Şampiyona Katılım Sayıları Hakkında
Gönderilme zamanı: 05 May 2017, 10:33
Herkese Merhaba,
Porsche Cup ta gördüğüm bir uygulama sonucu aklıma gelen bir fikri paylaşmak istedim. Bu fikri yöneticilerimiz zaten düşünmüş olup elemiş ya da sonraki şampiyonalarda kullanmayı planlamış olabilirler.
Porsche cup ta bildiğiniz gibi 22 kişilik asil ekip dışında 3 kişilik bir de yedek pilot listemiz var. Dün ilk yarış olması sebebiyle uygulayamasak da ilerleyen yarışlarda katılamayacak arkadaşlar yerine yarışabileceğimizi düşünüyorum. Bunu tüm şampiyonalara uygulayamaz mıyız? Bütün şampiyonalarda özellikle newbie liginde katılım ilk bir kaç yarıştan sonra dramatik bir şekilde düşüyor. 22 kişi yanında 5-10 kişilik bir de yedek pilot listesi olsa tek sezonda daha fazla arkadaşın lisans alma şansı olacaktır. Ve yarış katılımları yüksek olduğu için daha keyifli şampiyonalar olacaktır. Bu 5 ya da 10 kişilik yedek listesinin sıralaması hareketli olur. Yarışan arkadaşın listenin sonuna geçtiği ve sonraki yarışta bir alttaki arkadaşın yarıştığı bir sistemden bahsediyorum. Newbie sezon 3 de son yarışlarda 15 kişi bile değiliz. Örneğin Barcelona da işim gereği pitte durmak zorunda kaldım. Yarışı 4 tur geriden bitirdim ve yine 9. olarak puan aldım. Şahsen bu puanı almış olmayı istemem. Çünkü haketmedim. İlk yarışlardaysa 11. - 12. olmak bile çok zordu benim için, yoğun katılımdan dolayı. Ve hatırlarsınız pistin her alanında güzel bir mücadele devam ediyordu. Yedekteki arkadaşlar sonraki newbie sezonuna asil katılım önceliğini ellerinde bulundururlar. Bu sayede akademi ligimiz topluluğa daha fazla pilotu daha kaliteli şekilde yetiştirmiş olmaz mı? Pek çok pilot 1 sezon yerine 1 buçuk sezon yarışmış olur. Ve yedek pilotlarımız da antrenman turlarında daha fazla zaman geçirir.
Ben kendi adıma sonraki sezona da kayıt yaptırmak istiyorum. Ancak 22 kişilik kontejyan dolarsa eğer hiç yarışmamış arkadaşların hakkını gasp etmemek için yedek pilot olarak yarışlara katılmayı memnuniyetle kabul ederim.
Teşekkürler.
Porsche Cup ta gördüğüm bir uygulama sonucu aklıma gelen bir fikri paylaşmak istedim. Bu fikri yöneticilerimiz zaten düşünmüş olup elemiş ya da sonraki şampiyonalarda kullanmayı planlamış olabilirler.
Porsche cup ta bildiğiniz gibi 22 kişilik asil ekip dışında 3 kişilik bir de yedek pilot listemiz var. Dün ilk yarış olması sebebiyle uygulayamasak da ilerleyen yarışlarda katılamayacak arkadaşlar yerine yarışabileceğimizi düşünüyorum. Bunu tüm şampiyonalara uygulayamaz mıyız? Bütün şampiyonalarda özellikle newbie liginde katılım ilk bir kaç yarıştan sonra dramatik bir şekilde düşüyor. 22 kişi yanında 5-10 kişilik bir de yedek pilot listesi olsa tek sezonda daha fazla arkadaşın lisans alma şansı olacaktır. Ve yarış katılımları yüksek olduğu için daha keyifli şampiyonalar olacaktır. Bu 5 ya da 10 kişilik yedek listesinin sıralaması hareketli olur. Yarışan arkadaşın listenin sonuna geçtiği ve sonraki yarışta bir alttaki arkadaşın yarıştığı bir sistemden bahsediyorum. Newbie sezon 3 de son yarışlarda 15 kişi bile değiliz. Örneğin Barcelona da işim gereği pitte durmak zorunda kaldım. Yarışı 4 tur geriden bitirdim ve yine 9. olarak puan aldım. Şahsen bu puanı almış olmayı istemem. Çünkü haketmedim. İlk yarışlardaysa 11. - 12. olmak bile çok zordu benim için, yoğun katılımdan dolayı. Ve hatırlarsınız pistin her alanında güzel bir mücadele devam ediyordu. Yedekteki arkadaşlar sonraki newbie sezonuna asil katılım önceliğini ellerinde bulundururlar. Bu sayede akademi ligimiz topluluğa daha fazla pilotu daha kaliteli şekilde yetiştirmiş olmaz mı? Pek çok pilot 1 sezon yerine 1 buçuk sezon yarışmış olur. Ve yedek pilotlarımız da antrenman turlarında daha fazla zaman geçirir.
Ben kendi adıma sonraki sezona da kayıt yaptırmak istiyorum. Ancak 22 kişilik kontejyan dolarsa eğer hiç yarışmamış arkadaşların hakkını gasp etmemek için yedek pilot olarak yarışlara katılmayı memnuniyetle kabul ederim.
Teşekkürler.