround olması gerektiği gibi çalışacaktır(tüm platformlarda)
- Oturum(session) başlarken başlatılan seste düzeltme yapıldı
- Stereo görüntüleme artık olması gerektiği gibi çalışıyor
- Yankı bölgelerindeki ambiyans sesi düzeltildi
- Yankı mantığı gözden geçirildi: kokpit kamerasında iken duyulduğunda, yankı sesi dış kameradaymış gibi gelecek
- Rüzgar eğrisi gözden geçirildi: artık rüzgar hacmi hava basıncı ile ilişkili olacak (örnek olarak pilot, önündeki aracın hava koridoruna girdiğinde hava basıncı değeri 1.00'ın altına inecek)
- Zeminlerin ses eğrisi gözden geçirildi
- Kızaklama mantığı gözden geçirildi
- Yeni dış kızaklama sesi
- Yol tutuş(tc) ve sınırlayıcı(limiter) için kod yönetimi gözden geçirildi
- Gösterge tablosu kamerasında rüzgar ve sınırlayıcı için ses yayılım odağı üzerinde duruldu
- Zeminler, çarpışmalar ve kızaklamalar artık takip ve pist kameralarından olması gerektiği gibi duyulabilecek
- Rakip araç sesleri artık F1 kameralarına saygı duyuyor :) Pist/serbest kamera için değeri en yüksek yapmak replay, yayın vb. durumlar için kullanışlıdır
- AI ve çokoyunculu için load/coast değeri ve çokoyunculu rakipler için şanzıman daha düzgün hale getirildi (?)
- Motor ses ayarı artık pilot/odaklanılmış araç ile ilişkilidir
- Yarış anında bazı rakip eylemleri duyulabilecek(örnek olarak kızaklama, zemin sesleri ve varsa vites geçişleri)
- Çokoyunculuda rakibin kumda/kerbde iken aracının çıkardığı sesin aniden kesilmesi düzeltildi
- Yeni çamur/toprak(dirt) ses efektleri
- Bazı "eski" araçlar için yeni fren gıcırtısı
- Pist kamera değişimlerinde yeni ses solması(fade) eklendi
- audio.ini dosyasına [VERSION] kısmı eklendi
- audio.ini dosyasından(artık Fmod kendi yönetecek) ve oyun kullanıcı arayüzünden [LATENCY] kısmı kaldırıldı
- Vites gıcırtı(grind) sesi hafifçe modifiye edildi
- Bazı durumlarda pist ve araç kameraları için yanlış dinleyici pozisyonu düzeltildi
- Ferrari LaFerrari, McLaren P1, Nissan 370Z Nismo, Nissan GTR ve Ford Mustang araçları için DRL (?) eklendi
- Porsche Vol.1 araçları için giydirme şablonları eklendi
- Ford Mustang aracı üzerindeki fren ışığının aşırı parlaklığı düzeltildi
- Ferrari FXX K, Ferrari 488 GTB ve Praga R1 araçları üzerinde küçük grafiksel düzeltmeler yapıldı
- setup.ini dosyasındaki "heave springs packer" ayarları için PACKER_RANGE_HF ve PACKER_RANGE_HR eklendi
- "packers" artık "bump stop" oranlarını kullanıyor

-----


Resim

Etiketler:

“Assetto Corsa Genel” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir