AutomobilistaAutomobilista yı nasıl bilir siniz ?

Automobilista konuları

Moderatör: Moderatörler

Cevapla
Kullanıcı avatarı
SeRKaN
Mesajlar: 42
Kayıt: 22 Kas 2017, 17:08
Ad: Serkan UR
Konum: İstanbul
Has thanked: 19 time
Been thanked: 12 time
Yaş: 37

Automobilista yı nasıl bilir siniz ?

Mesaj gönderen SeRKaN »

Arkadaşlar bildiğiniz gibi AMS şu anda indirimde ve sahiplik başlığı da açılmış demek oluyor ki organizasyonlar başlayacak.
Hem şu anda benim işime hem de arama yapanların işine yaricak birkaç sorum olacak..

-AMS diğer simlerle kıyasladığınızda neler yazabilirsiniz?
-Her Sim in pozitif ve negatif yanları var AMS ile ilgili ne diyebilirsiniz
-AC,RF2,Raceroom,Project Car kitaplığımda mevcut AMS de kitaplıkta olması gereken bir sim midir?

Genel Soru: Bu kadar sim ile uğraşarak yanlış mı yapıyorum birine odaklanmak daha mı iyi olur yoksa bir simde zaman geçirirklen kazandığım tecrübe diğerlerine de sirayet edecek mi :) Hepsinin fiziği tepkileri vs farklı ama çeşitli simler oynayan tecrübeli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.

Cevaplar için şimdiden teşekkürler
WoXeD

Re: Automobilista yı nasıl bilir siniz ?

Mesaj gönderen WoXeD »

dün full paket aldım indirimde.

sürüş güzel. ffb çok ince ayar yapmadığım halde güzel. hud rf2 tarzı. hatta nerdeyse aynı (sağ alttaki küçük pencere bastıkça değişiyor falan), grafik olarak ac kadar iyi değil ama rf2 kadar da kötü değil ortalarda. lastik sesi çok hoşuma gitmedi ama etkinlik olursa keyifli olur. eğer etkinlik,lig falan olmayacaksa alma. ben 1 saat takıldım. eğer bişeyler yapılmayacaksa iade ederim :)

not: ac kral rf2 çöp :D
Kullanıcı avatarı
Frtsan
Eğitmen Pilot
Mesajlar: 299
Kayıt: 09 Oca 2017, 10:54
Ad: Fırat
Has thanked: 231 time
Been thanked: 282 time
Yaş: 36

Re: Automobilista yı nasıl bilir siniz ?

Mesaj gönderen Frtsan »

Automobilista güzel bir oyun. RF motorunu kullanmalarına rağmen artık oyunun rf ile pek bir alakası kalmamış geliştiricilerin dediğine göre. Tam sürümde 30dan fazla pist var. çoğu fazla kullanmadığımız pistler. araç çeşitliliği de güzel. multiclass yarışlara uygun bir adet arac grubu olsa da tek arac etkinlikleri için ideal duruyor.

sürüş fiziği tamamen şahsa göre değişen bir olgu. örneğiin Raceroom u seven çok seviyor. sevmeyen de hiç sevmiyor. Automobilista bu konuda daha çok sevilen kısımda yer alır diye düşünüyorum.

Bence alıp bir dene sevmezsen iade edebilirsin zaten. Umarım daha fazla etkinlik yapılabilir.
Kullanıcı avatarı
sensei
Mesajlar: 400
Kayıt: 24 Ağu 2016, 10:48
Ad: Ertekin Dal
Konum: Bursa
Has thanked: 319 time
Been thanked: 234 time
Yaş: 54
Ertekin Dal’s avatar
Loading…

Re: Automobilista yı nasıl bilir siniz ?

Mesaj gönderen sensei »

automobilista yeni update gelmiş.
http://store.steampowered.com/news/?appids=388990
V1.5.08 şimdi kurun:

Drift Serisi oyun modu eklendi
Süper F-Dirt serisi eklendi
Buskerud Ice, Mendig Drift, Foz Tarmac track düzenleri eklendi
Oyuncuların çok oyunculu bir oturumda sunucudan çıkıp tekrar başlamasına olanak tanıyan bir sınırlama getirildi.
Başlangıç ​​bitiş çizgisinde geçerken AI kaldırma ile ilgili bir sorun giderildi
Eklendi HDV Param AIPassLatScalar - Bir araba,% 0 saldırganlığa sahip olduklarında sollama yaparken ne kadar fazla alan bırakır (varsayılan 2 metre artı bir taban 0,5 m'dir)
Eklendi HDV Param AIForcePassCarLength - Bu, öndeki araç uzunluklarındaki mesafenin, yapay zekaya geçiş olasılığını büyük ölçüde artıracağı anlamına geliyor. Varsayılan, daha yavaş otomobiller için 0,6, daha yüksek, 1,0 veya daha fazlası önerilir
Montreal, Adelaide, Brasilia, Buenos Aires, Brands Hatch'ta çeşitli Z-kavgaları ve diğer grafik hataları düzeltildi
Biraz daha iyi gece görünmesi için varsayılan gece parlaklığını artırdı
Tüm araçlar için varsayılan yakıt yükünü yarım depo kapasitesine ayarlayın
AJR, F-Vintage, F-Dirt realfeel değerleri güncellendi
Ibarra: Her iki düzende de biraz geliştirilmiş AI performansı
Caterham: Azaltılmış takım isimleri
SuperV8: Yetenek dosyaları yazım hatası düzeltmeleri
TC Classics: Bazı otomobillerde kaymayı önlemek için ayarlanmış debriyaj torku; Yanlış ses emisyonu pozisyonlarına sahip sabit motorlar; AI tweaks; Fusca 04 takımında sabit yazım hatası

Drift serisi ve modunun hala oldukça WIP olduğunu unutmayınız - işleme ve raylar hakkında geri bildirim almak istediğimizden dolayı Beta'ya itilmiştir.

NOT: Biz ayrılırken ve sunucuya yeniden girerken lastik seti veri düzeltmesini kontrol etmek için bir Multiplayer testi 21h GMT ve V1.5 de Dedi çöküşlerinin raporlarını takip eden bir stres testi için - eğer biraz zamanınız varsa lütfen bir araya geliniz bizi aşağıdaki programa göre:
Build v1.5.08 now up:

Added Drift Series game mode
Added Super F-Dirt series
Added Buskerud Ice, Mendig Drift, Foz Tarmac track layouts
Fixed a limitation that would allow players to reset tire set data leaving & rejoining the server in a multiplayer session
Fixed an issue with AI lifting off when passing at the start finish line
Added HDV Param AIPassLatScalar - This is how much extra space a car leaves to pass when overtaking when they have 0% aggression (default is 2 meters plus a base 0.5m)
Added HDV Param AIForcePassCarLength - This is the distance in car lengths behind the car ahead that the AI will greatly increase their likelyhood to attempt a pass. Default is 0.6, higher, 1.0 or so recommended for slower cars
Fixed various Z-fighting & other graphical glitches at Montreal, Adelaide, Brasilia, Buenos Aires, Brands Hatch
Bumped up default night brightness for slightly better night time visibility
Set default fuel load for all cars to half tank capacity
Updated AJR, F-Vintage, F-Dirt realfeel values
Ibarra: Slightly improved AI performance in both layouts
Caterham: Reduced team names
SuperV8: Talent files typo fixes
TC Classics: Adjusted clutch torque to avoid slipping on some cars; Fixed engines with wrong sound emission positions; AI tweaks; Fixed typo on Fusca 04 team

Please note Drift series & mode is still quite WIP - it´s been pushed to Beta as we´re looking to collect some feedback on the handling and the tracks.

NOTE: We´ll be running a Multiplayer test tonight 21h GMT to check on the tire set data fix when leaving & rejoining server and also for a stress test following reports of Dedi crashes in V1.5 - if you have some time please come join us on the following schedule:
Resim
Cevapla

“Automobilista” sayfasına dön