AC Pist Modları ⇒ 3D Modellediğim Pist için Oyuna Aktarma ve Geliştirme İçin Destek Arıyorum
Moderatör: Moderatörler
- carricudizilla
- Mesajlar: 22
- Kayıt: 09 Nis 2020, 00:44
- Ad: Alperen
- Has thanked: 8 time
- Been thanked: 3 time
3D Modellediğim Pist için Oyuna Aktarma ve Geliştirme İçin Destek Arıyorum
Başlıkta da açıkladığım üzere Rhino'da modellediğim pistimi hem oyuna aktarma konusunda hem de içerisine gerekli detayları ekleme konusunda forumdaki arkadaşlardan yardım istiyorum. Pistin çizimi üzerinden aldığım render ve pistin görselini aşağıya paylaşıyorum.
- 4628 m (Main)
- 16 m Pist genişliği
- 19 Viraj
- 4 Varyasyon [ Main (Saat Yönü), Reverse Main, Doğu (Sağ-Loop), Batı (Sol Loop), Kuzey (Alt Loop) ]
- F1, GT, Endurance, Club Yarışları ve Drift Etkinlikleri için uygun
Hem görüşleriniz hem de desteğinizi bekliyorum.
Pist Görseli
Render Görseli
- 4628 m (Main)
- 16 m Pist genişliği
- 19 Viraj
- 4 Varyasyon [ Main (Saat Yönü), Reverse Main, Doğu (Sağ-Loop), Batı (Sol Loop), Kuzey (Alt Loop) ]
- F1, GT, Endurance, Club Yarışları ve Drift Etkinlikleri için uygun
Hem görüşleriniz hem de desteğinizi bekliyorum.
Pist Görseli
Render Görseli
SMOOTH OPERATOR!
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3336
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Offline
Re: 3D Modellediğim Pist için Oyuna Aktarma ve Geliştirme İçin Destek Arıyorum
@Enver @sensei sizleri buraya alayım
The World is Mine!
- carricudizilla
- Mesajlar: 22
- Kayıt: 09 Nis 2020, 00:44
- Ad: Alperen
- Has thanked: 8 time
- Been thanked: 3 time
Re: 3D Modellediğim Pist için Oyuna Aktarma ve Geliştirme İçin Destek Arıyorum
Yapabildiğim kadar Mesh dosyası üzerinden şöyle bir render aldım genel durumu göstermek için.
Ayrıca texture'ları da hazırladım sayılır.
Ayrıca texture'ları da hazırladım sayılır.
SMOOTH OPERATOR!
- Boundless
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 1574
- Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
- Ad: Engin
- Konum: istanbul
- Has thanked: 631 time
- Been thanked: 685 time
- Yaş: 44
- İletişim:
Re: 3D Modellediğim Pist için Oyuna Aktarma ve Geliştirme İçin Destek Arıyorum
Sanki dövmeden falan çıkmış gibi yandan bakınca avanak avniye benziyor .6-9-12 nolu virajlar fazlasıyla sert ve arka arkaya çok fazla viraj var tasarımda. F1 araçlarının dönmesi çok zor tc tarzı araçlarla zevkli olabilir ama lastik düşmanı pist olur. birazdaha çalışabilirsin üzerinde.
- carricudizilla
- Mesajlar: 22
- Kayıt: 09 Nis 2020, 00:44
- Ad: Alperen
- Has thanked: 8 time
- Been thanked: 3 time
Re: 3D Modellediğim Pist için Oyuna Aktarma ve Geliştirme İçin Destek Arıyorum
Biraz daha yorumlarını açabilir misin? Gerçekten büyük faydası olur bana. Regülasyonlara da hakim değilim pek. Az çok neyden ne kadar nasıl olmalı anlatabilirsen daha güzel bir çizim yapabilirim.
SMOOTH OPERATOR!
- carricudizilla
- Mesajlar: 22
- Kayıt: 09 Nis 2020, 00:44
- Ad: Alperen
- Has thanked: 8 time
- Been thanked: 3 time
Re: 3D Modellediğim Pist için Oyuna Aktarma ve Geliştirme İçin Destek Arıyorum
Bir de bunu yaptım.
SMOOTH OPERATOR!
- AirborneTR
- Mesajlar: 168
- Kayıt: 08 Eyl 2017, 11:26
- Ad: Levent
- Has thanked: 103 time
- Been thanked: 67 time
Re: 3D Modellediğim Pist için Oyuna Aktarma ve Geliştirme İçin Destek Arıyorum
Çok fazla yavaş viraj peşpeşe gelmiş ve bence toplam viraj sayısı birazcık fazla. Daha az viraj olabilir. Pilotlar açısından daha az yorucu olur. İkinci pistin daha güzel. Ama iki pistte de ilk virajlar kaza için çok elverişli. Önce hafif sağ sonra sol. Çizgi tutmak ve diğerine çarpmamak çok zor olur gibime geldi.
- carricudizilla
- Mesajlar: 22
- Kayıt: 09 Nis 2020, 00:44
- Ad: Alperen
- Has thanked: 8 time
- Been thanked: 3 time
Re: 3D Modellediğim Pist için Oyuna Aktarma ve Geliştirme İçin Destek Arıyorum
Race Track Builder diye bir program indirdim. Onunla nasıl pist yapabileceğimi öğrenebileceğim bir tutorial videosu var mı? Youtube'da birkaç video var ama programı anlatan bulamadım. Hepsi direk pist yapma tarafına geçmiş. Arayüz tanıtan, tuşları-kısayolları tanıtan bir rehber varsa paylaşabilir misiniz?
SMOOTH OPERATOR!